Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1 Autko ma problem.Przyz przyspieszaniu z prędkosci obrotowej 2500obr/min jak przyciśnę to pięknie się zbiera ale przy 3500 odczuwam delikatne nagle delikatne zmniejszenie intensywności przyspieszania. W przypadku kiedy zaczynam delikatnie ją zbierać do 3200, i od tego punkt wcisnę wtedy przyspiesza płynnie, dodam że mechanik wymieniał mi pompę wspomagającą paliwa (pod siedzeniem z lewej strony).

2 Przy jeździe w zakresie prędkości 200 km/h, autko bardzo słabo się "zbiera". Bardzo trudno mi osiągnąć większą prędkość. Prędkość obrotowa silnika to 4000 obr/min.

3. Do 180 km/h ogólnie nie mam zastrzeżeń.

4. Czy kotoś z użytkowników rozwijał większe prędkości i jakie?

LW
Opublikowano

Witam

miałem podobnie jak mi przepływomierz padł prędkość 200 ciężko sie osiągała , ale do 180 jeszcze sie bujał nie tak jak wcześniej ale dawał rade.

Opublikowano
Dodam tylko, że w Niemczech na autostradach nie ma ograńczeń prędkości, chyba że zwężenie itp.

 

a dokładniej: około 40% autostrad w Niemczech ma ograniczenia prędkości nie wynikające z robót drogowych czy zwężeń. Pozostałe 60% nie ma restrykcji :)

Opublikowano
progressowy a czy nie masz czasem predkosci ograniczonej elektronicznie do 250... :wink:
Opublikowano
progressowy a czy nie masz czasem predkosci ograniczonej elektronicznie do 250... :wink:

Czesc. Tam niedaleko jest moj watek "predkosc maxymalna". Sam sie zdziwiem,ze tyle poleciala moja 530i.Auto mam od niespelna 2 miesiecy. Moze poprzedni niemiecki wlasciciel zdjal ogranicznik. Nie, wiem b nie podpinalem sie jeszcze do kompa. Planuje to zrobic przy wymianie oleju ale to na jesien. He sam nie wiem moze moj przeplywomierz tez jest walniety? Ciezko wyczuc. Ale jak udalo sie rozpedzic do takiej predkosci to chyba raczej jest ok. Okarze sie jak bede w aso ale im znow nie ma co do konca ufac-naciagacze!!

Opublikowano
progressowy a czy nie masz czasem predkosci ograniczonej elektronicznie do 250... :wink:

 

prędkościomierz w każdym samochodzie z zasady zawyża prędkość o kilka procent (po to, żeby przy założeniu niestandardowej wielkości kół nie okazało się, że licznik pokaże prędkość zaniżoną w stosunku do rzeczywistej, bo tego nie ma prawa zrobić).

 

Dlatego jeśli masz standardowej wielkości koła (zgodne z wytycznymi producenta) to możesz być pewien, że faktyczna prędkość była niższa o te kilka % od pokazanej przez prędkościomierz.

 

No chyba, że mierzyłeś prędkość GPS'em, wtedy szacun dla Twojego auta :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.