Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przy pelnym skrecie zarowno w prawo jak i w lewo na odpalonym silniku na postoju strasznie zaczyna piszczec! Im mocniej docisne skret kierownicy tym glosniej i bardziej piszczy. Co to jest? Nie mam problemow ze wspomaganiem, poziom plynu jest prawidlowy. Gdzie mam szukac przyczyny?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wymienilem pasek alternatora i piszczenie sie skonczylo. Wymiana nie kosztowala nic, bo zrobilem to sam, a za pasek zaplacilem 55 zlociszy. Rolki napinacza nie musialem wymieniac.
Opublikowano
A to ma wspólnego,że pasek wieloklinowy jest jeden i napędza koła pasowe alternatora,pompy wspomagania,pompy wody i koło pasowe na wale korbowym.

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Opublikowano

Od klimy jest osobny.

 

A mnie też piszczało, ale staram się nie skręcać na max. Od kiedy wymieniłem olej we wspomaganiu jest lepiej - od tego czasu nie słyszałem pisku.

Opublikowano
Dziwna sprawa chłopaki bo ja wymieniłem sam pasek od wspomagania i żaden inny (alternator)itp. To mi pomogło. MANIACBLUE NAPISAŁ((((że pasek wieloklinowy jest jeden i napędza koła pasowe alternatora,pompy wspomagania,pompy wody i koło pasowe na wale korbowym.))) tego nie rozumie po co wymieniać inny jak tylko wystarczy jeden. :duh:

W środku wygląda lepiej niż na zewnątrz, jeździ lepiej niż wygląda w środku. BMW

http://www.motostat.pl/user_images/7193/icon1.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.