Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich Mam ogormny problem ze swoaj bunia a mianowicie pali mi27l/100km benzy i smierdzi mi benzyna . Moja beema to e34 520 automat 24zawory automat . poradzcie mi co to moze byc bo z takim spalaniem to ja daleko niezajade .
Opublikowano
Sonda to raczej nie bedzie jezeli smierdzi ci paliwem... Sprawdz bak, przewody paliwowe, podejrzewam ze sie jakis przetarl... Ja tak mialem ale 27 mi nie palila :shock:
B-bardzo M-mądry W-wybór
Opublikowano

nie znam sie na e34 ale w e36 wadliwe byly przewody laczace listw paliwowa z przewodami paliwowymi ktore biegna przez auto. Takie dwa wezyki po 5 cm.

Jezeli w e34 jest tak samoo to to na bank to. U mnie bylo w ten sposob ze otworzylem maske to benzyna strumieniem sie lala do gory

Opublikowano

Witam!

Polecam sprawdzic przewody przy filtrze paliwa przy prawym,tylnym nadkolu :lol: problem jest taki,ze i przewod do filtra,jak tez ten od filtra wychodzacy, sa mocowane na metalowych opaskach zaciskowych,ktore lubia zardzewiec i puscic tak najzwyczajniej - sam tego nie przerabialem,ale u qmpla tak sie stalo :P puscila mu jedna opaska - doprowadzajaca paliwo do filtra i jak jechal..walilo paliwem prawie wszedzie, w aucie bylo czuc, jakby ciagle tankowal :mrgreen: a spalanie mial lepsze niz woz pancerny :mrgreen: zatem do wymiany poszly obie opaski i filtr. Po tej przygodzie zrobilem u siebie podobnie, tymbardziej,ze zbizal sie czas wymiany tego filtra. Koszt filtra to 30PLN a robota - jak sie sam pobawisz to jakies 15-20 min :mrgreen: TYLKO OSTROZNIE!!! :cool2:

Pozdrawiam

qb

niemożliwe NIE istnieje!!:P

BMW - i wszystko jasne...:D

Opublikowano
jeżeli masz sterownik siemensa i masz sonde 5V to jak sonda ci padnie to właśnie tyle bedzie ci palił, ja stawiam na sonde. Z sondami cyrkonowymi spalanie jest tylko nieco wieksze ale z tytanowymi spalanie kosmos.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Jeśli czuć paliwem to sonda raczej nie ,chyba ,ze dwa grzybki w barszczu,nieszczelnosć i sonda,najpierw jednak trzeba uszczelnić przewody paliwowe ,koniecznie jesli ucieka koło silnika ,obyś nie wzywał straży!...pzdr. :arrow: .
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Barto może to złudzenie,para się skrapla, i nie spalona czesciowo benzyna,w dużej ilości raczej nie możliwe,pewnie strzeliłoby od temperatury,pzdr. :arrow: .
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Barto może to złudzenie,para się skrapla, i nie spalona czesciowo benzyna,w dużej ilości raczej nie możliwe,pewnie strzeliłoby od temperatury,pzdr. :arrow: .

 

oczywiście ze nie możliwe zeby benzyna sie lała przez wydech to była przenośnia, ale benzyna bardzo śmierdziało i bardzo duzo palił tracąc przy tym moc

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
dzisija odebralem bunie . Mechanik poiweidzial ze bylo cos z katalizatorem i sonda do wymiany .Zalalem ja pod korek i teraz sprawdze czy zrobione jest tak jak trzeba ,ale pojawil mi sie inny problem. zaczelo mi cos buczec przy tlumiku ale buczy mi tak przerwywanym dzwiekiem . A jak stoje i puszcze hamulec ( automat) to mi nie jedzie plynnie powoli ale lekko skacze . Pozniej znou odpalilem i jechal juz normalnie . Co to moze byc. Wiem ze tlumik koncowy mi sie przerdzewial , Czy jest to wina tlumika czy mechanik cos mi skonocil????
Opublikowano
dzisija odebralem bunie . Mechanik poiweidzial ze bylo cos z katalizatorem i sonda do wymiany .Zalalem ja pod korek i teraz sprawdze czy zrobione jest tak jak trzeba ,ale pojawil mi sie inny problem. zaczelo mi cos buczec przy tlumiku ale buczy mi tak przerwywanym dzwiekiem . A jak stoje i puszcze hamulec ( automat) to mi nie jedzie plynnie powoli ale lekko skacze . Pozniej znou odpalilem i jechal juz normalnie . Co to moze byc. Wiem ze tlumik koncowy mi sie przerdzewial , Czy jest to wina tlumika czy mechanik cos mi skonocil????
Opublikowano
tłumika bym nie podejrzewał, jezeli nic nie grzebał w skrzyni to moze to byc zbieg okolicznosci. Tak czy siak sprawdź poziom oleju w skrzyni, moze jest go juz zamało

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

olej zmienia sie co 60 tys km, co to znaczy ze jest fabryczny, ma byc maliinkowy i nie śmierdziec spalenizna i musi byc odpowiedni poziom.

