Skocz do zawartości

Problem z 535i - kopci po odpaleniu :(


HeRz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem ze swoja bunią. Dzisiaj rano po opaleniu silnika , silnik zaczal bardzo dziwnie chodzic ( dławic sie ) nie wiem jak to opisac ale to jest najbliższe dławieniu sie. Obroty lataja , a z wydechu leci ciemny dymek. Dzieje se tak przez ok 2 minuty, pozniej silnik uspokaja sie i jest w normie :roll: (tak jakby wypalil juz olej). Wydaje mi sie ze to moga byc uszczelniacze, ale to tylko przypuszczenia, bo naprawde nie znam sie na tym.Acha dodam ze jezdze rowniez (niestety) na gazie, instalacja II generacji. Nie wiem jeszcze jak tam lambda stoi ... ale auto nie pali jak smok wiec chyba jest ok.

Jezeli to uszczelniacze co bede musial wymienic i jakie beda koszta ?. Pozdrawiam i Dziekuje za pomoc. :modlitwa:

Jakby co to moge nagrac filmik.

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciemny dymek?

Jak by palił olej to dymek był by raczej niebieściutki a nie ciemny.Może poszła sonda lambda i nie koniecznie musi więcej palić.Sprawdz tez przepływkę,świece ,i potem na kompa.Pozdrawiam

BMW M-Power
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź poziom oleju i paru takich "akcjach" tez - jak się zmniejszył to zjada olej. A sonda hmm.. możliwe, nie zawsze gduy jest zepsuta auto musi palić jak smok. Możesz przejechać się na komputer (około 60zł) i sprawdzić sondę.

 

EDIT: Sorki, jak pisałem posta to Twojego jeszcze nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi ostatnio jak uruchomilem samochod to polecialo bardzo duzo ciemnego dymu, czarnego. powodem byla uszkodzona przeplywka. towarzyszyl temu uszkodzeniu rowniez niesamowity mul silnika, nie szlo jechac

a kiedys kopcila mi po uruchomieniu na jasno niebieski i byl to olej ktory przelatywal przez przegrzane pierscionki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem olej i jest go troche za duzo ...

Spuszcze troche i zobacze jak bedzie rano.

 

Dzis rano opdalilem i dalej to samo , przy gazowaniu na koncowce wydechu z zbiera sie czarna niezbyt gesta ciecz. Zapach ? hmm jakby nafta czy cos w tym stylu , sam nie wiem byc , moze tak pachnie przepalony olej ;/

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Kolego.

Po pierwsze sonda lambda nigdy nie pracuje jak silnik jest zimny, zaczyna ona pracować dopiero jak temp. jej rdzenia zblizy się do 600stC więc jak inni pisali o sondzie to ja piszę, że ten temat możesz sobie odpścić, ponadto jeżeli sygnał z sondy zaczyna się pojawiać to zostanie wzięty pod uwagę dopiero po przekroczeniu temp. silnika 35stC.

Opisywany przez ciebie problem powinno sie interpretować na zbyt bogatą mieszanke paliwowo-powietrzną w chwili pracy zimnego silnika.

Pierwsze co przyszło mi do głowy to to że silnik może pracowac na dwóch paliwach czyli na benzynie i gazie jednocześnie....

Na początek proponuję (wykonać wieczorem na ciepłym silniku tuz przed zostawieniem auta na noc) zakręcić zawór na wielozaworze od butli z gazem, następnie odpalić, przełączyć na gaz i poczekać aż silnik sam zgaśnie, następnie do domciu na palulu i s..x z małżonką lub koch...ką, rano odpal silnik i sprawdź czy jest dobrze, jak tak to OK, a jak nadal źle to napisz, to pomyślimy dalej.

 

Pozdrawiam.

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Kolego.

Po pierwsze sonda lambda nigdy nie pracuje jak silnik jest zimny, zaczyna ona pracować dopiero jak temp. jej rdzenia zblizy się do 600stC więc jak inni pisali o sondzie to ja piszę, że ten temat możesz sobie odpścić, ponadto jeżeli sygnał z sondy zaczyna się pojawiać to zostanie wzięty pod uwagę dopiero po przekroczeniu temp. silnika 35stC.

Opisywany przez ciebie problem powinno sie interpretować na zbyt bogatą mieszanke paliwowo-powietrzną w chwili pracy zimnego silnika.

Pierwsze co przyszło mi do głowy to to że silnik może pracowac na dwóch paliwach czyli na benzynie i gazie jednocześnie....

Na początek proponuję (wykonać wieczorem na ciepłym silniku tuz przed zostawieniem auta na noc) zakręcić zawór na wielozaworze od butli z gazem, następnie odpalić, przełączyć na gaz i poczekać aż silnik sam zgaśnie, następnie do domciu na palulu i s..x z małżonką lub koch...ką, rano odpal silnik i sprawdź czy jest dobrze, jak tak to OK, a jak nadal źle to napisz, to pomyślimy dalej.

 

 

 

Chyba miales racje .. Dzisiaj i wczoraj odpalalem na samej benzynie (zakrecona butla) i zadnych najmniejszych wachan i dymów . Co jest tego przyczyna , co nalezy wymienic ?. Dziekuje za pomoc . Pozdrawiam

Edytowane przez HeRz
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam kolego dalej nic nie zrobisz, udaj się do jakiegos dobrego gazownika i niech sprawdzi dlaczego silnik pracuje na dwóch paliwach jednocześnie. Jest kilka elementów za to odpowiedzialnych ale zdecydowanie odradzam samodzielne sprawdzanie i zdecydowanie polecam wizytę u fachowca.

Bardzo się cieszę że mogłem pomóc :cool2:

Pozdrawiam.

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.