Skocz do zawartości

mumis

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Siedlce

Osiągnięcia mumis

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ile ten rygiel badz tulejka kosztuje ?
  2. ja we wrzesniu jade, tylko ze duzo dalej bo na wyspe Brac... 1700km w jedna strone, mam nadzieje ze bawarka nie zawiedzie:D Kiedy konkretnie? Zawsze mozna jechac na 2 auta ;D Rowniez planuje wyjazd na CH we wrzesniu oczywiscie swoim toczydelkiem. Ja na poczatku lipca wrocilem. Bylem w Makarskiej. W jedna strone nie cale 1600 km . Tam jechlismy z noclegiem . Spowrotem na raz (kilka malych przerw na rozporostowanie kosci i obiadek). Powrot 21 godzin (razem z postojami). Jechalismy przez slowacje i wegry. Droga powrotna mniej meczaca (slonce za nami). W sumie 528i sprawowala sie bardzo dobrze. Zadnych niespodzianek poza tragicznymi drogami na slowacji (zgieta lekko felga). Spalanie srednie wyszlo ok 10 litrow (gaz - sekwencja). Klima wlaczona praktycznzie caly czas w ciagu dnia. Pozdrawiam
  3. Dobrze o tym wiem ze nie ma gotowca. Prosze spojrzec na pierwszy post w tym temacie. Osobie ktora zalozyla temat konkretnie pytala jak zmienic jezyk. A co niektorzy pisza ze wystarczy wlzoyc plyte z nowym softem i jezyk sam sie zmieni. Podsumowajac Nie ma mozliwosci samodzilnej zmiany jezyka (po za tymi ktore sa fabrycznie). Zeby zmienic jezyk trzeba albo podlaczyc interfejs (zminic defaultowe jeyki) , albo posiadac zmodyfikowana plyte z softem (ktorej raczej nigdzie nie znajdziesz, chyba ze sam sobioe zmodyfikujesz). A taka zmodyfikowana plyta to po prostu taka w ktorej jakis konkretny jezyk jest podmieniony na inny. Pozdrawiam
  4. Witam To moze inaczej. Prosze o podanie linka do softu dzieki ktoremu bedziemy w czytnikach z jezykami FR, ITA , DE uzywac jezyka angielskiego. Juz nie mowie o polskim bo w to wlozylo pare osob duzo pracy i maja prawo robic to odplatnie. Jak bym nie probowal aktualizowac czytnik na nowsze i na starsze softy zawsze wgrywa mi sie jezyk ktory mialem przez aktualizacja. Czyli wloski, nimiecki i francuski. Pozdrawiam
  5. Witam Kupujesz interfejs Tv Free. Podlaczas jeden koniec do wtyczki ktora idzie do tunera Tv, drugi koniec do tunera Tv. I juz dziala. W czasie jazdy mozesz ogladac tak samo jak na postoju. No moze jakosc odbioru tv bedzie ciut nizsza w czasie jazdy. Pozdrawiam
  6. To nie takie proste. Zmiana softu na nowszy nic nie da. Czytnik ma zaprogramowane fabrycznie jezyki ktore teraz posiada. Przez wgranie nowszego softu jezyki sie nie zmienia. Zeby zmienic jezyk trzeba podlaczyc pod interfejs zminiec na D i EN i dopiero wtedy zaktualizowac czytnik nowym softem. Pozdrawiam
  7. mumis

    Wymiana lamp przednich

    Witam Ne trzeba nic zezbic. Jesli masz samochod sprzed liftingu to kupijesz w sewisie przejsciowki (apaptory wtyczek) dla samochodu sprzed liftingu i lamp po liftingu. Ceny nie pamietam ale chyba cos kolo 100 kilkudziesieciu zlotych. Co do samego zamocowania lamp to wszytko pasuje oprocz jednego uchwytu na dole. Po porstu go nie przykrecisz . Lampa i tak bardzo dobrze sie trzyma na trzech uchwytach (2 na gorze i jednym na dole). A co do lamp to jednak polecam oryginal helli. Napewno jest drozszy od zamiennikow ale co oryginal to oryginal. Samochod duzo ladniej wyglada i swieci lepiej. Pozdrawiam
  8. Witam Podpinasz pod tuner radiowy bm54. Masz w nim dwa takie same wejscia, jedno to cd, a drugie AUX. Nic sie nie stanie jak podepiniesz nie pod to gniazdo. jak bedzie podpiete odwrotnie to dzwiek z plyty cd bedziesz mial jak na monitorze wybierzesz wejscie AUX. Pozdrawiam
  9. Witam Ja dzis odebralem swoje felgi. Byly piaskowane i malowane proszkowo. Zaplacilem 120 zl za sztuke. Felgi 18" Robione bylu tu: WULKANIZACJA ul. Grochowska 307 ( Praga Płd ) Warszawa 03-842 http://www.wulkanizacja24.pl/index.html Czas oczekiwania ok 1,5 tygodnia. Jestem wpelni zadowolony z uslugi. Felgi jak nowe. Pozdrawiam
  10. Witam Mialem podobne objawy (tez 528i). Samochod byl mulasty, wariowaly obroty, ciezko odpalal jak byl zimny. Okazalos ie ze to czujnik polozenia walu korbowego. Wymienilem go i silniczek jak nowy. POzdrawiam
  11. mumis

