Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
podczas jazdy koło dosyć mocno się nagrzewa ,po podniesieniu samochodu do góry koło obraca sie z oporem :cry2: (samochód stał około 3 miesięcy) pomózcie mi :modlitwa: co mam z tym zrobić,czy można naprawić to samemu
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
Witaj. Oczywiście, że można to naprawić samemu jeśli masz troszke pojęcia o układzie hamulcowym. Musisz zdjąć osłane tłoczka taką gumową, która może i tak być w tym przypadku pęknięta. Wyczyścić tłoczek, najlepiej do tego kupić taką specjalna paste i rozruszać go, a następnie założyć nową gumke tłoczka i powinno być ok.
Opublikowano
ale czy jak wyjme tłoczek to nie wyleci płyn hamulcowy :?: ,chyba wyleci a z odpowietrzeniem nie jest tak prosto :mad2:
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
Owszem wyleci płyn, dlatego musisz sobie odkręcić cały zacisk zdjąć gumowy wężyk, dopływ zatkać( idealnie pasuje wykałaczka) w pozycji wylot ku górze aby powietrze nie dostało się wgłąb układu, i wtedy masz cały zacisk odłączony, następnie rozbierasz zacisk czyścisz go, kupujesz komplet reperaturek do zacisku, składasz wszystko do kupy, przykręcasz wężyk elestyczny, zakładasz zacisk i odpowietrzasz hamulce. Jeśli okaże sie że masz już głębokie wżery na tłoczysku to niestety tłok kwalifikuje się do wymiany bo inaczej będzie ciekł i zapowietrzał układ.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
a moze to nie zacisk tylko lozysko ----- sprawdz to.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
a moze to nie zacisk tylko lozysko ----- sprawdz to.

 

Jeśli to byłoby łożysko,(nie wykluczone żę jest) i było by zatarte to by chuczało niesamowicie, ja przerabiałem temat z wymianą piasty i wiem że wystarczy niewielki wżer w bieżni i będzie jak w bombowcu

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Ja jednak na twoim miejscu pojechał bym do mechanika-bo coś misię zdaje,że nigdy tego nierobiłeś...Poz. :hand:

Jak nigdy tego nie robił to się nauczy, nie jest to aż tak skomplikowana operacja żeby ewentualny początkujący sobie nie poradził

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

nigdy tego nie robiłem masz racje ,łożysko to nie jest bo po "rozchyleniu" klocków koło kręci się bez żadnych oporów można kręcić ręką samą tarcze bez całego koła (bez opony) i lekko chodzi ,dzisiaj chciałem odkręcić zacisk i zobaczyć co sie dzieje ale tym sprzetem nie dało rady czyli w gre wchodzi warsztat albo normalne narzedzia,ale jak go poruszalem w jedna i wdruga to tak jakby odpuszczal i mniej blokowal moze sie rozrusza no ale wiem ze wymiana w najblizszym czasie jest nie unikniona i musze miec go na oku,

 

 

chciałem sie jeszcze zapytac o cene środkowego i koncowego tlumika do e34 525i (sedan) ??

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ! Chciałbym sie przyłączyć do wątku i zapytać, czy po takim zabiegu wystarczy odpowietrzyć, tylko to koło z którego zacisk był odkręcony, czy też trzeba lecieć caly układ (co nie jest wesołe). Jak zabezpieczyć dokładnie odręcony przewód od zacisku, by nie nastąpił wyciek i zapowietrzenie układu wewnątrz ??? Trzeba unieść przewód do góry, czy też wystarczy czymś zatkać jego wylot ????........................ Mam własnie problem że jak zdejmę nogę z hamulca to często jeszcze w prawym przednim kole piszczy mi klocek jak szalony i koło kręci sie ze większym oporem. Myślę więc że problem będzie u mnie podobny że tłoczek zacisku nie powraca na swoje miejsce. Klocki wymieniałem juz sam ale wtedy nie odkręcałem oczywiście przewodu i nie miałem problemu z odpowietrzaniem układu, co jednak może się stać jak przewód taki odręce, bo aby to zrobic to najlepiej wyjąć zacisk na warsztat a nie robić na przykręconym przewodzie, mam rację ???? Czekam na jakieś podpowiedzi za co z góry THX
sCorpioN
Opublikowano

Moim zdaniem do odpowietrzenia nadaja sie wszystkie kola w koncu to nie jest taka skomplikowana operacja.Potrzeba dwie osoby wezyk mala buteleczke chyba ze nie liczysz sie z plynem i naprzod.

Zacznij od najdalej umiejscowionego kola od zbiorniczka plynu hamulcowego !

Pozdrawiam !

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano
Potrzeba dwie osoby wezyk mala buteleczke chyba ze nie liczysz sie z plynem i naprzod.

Zacznij od najdalej umiejscowionego kola od zbiorniczka plynu hamulcowego !

Pozdrawiam !

 

A co z pompą ABS czy nie wymaga jakiegoś osobnego odpowietrzenia ???

sCorpioN

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.