Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam czy mozećie mi pomóc i doradzić problem polega natym że miedzy 80 a 90 kilometrów na godzine mam bicia na kierownicy i przy przyspieszaniu i przy hamowaniu ,moze wiecie co to moze być i od czego zacząć

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Opublikowano
u mnie po wymianie tarcz przestało.Miałem to samo miedy 80-90 przy ham i przy przyspieszaniu

 

tak jak kolega sugerował bym sprawdzenie tarcz

Opublikowano
napisano na tym forum juz setki postow na ten temat i powiedziano juz chyba doslownie wszystko. poszukaj.
http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png
Opublikowano

No właśnie - najlepiej poszukaj, bo możliwości jest wiele.

Podpowiem, że może to być od krzywych tarcz, wybitych simmerblocków, i tp., lub poruszany temat....u mnie to właśnie pomogło - zużyta uszczelka pod korkiem zbiorniczka wyrównawczego płynu do wspomagania.

Jest to takie banalne i nie związane z problemem, że trudno wpaść na to (obszerny post na forum na ten temat) :wink:

Opublikowano
dzisiaj jade do mechanika ale po waszych wypowiedziach obstawiam tarcze wymienie jescze koncówki drążków i tuleje górną wachacza

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Opublikowano
witam czy mozećie mi pomóc i doradzić problem polega natym że miedzy 80 a 90 kilometrów na godzine mam bicia na kierownicy i przy przyspieszaniu i przy hamowaniu ,moze wiecie co to moze być i od czego zacząć

 

oooooo :o temat rzeka,szczególnie jeśli chodzi o bmw.Walczyłem w tamtym roku z tym od 80 do 100 miałem drgania kiery.Jeżdziłem na diagnostykę chyba ze 4 razy i mi na szarpakach trzepali auto i to porządnie ,niestety nic nie wykryli(odpowiedż zawsze była taka sama-wszystko jest oki).Trzepanie ustało dopiero po wymianie długiego drążka pod spodem samochodu jak i wachaczy dolnych.

Bo widzisz Bmw to takie autko że bardzo ciężko wykryć nawet minimalny luz na drążkach które to właśnie dają owe objawy.Przyczyną też może być żle wyważone koła,jak i brak pierścieni centrujących na felach.

Życzę wytrwałości w szukaniu przyczyny,a jak już ją znajdziesz to napisz co było ,to się może przydać dla innych kolegów borykających się z tym problemem.

Opublikowano
no i panowie problem rozwiazany ,djabeł twkił w lekko krzywej feldze z przodu,zmieniłem koła wywazyłem od nowa i wszystko jest w porzadku,luzów w zawieszeniu zadnych niebylo tarcze i klocki również były ok.Felga minimalnie była krzywa i to powodowało bicie na kierownicy pozdrawiam :)

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.