 

I kto ci wogóle powiedział ze sie nie wymienia??? W nowszych modelach jest olej lifetime i generalnie w ksiazce instrukcji pisze ze nie trzeba a i tak wymieniaja bo nie ma wiecznych olejów. Ale w E34 chyba były dextrony

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
powiedzialo mi to juz dwuch mechanikow bo pytalem sie o to przy kupnie samochodu i kazdy z nich mowil mi ze jezeli nie byl zmieniany to nie ruszac , a jak zacznie szarpac skrzynie to dolac ,Mowili mi ze jezeli zemienia calkowicie olej to przejade jeszcze 15-20 tysiecy km i skrzynia padnie
Opublikowano
sprawdzalem spalanie to spadlo mi do 18-19 l wiec dalej jest cos nie tak . Mechanik wstawil mi nowa sonde lambda i katalizator wymienil , ale dalej w kabinie smierdzi mi benza . Zajechalem ja do niego spowrotem i mowie ze mam problem bo spalanie dalej jest za duze , wiec on twierdzi ze moze byc to wina filtra weglowego .Sam juz nie wiem czy mnie chlop nie naciaga .
Opublikowano
zajechalem ja dzisiaj znowu do teo mechnika i mowie mu ze jest problem dalej . On zobaczyl przeplywomierz , sprawdzil mi przewody i mowil ze sa ok . powidzial ze smrod bezny moze byc jak sie leje pod korek lub cos z jakimis odpowietrznikami moze byc . a co do spalania to mowi ze przyczyny mechanicznej on nei widzi jedynie to ze leje benze 92 . to moze mi zwiekszyc spalanie i poradzil kupic octane booster aby podniesc luczbe oktanow. Co do tego buczenia i nie rownej pracy silnika kotre wtedy mi soie zdazylo to stwierdzil ze moze byc problem skrzyni , ze niby gdzies sie przytyka , blokuje i dla tego mam takie buczenie i nie rowna prace silnika , ale od tamtej pory przejechalem juz 100 km i wszystko pracuje mi normlanie . Poradzcie co to moze byc , bo nie che zeby pjac mnie naciagnal . Dzieki
Opublikowano
Olej w automacie należy koniecznie zmieniać co około 60 000 razem z filtrem, jesli skrzynia zacznie szarpać to może byc znak że tarczki blokujące biegi się zurzyły, a wtedy dolanie oleju nie pomoże.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

ja mam ten sam problem

 

bmw e46 z roku 2000

 

wczoraj jeszcze było ok

 

a dzis mi pali 27 -30 litrów

 

i smierdzi paliwem ,,choc paliwa nie wylewa na ziemie ani kropelki

 

był podąączony pod komputer dzis

 

i wykazało

 

sonde lambda za katalizatorem

 

i spalanie stukowe

 

naprawiłęs swoją beje ????co bylo ??

 

aha wczesniej wczoraj jak jezdziłem to słychac było ze strasznie sie katalizator nagrzewał az po krótkiej nawet jezdzie strzelał jak bym pyknoł co najmniej 250 km w tropikach

 

prosze o rady wszystkich

Opublikowano
powiem Tobie w najprostrzy sposob---- jedz do serwisu na komputer i bedziesz wszystko wiedzial a tak to mozesz szukac pare latek i i tak nie znajdziesz..... pozdro
Opublikowano

hej

 

byłem w serwisie wykazało ---komputer wykazał ...

 

sonde lambda

 

i spalanie stukowe

 

ale z tego co napisałes to u ciebie te wymiany sondy ,, nic nie pomogły

 

zatem sam nie wiem co robic sonde juz boscha zamówiłem

,,

pozdro

 

chciałem tylko wiedziec czy dalej walczysz z tą usterką czy usunełes ja i jakim sposobem

 

trzymka

 

piterr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.