Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Napewno wielu urzytkowników e39 mysli lub myslało o wymianie lamp przednich na lampy poliftingowe. Ja również mam zamiar wymienić stare xenony na te poliftingu , ale wiele rzeczy mi nie daje spokoju. Czytając posty z tego tematu widzę ,że wiele przeróbek zostało na szybkiego zrobionych (rzeźbionych). Ja chciałbym wykonać przełożenie lamp bez kombinowania aby wszystko pasowało, wtyczki ,przewody.

Kolejna sprawa lampy poliftingowe z rynku wtórnego są nie zawsze dobrym rozwiązaniem ponieważ często zdarzają się popękane regulatory. Na forum wiele osób dobrze wypowiada się o lampach IN.PRO. Wydawałoby się ,że to najlepsze rozwiązanie ale nikt do końca nie powiedział jak je podłączyć. Ludzie kupują je bo czytali ,że są dobre a później mają problem z ich adaptacją i rzeźbią instalację. Nawet sprzedawca nie jest wstanie udzielic szczegółowej instrukcji podłączenia tych lamp.

Interesują mnie te lampy

http://hansauto.pl/sklep/product_info.php/cPath/6_100/products_id/783

tylko chciałbym wiedzieś jakie przejściówki kabli są potrzebne ewentualnie co trzeba dorobiś lub przerobić aby wszytko profesjonalnie wyglądało

Wiele osób posiada te lampy przerobione na xenony

http://hansauto.pl/sklep/product_info.php/cPath/6_100/products_id/536

Interesuje mnie jak ewentualnie te lampy przerobić na xenony i dopasować do instalacji

Ja posiadam xenony przedlifingowe i chciałbym do tej instalacji zainstalować xenony poliftingowe(np.IN-PRO)

Chyba kazdy chciałby przed zabraniem się do takiej operacji znać konkrety

Jeżeli na forum są osoby które poradziły sobie z taką przekładką to proszę o podzielenie się szegółami, o doradzenie co kupić i jak zamontować

Dziękuję za ewentualną pomoc i proszę przychylne spojrzenie na ten post

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

 

 

Ne trzeba nic zezbic. Jesli masz samochod sprzed liftingu to kupijesz w sewisie przejsciowki (apaptory wtyczek) dla samochodu sprzed liftingu i lamp po liftingu. Ceny nie pamietam ale chyba cos kolo 100 kilkudziesieciu zlotych.

 

Co do samego zamocowania lamp to wszytko pasuje oprocz jednego uchwytu na dole. Po porstu go nie przykrecisz . Lampa i tak bardzo dobrze sie trzyma na trzech uchwytach (2 na gorze i jednym na dole).

 

 

A co do lamp to jednak polecam oryginal helli. Napewno jest drozszy od zamiennikow ale co oryginal to oryginal. Samochod duzo ladniej wyglada i swieci lepiej.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

hej

 

jesli kupisz w hansauto to bedziesz mogl tez zamowic przejsciowki do wtyczek za ok 100 pln - dolne mocowania w aso kosztuja ok 35 pln i to wszystko co ci potrzeba sam to robilem i zajelo mi to ok 20 minutek

Opublikowano
tylko oryginalne hella i zadne inne . cala reszta to siara.

:duh:

jak nie wiem to się nie wypowiadam

IN PRO to szybka i optyka HELLI tylko montowane poza fabryką

jeśli jesteś wstanie odróżnić jedne od drugich to naprawde jesteś dobry

Opublikowano

Przy montażu prawej lampki poliftingowej trzeba jeszcze lekko odgiąć rurkę od klimy, odgina się ją ręką bardzo łatwo, 10 sekund roboty.

 

Co do lamp z HansAuto to kupiłem i wykonanie ich jest wzorowe, przesyłka w kartonach Hella po 24h. Można u nich dokupić przejściówki warte 100 zł za friko po krótkim targu, a są niezbędne chyba że ktoś lubi rzeźbić.

Opublikowano

był podobny temat odnosnie lamp, sam sie zastanawialem nad lampami ale interesuja mnie tylko oryginalne helli innych nie chce. Kolega z forum pawelkrak wlasnie takie ma jakies montowane poza fabryka tak jak dajan pisze i dal za komplet ok 1350zł plus jakies przejsciowki czy przetwornice do ksenonow za 200zł a wygladaja tak sao jak hella bo to w sumie jest hella tylko montowane gdzie indziej

PS: Kris ile dales za lampy masz jakis namiar moze linkczy cokolwiek??

