Skocz do zawartości

Diesel?


dmcneo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy warto zainwestować w diesela w E36? Mam na myśli 2,5 TDS. Jak to jeździ w porównaniu z 2,0 Vanos? Jak spalanie? Czy jeśli zależy mi na walorach dźwiękowych to od razu dać sobie spokój? (do tej pory same benzyny V6).Pozdrawiam, dmcneo
"Jak się przyłożysz to osiągniesz każdy cel"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczej TDS nie da ci tego co benzyna v6:)

 

Będzie sobie klekotał palił średnio 8 litrów , co prawda wspaniale będzie sie nim wyprzedzać ale znalezienie dobrego naprawdę jest ciężkie no i surowiej potraktować go nie możesz bo ci się postawi (znaczy się zepsuje :wink: )

(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lepiej zainwestować w M40. Od diesla różni go tylko spalana mieszanka w sumie. Przemyśl.

 

R O T F L :twisted2:

 

A na poważnie to ja też myślę, że skoro jeździłeś do tej pory benzynami, to odpuść sobie diesla. Walory dźwiękowe TDS?? Hmm, na pewno są o niebo lepsze niż jakiegokolwiek diesla z grupy VAG, ale to nie to samo, co dźwięk R6 :twisted:

A chłopaki mają rację zwracając uwagę na ceny ropy, które tym bardziej czynią paliwożernego TDS'a mało atrakcyjnym.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(do tej pory same benzyny V6)

 

A czym kolega teraz ujeżdża bo w opisie ma kolega 320i a to z V6 ma nie wiele wspólnego.

Co do dźwięków - to w porównaniu z innymi dieslami koncernu VAG, PSA to klekot TDS jest miły w odsłuchu. Mowa oczywiście o TDS nie po przejściach a tych jak na lekarstwo :-(

 

Pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jakimi tds'ami jeździliście ale - dźwięk tego silnika jest fajny- podczas jazdy w ogóle nie słychać, że to diesel- a jak wchodzi na obroty to zaryczy jak jakieś v8 :D

 

poza tym jest jeszcze jedna sprawa taki 325 tds po modzie staje się małą rakietą, który osiągami bije na głowę 320i, pomijam takie rzeczy jak elastyczność na trasie....

 

niestety jest mały mankament, że ciężko znaleźć jest tds w dobrym stanie, także na dzień dzisiejszy kupując e36 brałbym chyba 328 i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze kilka lat temu gdy ON był około 0,7-1,0 PLN tańszy od benzyny to opłacało się dieselka brać. Ale dziś gdy ropa jest droższa od benzyny już nie za bardzo.

diesel rekompensuje tylko tym że ma niższe spalanie od benzyny (i tu plus)

ale.

1)już na wejściu jest droższy od samochodu z silnikiem benzynowym.

2)jak coś się w benzynce zepsuje to (świece za 30-40PLN, przewody wysokiego napięcia, cewka zapłonowa?) = dosyć małe koszty.

Diesel za to kasa bo: (turnina, pompa, wtryski do tanich nie należą).

3)Cudem jest kupić diesla w bardzo dobrym stanie, (chyba wie o tym każdy który próbował szukać) lub trzeba mieć zaj...... szczęście.

 

Podsumowując na dzisiejszy dzień bardziej przychylał bym się do benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tankowałem po 4,50 :evil:

 

Jak cena wzrośnie to jak sprzedać 525tds :?:

wczoraj na BP ultimate ON po 4,79 / wiem bo lałem 62,5 litra /

na Shelu V-power diesel 4,95 :mrgreen:

Dobrze że BAX taki tani bo co by to było jak by był po 4zł ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.