Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jaka jest cena przegladu technicznego w ASO BMW?

 

..już któreś z kolei takie pytanie...

 

od chyba niecałych 200zł za podniesienie samochodu i przegląd podwozia , elektryki do ok 1000-2000 jeśli wymiana oleju zbiegnie się z wymiana tarczy , klocków czy tym podobnych...

 

NIE MA JEDNEJ CENY PRZEGLĄDU , CENA PRZEGLĄDU ZALEŻY OD TEGO CO SERWIS MA ZROBIĆ A CO MA ZROBIĆ POKAZUJE KOMPUTER EWENTUALNIE DANE SERWISOWE :!:

Opublikowano

podaje orientacyjne ceny:

 

wymiana oleju+filtr przeciwpyłkowy+kasowanie kompa= 1200,-

 

klocki przód i tył z montażem około (!!!) 1800,- zł (same części to około 1200)

 

tarcze przód-około 700 zł

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
podaje orientacyjne ceny:

 

wymiana oleju+filtr przeciwpyłkowy+kasowanie kompa= 1200,-

 

klocki przód i tył z montażem około (!!!) 1800,- zł (same części to około 1200)

 

tarcze przód-około 700 zł

 

????? :shock: Którzy Cię tyle skasowali?? Przecież to jest kompakt do cholery!

Opublikowano
To jest BMW-ceny sprawdzone u dwóch poznańskich dilerów.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

To bardzo dziwne, gdyż ceny części wyglądają (w Niemczech) mniej więcej tak:

 

Klocki przód - 87 € (+13 € czujnik) = ca. 400 zł (ASO / dealerzy BMW mają zazwyczaj w d.... kurs walut)

Klocki tył - 71 € (+13 € czujnik) = 336 zł

Pasta - 13 € = 52 zł

 

Wymiana w ASO FOTA Gdynia oscylowała w granicach 140 - 150 zł z tego co pamiętam (choć tam akurat chodziło o E39 i E46).

 

Łączna kwota nie powinna przekroczyć ca. 1100 zł.

 

PS. ostatnio wymieniałem klocki w moim kilkuletnim Passacie TDI (oczywiście ASO) - przód i tył (łącznie z wymianą) zamknął się w ca. 650 zł...

Opublikowano
lassie,nie zartuj sobie z porównywaniem cen w Niemczech i Polsce-przeciez to oczywiste,że u nas łoją. Wystarczy tez porównac auta EX AG-oferty w tamtejszych serwisach i w naszych-tez o wiele drożej u nas.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

Nie wiem czy EX AG,ale objętych programem Best Selection Premium (BPS),wejdź na strone niemiecką BMW i samochody używane-układ strony jest taki sam jak polskiej.

BMW 123 Coupe z 2007/08 r (!!!) mozna kupic za 30000 EURO (plus akcyza)-to daje ponad 100 tys złotych.A ja przypuszczam,ze w Polsce za rok ten sam model bedzie kosztował 100 000 zł podczas gdy tam zleci w dół o dobre 10-15 tys.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Od kwietnia tego roku ceny BMW spadły średnio!!! o 15tys złotych.Nową jedynkę 118d można kupić za 100tys gołą do tego BEZPŁATNY ! serwis podstawowy( wymiana oleju plynu hamulcowego filtrów)w trakcie gwarancji 5 lat . Nie jest tak dobrze jak w Niemczech ale w miarę ok. :)
Opublikowano

Wymiana klocków ham. przednich 214,72,-pln brutto

Czujnik klocków przód /90 63,40,-pln brutto

Klocki hamulcowe-przód E87 392,85,-pln brutto

Przegląd - zakres podstawowy 53,68,-pln brutto

Wym. przednich tarcz hamulcowych 80,52,-pln brutto

Tarcze hamulcowe 557,61,-pln brutto

Śruba tarczy hamulcowej 7,00,-pln brutto

 

Suma 1 369,79,-pln brutto.

 

 

BMW INCHCAPE WWA

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cen programowania sterowników samochodu - problem zapalająca się kontrolka zablokowania kierownicy:

ASO BMW Misiak - 615 zł brutto.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
Cen programowania sterowników samochodu - problem zapalająca się kontrolka zablokowania kierownicy:

ASO BMW Misiak - 615 zł brutto.

Nie chcę być złym prorokiem, ale to może być tylko na chwilę...

Miałem to samo... Skończyło się, że samochód pojechał na lawecie

z zablokowaną kieronicą na amen...

W finale wymieniono blokadę i dopiero problem zniknął...

Na szczęście to było na gwarancji...

Pozdroofka

TT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.