    oczy jej opadły!!!!

    A czy sprawdzales kontaktowanie wtyczek przy lampach ? Mi sie juz to dwa razy zdarzylo. Tez swiecily przed samochodem, nie dzialala regulacja wyskosci swiecenia. Troszke wd 40 na styku we wtyczkach i znow dziala. Mam lampy po faceliftinguz ringami(nie xenony).
  12. Miałem to samo. Okazalo sie ze pekla jedna sprezynka (blaszka) przy klocku. Blaszki te maja za zadanie trzymanie klocka zeby nie mial luzu na boki. Chcodzi o te blaszki co wchodza w tloczek.
  13. Witam Podlaczylem komuter pod samochod i interfejsem ODB. Samochod to E39 528i rok 96. Program znalazl takie o to bledy: 1) Instrument Cluster 8C Power supply Term. 2) LCM/CCM - Light Control/ Check Control Module 40 Thermical Oil Level Sensor 3) AIRCO - AirConditioning System 1 Temperature control wheel, righ Bledy te po wykasowaniu wracaja spowrotem,. Wiec cos napewno jest uszkodzone. Co moga oznaczac te bledy i jak mozna sprobowac je usunac ? Co do pierwszego bledu to wydaje mi sie ze dotyczy za wysokiej temperatury akumulatora badz jakiegos innego elementu z instalacji elektrycznej. Co do drugiego bledu to pewnie chodzi o czujnik temeperatury oleju. Gdzie moze ons ie znajdowac ? Napewno gdzies przy bloku ale w ktorym miejscu. Co do do trzeciego bledu to sadze ze chodzi o prawy czujnik temepratury climatronika. Gdyz on chyba nie dziala. Jak zmieniam temeperature prawej strony samochodu na climatroniku to nie ma zadnych zmian. Jak zmieniam dla lewej strony na climatroniku to zmienia sie sila i temperatura nawiewu (czyli lewy dziala a prawy nie). Tak wiec pewnie chodzi tu o czujnik. Gdzie moze sie on zanajdowac ? Jak go wymienic i jak moze sie fachowo nazywac. Oczywiscie sa to tylko moje domysly i bledy moga dotyczyc calkiem czegos innego. Prosil bym osoby ktore cos wiedza o mala podpowiedz. Z gory dziekuje POzdrawiam
  14. Witam A gdzie ja mozna kupic za 56 zl ? POzdrawiam
  15. Witam Co do 520 to trudno mi sie wypowiedziec. Mam e39 528i od 2 miesiecy. Miesiac temu zalozylem intalacje gazowa sekwencyjna DT GAS za 3800 zl ze zbiornikiem w kole (50 litrow). Na benzynie i na gazie pali mi bardzo podobnie. Max to ok 1 litra wiecej na gazie po miecie niz na benzynie. Tak wiec w trasie przy predkosciach do 130 - 140 km/h pami ok 10 litrow zgazu, a w miescie (male dystanse 5 - 10 km) pali ok 15 - 16 litrow - oczywicie przy anormalnym obchodzeniem sie z gazem (ale tez nie jezdze jak dziadek 80 letni ;-) ). Jestem pewnien ze jak teperatury beda wyzsze spalanie jeszcze spadnie gdyz jest sporo siniegu i kola czesto buksuja (mimo ASC), nie da sie wrzucac wyzszych biegow bo jest slisko i nie ma sie kiedy rozpedzic. A tez nei ukrywam ze lubie czasem wylaczyc ASC sie zdeczka poslizgac ;-) Naprawde polecam ten silnieczek - idelna kultura pracy odpowiedznia moc no i spalanie chyba nie duzo przewyzszajace silniki 2 i 2,5 litrowe. POzdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.