Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam,moja bmw 1800cm nie pracuje dobrze na cylindrach. tzn wolne obroty skacza i jak chodzi na paliwie to po dodaniu gazu przebiera. jak mu pomalu dodam gazu to wkreca sie ladnie a jak ostro to przebiera jakby nie palila na wszystkie. dodam ze ostatnio temperatura wody mi spada przy wolnej jezdzie i dlugo sie nagrzewa rano. bylem w dl. goslinie kolo poznania na przegladzie . wymienili mi kopulke,kable,wymienilem tez swiece i nadal to samo. podrugie siada mi rozrucznik:( . nie wiem tez czy to normalny objaw ale gdy na wlaczonym silniku na wolnych obrotach odkrece korek oleju to obroty spadaja!! zastanawiam sie czy nie bedzie to objawem uszczelki pod glowica??? naprawde juz mi sie wiedza konczy! moze ktos moze cos poradzic? juz mam dosyc wydawania kasy na niepotrzebne czesci:(
Opublikowano
dzieki,termostat napewno wymienie ale bardziej mnie boli ta praca silnika tzn. obroty. a na paliwie przebiera bo na gazie tylko wolne obroty skacza ale wkreca sie ladnie ale przed wymiana swiec na gazie bylo tak samo jak na benzynie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a jaki tam masz gaz?

zrób reset kompa i popatrz czy chociaż przez chwilę będzie lepiej?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Podstawowa sprawa to sprawdz przeplywke i silnik krokowy. Jezeli to nie pomoze to standardowa sprawa w tych silnikach czyli: walek, dzwigienki i hydraulika
Opublikowano
gaz jest "elpigazu" zwykly i chodzi na nim pieknie. reset kompa nic nie daje. na gazie chodzi dobrze,na benzynie przebiera i nie wkreca sie na obroty plynnie. jesli chodzi o wolne obroty to gaz jak i paliwo tak samo-faluja czasem b. mocno.przeplywka i krokowiec wydaje sie byc ok.na kompie nie wykrylo bledow. wiec chyba zaworki?? masakra!!!!
Opublikowano
nie wiadomo jeszcze co jest przyczyna ale po zdieciu pokrywy zaworowej stwierdzil mechanik ze woda w oleju:( chora bmw zostala w szpitalu na operacji:)
Opublikowano

woda w oleju, jesli jej nie ma za duzo moze byc po prostu przejawem jazdy na krotkich dystansach lub zlego funkcjonowania termostatu w autku :lol: co do objawow po odkreceniu korka oleju - to normalka dla tego auta :mrgreen: nie ma strachu. Natomiast klopoty z obrotami i silnikiem - dwie sprawy...Po pierwsze, jak Ci napisal Centrino - sprawdz przeplywomierz i silniczek krokowy - to sie czasami czysci (tak mi mechanik powiedzial),zeby plynnie dzialalo i nic tego nie blokowalo..a lubie sie tam brud zerac :cool2: 2 sprawa...co do zbierania sie i dynamiki auta w jezdzie - wymien filtr paliwa - powinno sie to robic co jakies 90 - 100 tys.km :roll2: zazwyczaj okazuje sie on byc juz lekko przytkany...szczegolnie po naszym - polskim paliwie :lol: i juz sama wymiana na nowy DUZO daje i sporo zmienia jesli chodzi o dynamike auta - nie ten samochod :dance:

Pozdrawiam

qb

niemożliwe NIE istnieje!!:P

BMW - i wszystko jasne...:D

Opublikowano

jarex99 hehehehe :lol: a wlasnie jak Kolega PawełH pisze :P bylo o tym i to calkiem niedawno :mrgreen: odsylam Cie do wyszukiwarki, gdzie znajdziesz wlasciwy post :mrgreen: sprawa rozbija sie o to, ze jak jedziesz na krotkim dystansie - silnik nie nagrzewa sie do temperatury normalnej pracy (znaczy strzalka nie wskazuje srodka) :lol: urzadzenia rozmaite - szczegolowo opisane w poscie, nie dzialaja jeszcze wlasciwie - w tym rowniez termostat, ktory do konca sie nie otwiera,itp :mrgreen: wszystko to moze powodowac "pocenie sie" silnika :lol: i osadzanie sie odrobiny pary wodnej na korku wlewu oleju, czy od srodka glowicy:) Jest to ZUPELNIE niegrozne :lol: nawet instrukcja firmowa obslugi BMW E34 o tym mowi...Wystarczy po prostu wybrac sie na jakas "dluzsza trase" i "przegonic" autko w zakresie obrotow 2500-3000 przez jakis czas, co spowoduje wyeliminowanie pary wodnej i resztek wody z ukladu smarowania :cool2: A jak poczytasz dokladnie post, o ktorym mysle i pisze tutaj - ten sam, ktory przywodzi tez PawełH :cool2: bedziesz wiedzial dokladniej o co mi chodzi to piszac (ma to tez cos wspolnego z temperatura i spalaniem,itp.,czyli normalna eksploatacja):mrgreen:

Natomiast jak Ci pojdzie glowica to mozesz tez gubic olej...a jak uszczelka pod glowica to masz tez sparwy typu piana w zbiorniczku wyrownawczym lynu chlodzacego:)itp:P nie mowiac juz o innych przygodach

Pozdrawiam

qb

niemożliwe NIE istnieje!!:P

BMW - i wszystko jasne...:D

Opublikowano
no wiec... wymiana glowicy,walek rozrzadu,hydropopychacze,wtryskiwacze,termostat,olej,filtry.uklad wydechowy,poduszki silnika,rozrusznik i pare innych pierdolek. koszt naprawy 2 tys. zl!!! w prawdzie nie bylem przygotowany na takie az koszty ale mysle ze skoro trzeba bylo to wszystko powymieniac to znaczy ze byla taka potrzeba. Jak troszke pojezdze to dam znac jak teraz chodzi bryczka.Mysle ze za te 2 tysiaki to sporo "mily Pan" zrobil, aale biorac pod uwage zakup auta za 6tys plus teraz 2tys to sporo mnie to kosztuje. ale ja wierze w tego mechanika bo juz jakies 15lat temu robilem u niego autka i zawsze bylem zadowolony. mam nadzieje ze tak bedzie nadal:) pozdrawiam wszystkich goraco :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.