Skocz do zawartości

t0mal

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Radzyń Podl. / Lublin

Osiągnięcia t0mal

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. To sa opary oleju nie ma sie czym martwic
  2. Mi wyswietlal sie komunikat abendlicht, pomogla wymiana zarowek, stare mimo ze dzialaly, mialy juz mocno poprzegrzewane zarniki.
  3. EGR i kolektor sie czysci, a nie wymienia, ale zeby juz po 80 000 tysiacach byl zawalony smola? Opisz dokladniej co sie dzieje na cieplym, czy jak przegazujesz to nie dymi na czarno? Nierowna praca i dymienie na siwo na zimnym silniku [przez jakas chwile] to objaw zurzytych sweic zarowych. Napisz czy auto nie stracilo na dynamice. W jakim stanie jest turbo?
  4. A nie ubywa ci plynu chlodzacego? nie chce straszyc ale to moze byc uszczelka pod glowica walnieta, albo sama glowica.
  5. t0mal

    pompa paliwa

    A ja bym obstawial zly kat wtrysku, to by tlumaczylo jedno i drygie tak czy owak bez wizyty u pompiarza sie nie obedzie.
  6. t0mal

    spalanie 27l/100km benzyny

    Olej w automacie należy koniecznie zmieniać co około 60 000 razem z filtrem, jesli skrzynia zacznie szarpać to może byc znak że tarczki blokujące biegi się zurzyły, a wtedy dolanie oleju nie pomoże.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.