Skocz do zawartości

Bicia kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

witam czy mozećie mi pomóc i doradzić problem polega natym że miedzy 80 a 90 kilometrów na godzine mam bicia na kierownicy i przy przyspieszaniu i przy hamowaniu ,moze wiecie co to moze być i od czego zacząć

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po wymianie tarcz przestało.Miałem to samo miedy 80-90 przy ham i przy przyspieszaniu

 

tak jak kolega sugerował bym sprawdzenie tarcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie - najlepiej poszukaj, bo możliwości jest wiele.

Podpowiem, że może to być od krzywych tarcz, wybitych simmerblocków, i tp., lub poruszany temat....u mnie to właśnie pomogło - zużyta uszczelka pod korkiem zbiorniczka wyrównawczego płynu do wspomagania.

Jest to takie banalne i nie związane z problemem, że trudno wpaść na to (obszerny post na forum na ten temat) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam czy mozećie mi pomóc i doradzić problem polega natym że miedzy 80 a 90 kilometrów na godzine mam bicia na kierownicy i przy przyspieszaniu i przy hamowaniu ,moze wiecie co to moze być i od czego zacząć

 

oooooo :o temat rzeka,szczególnie jeśli chodzi o bmw.Walczyłem w tamtym roku z tym od 80 do 100 miałem drgania kiery.Jeżdziłem na diagnostykę chyba ze 4 razy i mi na szarpakach trzepali auto i to porządnie ,niestety nic nie wykryli(odpowiedż zawsze była taka sama-wszystko jest oki).Trzepanie ustało dopiero po wymianie długiego drążka pod spodem samochodu jak i wachaczy dolnych.

Bo widzisz Bmw to takie autko że bardzo ciężko wykryć nawet minimalny luz na drążkach które to właśnie dają owe objawy.Przyczyną też może być żle wyważone koła,jak i brak pierścieni centrujących na felach.

Życzę wytrwałości w szukaniu przyczyny,a jak już ją znajdziesz to napisz co było ,to się może przydać dla innych kolegów borykających się z tym problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i panowie problem rozwiazany ,djabeł twkił w lekko krzywej feldze z przodu,zmieniłem koła wywazyłem od nowa i wszystko jest w porzadku,luzów w zawieszeniu zadnych niebylo tarcze i klocki również były ok.Felga minimalnie była krzywa i to powodowało bicie na kierownicy pozdrawiam :)

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.