Opublikowano
lukas23 - ja mam te same lampy jak pawelkrak i kilku innych forumowiczów z HansAuto http://hansauto.pl/sklep/product_info.php/cPath/6_100/products_id/536 . Kosztują 1500 zł + przejściówki za 100 zł, ale można je dostać za darmo albo taniej jeśli sie dogadasz, mi spuścili 50% z ceny przejściówek i dali gratis przesyłkę, zapłaciłem w sumie 1550 zł. Do tego dokupiłem ksenony HIDa za niewiele ponad 200 zł i żarówki do kierunków Osram Diadem. Zestaw bajkowy.
Opublikowano
Dzieki chyba zamówie u nich też, tylko zeby bezpiecznie wysłali i zeby sie nie uszkodzilo cos, uwazasz ze do modelu z 1996 roku pasuje idealnie czy trzeba cos odginac?? Co to sa te przejściówki chodzi o wtyczki?? nie wywala żadnego błędu ani nic??
Opublikowano

Wysyłka jest maksymalnia zabezpieczona, lampy są w kartonach Hella obłożone dodatkowo różnymi rzeczami, a to wszystko w większym i grubym kartonie. Dostawa kurierem GLS w 24h, gwarancja itd.

 

Do modelu z 96 roku lampy te pasują idealnie, sam mam taki rocznik. Delikatnie inne w E39 przed i poliftingowych są tylko ślizgi (szyny), do których przymocowane są lampy, dlatego nowe lampki będą 3mały się na 3 śrubach zamiast na 4. Można te ślizgi dokupić w ASO, ale niewielu to robi, ja nie widziałem sensu, bo lampka 3ma się wzorowo. Poza tym przy montażu prawej lampy trzeba lekko odgiąć w bok taką aluminiową rurkę od klimatyzacji, żeby lampa weszła, tutaj masz pokazane jak to wygląda http://www.bmwdiy.info/celis-front/index.html . A te przejściówki są po to, ponieważ wtyczki idące od auta nie będą pasowały do gniazd w nowych lampach, a tak zakłada się te przejściówki między lampą i samochodowymi kablami i wszystko gra. Jeśli chodzi o błąd w kompie to nie ma absolutnie żadnego. To wszystko jest ekstramalnie proste jak budowa cepa, ja jestem atechniczny i zajęło mi to godzinę razem z montażem ksenonów. :wink:

 

Polecam Ci dokupić teraz czy w przyszłości do tych lamp ksenony (ja wziąłem HIDy z allegro za 200 zł), ponieważ z nimi lampki prezentują się o niebo lepiej, a ponadto 2 razy lepiej świecą i nie oślepiaja innych, bo światła mijania są na soczewkach. Oprócz tego kupiłem jeszcze żarówki Osram Diadem z allegro do kierunków, żeby nie były one pomarańczowe tylko białe, koszt około 40 zł. Efekt LUX.

 

Jak będziesz miał jakieś pytania to pisz gg 3304504 lub na prive, mi też pomagali forumowicze pawelkrak i brokat. :)

Opublikowano

nurtuje mnie jedno :roll: jak w tych lampach wykonane sa ringi?? czy sa to "ledy" czy cos innego??? Sam jestem mocno zainteresowany wymiana xenonów z przed liftu własnie na te lampy, ale jesli sa to ledy to jakos nie bardzo mnie to przekonuje. Dzisiaj widziałem e39 własniena tych lampach i powiem szczerze... ringi nie bardzo swieciły.... Prosze jesli ktos ma o wklejenie zdjęcia w dzien jak to rzeczywiście wygląda :modlitwa:

Może wszystko jest ok, ale nie chce (pewnie jak inni) rozczarowany po zakupie :worried:

Dzieki

P.S co trzeba dokupic aby zamontowac do nich xenon z przed liftu??

Opublikowano
nurtuje mnie jedno :roll: jak w tych lampach wykonane sa ringi?? czy sa to "ledy" czy cos innego??? Sam jestem mocno zainteresowany wymiana xenonów z przed liftu własnie na te lampy, ale jesli sa to ledy to jakos nie bardzo mnie to przekonuje. Dzisiaj widziałem e39 własniena tych lampach i powiem szczerze... ringi nie bardzo swieciły.... Prosze jesli ktos ma o wklejenie zdjęcia w dzien jak to rzeczywiście wygląda :modlitwa:

Może wszystko jest ok, ale nie chce (pewnie jak inni) rozczarowany po zakupie :worried:

Dzieki

P.S co trzeba dokupic aby zamontowac do nich xenon z przed liftu??

ręce opadają ...

ringi są oryginalne Helli

na 100% cała optyka jest oryginalna no i szybka ze znaczkiem Helli

jedynie moje lampy są na h7 więc oryginalne xenony nie podejdą więc cza albo kupić IN PRO xenonowe za chyba 2000zł ale już z palnikami xenonowymi albo kupić lampy H7 i wsadzić do nich HID H7 xenon a swoje sprzedać

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images27.fotosik.pl/215/82bb9099901514b1.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images31.fotosik.pl/258/0f16ab09118d0597.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images32.fotosik.pl/258/c8a1ac3796dc4b7f.jpg

 

fszystkie zdjęcia są mojego tylko jedno jest po lakierowaniu zdeżaka i zamontowaniu oryginalnych halogenów

Opublikowano
Dajan czyli jak dokładnie bo sie pogubiłem :) jak kupujesz od nich te lampy to jakie zarowki tam masz?? Teraz w oryginalnych lampach mam chyba h1 i gitara, natomiast jak kupie tge in pro jakie tam sa zarówki, ładnie swieca?? Trzeba wymienic te co oni daja w inpro na hidy czyli zainwestowac 200zł w zestawik tak i wszystko trybi jak trzeba?? po kolei bo cos dzisiaj nie kumaty jestem w temacie :shock:
Opublikowano

żarówki ja mam H7 i tak ładnie na biało świecą że nie montuja HIDa a nawet stare ori przetwornice i żarniki sprzedałem

żarówki są w lampach więc nie musisz nic dokupować a jak pojeździsz to sprawdzisz czy nadal chcesz HIDa

dużo osób z klubu zrobiło tak jak ja czyli zostawiło H7 bo bardzo dobrze świecą

Opublikowano
Dzieki, czyli mówisz, że te zarówki w komplecie do tych lamp czyli H7 świeca nieźle?? Mam nadzieje ze oprócz włozenia tych lamp i wyjęcia starych nic nie trzeba przerabiac
Opublikowano

nic ! nawet nowe ślizgi są w komplecie ale z tego co widziałem to stare są identyczne

ja kupiłem na allegro ze Skawiny tylko że to już dwa lata .. ale dałem 1500zł

Opublikowano

lukas23 nic nie trzeba przerabiać. Musisz tylko odkręcić ślizgi (to takie mocowanie, do którego przykręca się lampę i które przykręcone jest do samochodu) z tych lamp co przyjdą z HansAuto i je sprzedać, są warte około 50 zł. Nie będą potrzebne, bo stare ślizgi, które masz już w aucie będa 3mać lampkę, co prawda na 3 śrubach zamiast na 4, ale to nie jest problem. Oprócz tego potrzebne będą kable przejściówki, które kupisz razem z tymi lampami w HansAuto oraz musisz odgiąć też delikatnie tę rurkę od klimy, ale to sam zauważysz, bo będzie blokowała wciśnięcie do końca reflektora. Banalna sprawa.

 

Co do żarówek H7, które przyjdą z tymi lampami to świecą normalnie, ani źle ani dobrze. Ksenon to jednak ksenon, raz że wizualnie lampka po lifcie z ringami z nim 2 razy lepiej wygląda, a po drugie i przede wszystkim, że ksenon od lampy halogenowej świeci 2 razy lepiej i to na biało. Za 200 zł wg mnie nie ma co się nawet zastanawiać, ksenon to już nie jest luksus jak kilka lat temu.

Opublikowano
Witam

 

 

Ne trzeba nic zezbic. Jesli masz samochod sprzed liftingu to kupijesz w sewisie przejsciowki (apaptory wtyczek) dla samochodu sprzed liftingu i lamp po liftingu. Ceny nie pamietam ale chyba cos kolo 100 kilkudziesieciu zlotych.

 

Co do samego zamocowania lamp to wszytko pasuje oprocz jednego uchwytu na dole. Po porstu go nie przykrecisz . Lampa i tak bardzo dobrze sie trzyma na trzech uchwytach (2 na gorze i jednym na dole).

 

 

A co do lamp to jednak polecam oryginal helli. Napewno jest drozszy od zamiennikow ale co oryginal to oryginal. Samochod duzo ladniej wyglada i swieci lepiej.

 

 

Pozdrawiam

 

Kolega jeszcze zapomniał dodać wymianę jednej przetwornicy do xenonu.

Bo przed liftingiem jest kwadrarowa przetwornica i nijak pasuje do poliftingowych lamp. Mówię tu o przkładce oryginalnych lamp xenonowych Hella

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Opublikowano

 

Kolega jeszcze zapomniał dodać wymianę jednej przetwornicy do xenonu.

Bo przed liftingiem jest kwadrarowa przetwornica i nijak pasuje do poliftingowych lamp. Mówię tu o przkładce oryginalnych lamp xenonowych Hella

 

hej

 

niekoniecznie, ja [530d 99 rok] mialem 2 x prostokatne przetwornice i bez problemu pasowaly [byly te same co w lampach po liftingu]

 

pozdr

Opublikowano
Moim zdaniem nie. Lampy wyglądaja kiepsko, jesli chodzi o design, ale to kwestia gustu, do BMw moim zdaniem nie warto kupowac podróbek i jakis wynalazkow, tylko oryginał ewentualnie takie jak oryginał tutaj mam na mysli w/w in pro które wygladają jak helli. Później rzuca się to w oczy, jak ktoś spaprze autko takim czyms, ale jak wspomniałem , to kwestia gustu, jak dla mnie szkoda kasy, nie mówiac już jak to świeci
Opublikowano

no to wszystko prawie wiem, ale jak to w koncu jest z przełożeniem orginalnego ksenonu z przed liftu do tych lamp???

CZy lepiej kupic te za 2000zł ze sterowaniem czy te za 1500 ( różnią sie tylko silniczkiem a raczej jego brakiem)??? Co jeszcze bede musiał kupic zeby przełożyc orginalne światła?? czy moze sobie dac spokój i kupic HIDa na allegro.

Prosze o rade... :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.