Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam e-36 318tds i zastanawiam sie nad zmiana na e-46 320d. z moja bunia nie miałem problemów. słysząłem natomiast ze są problemy z wyciekami oleju z zespołu napedowego i problemami z pompą wtrysku. czy to prawda czy tylk o poprostu ktos trafil na byle co i płacze pomocy napiszcie cos
Opublikowano
Witam mam e-36 318tds i zastanawiam sie nad zmiana na e-46 320d. z moja bunia nie miałem problemów. słysząłem natomiast ze są problemy z wyciekami oleju z zespołu napedowego i problemami z pompą wtrysku. czy to prawda czy tylk o poprostu ktos trafil na byle co i płacze pomocy napiszcie cos

 

praktycznie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Sam jestes użytkownikiem 1.8 TDS i nie narzekasz (jestes zadowolony) a wiele innych osób twierdzi ze jest to silnik specjalnej troski i narzeka i "wiesza psy" na ten motor......dokładnie tak samo jest z 320 d => są zwolennicy i przeciwnicy. Zależy co kupisz i jak był użytkowany :D

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Opublikowano

Jak kupisz od Turka np. 80 tkm z 2000 roku to sie raczej będzie sypać bo zero wykasował :-)

A tak poważnie to ja nie mam mało nakulane a chodzi raczej bezawaryjnie. Pisze raczej bo jak to z samochodem zawsze jakieś duperelki sie znajda. Ja z 320d jestem zadowolony a przejechałem 20 tkm przez rok tak wiec wiem co w trawie piszczy...

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
Od kupna 320d (136KM) minelo 42 tkm i 14 miesiecy eksploatacji...jedynie koszty eksploatacyjne...filtry, oleje, klocki itd...

 

ja tak mam ze swoja 318 tds jedyna inwestycja to filtry olej opony ropa haahha ale to jak w innych a jaeszcze amorki i sprezynki bo byly sportowe a u nas raczej tragicznie sie smiga.

 

konkretnie chodzi mi o ta fure:

http://moto.allegro.pl/item352299507_bmw_3_e_46_sedan_2_0_diesel_136_km.html

 

z pod Berlina kilka dni temu przyjechał nią moj były sąsiad i wpadł bo wie że ciśnie mnie na to autko. pozdrawiam

Opublikowano

ASC

kontrola trakcji

- nie ślizgające kołą przy starcie.. :-)

-

-

-

-

można by tę funkcję opisać na kilka sposobów, ale jak ktoś ma DSC to jest sie czym pochwalić ale żeby ASC i kontrole trakcji na dwa podpunkty :-)))

 

 

Moja uwaga do samochodu jest taka... to ze ma duzo przejechane nie znaczy ze nie jest skrecony!! Skoro przebieg a w normie i nie był bity powstaje pytanie dlaczego ktos go tak tanio wyrwał ze zarabia nie mało na nim....czyzby kupował od idioty?

 

Takie świezo sprowadzane są przywożone co oczywiste dla zysku...co zadecydowało ze ten samochód był tani w zakupie?

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
ja bym nie kupował auta z takim duzym przbiegiem. zaczna sie wiesze wydatki niz wymiana płynów i filtrów

Moja przy kupnie miała 232tyś km i już ją mam 2 lata , tylko eksploatacja, to nie jest duży przebieg jeżeli oryginalny i serwisowany

Opublikowano
w tym roczniku mozna naprawde kupic auta z mniejszym przbiegiem

Z mniejszym przebiegiem czy wskazaniem na liczniku? jak Wam wyświetlacz przeszkadza to wam do 70 tkm za 100 spręcą :-)

Diesla zazwyczaj kupuje sie jak sie duzo jeździ a jak sie dużo jeździ to sie potem duzo na liczniku pojawia.

Poza tym po 100 tkm może być bardziej skatowane auto wymagajace wiekszych nakładów niz po 250!

 

Jeśli samochód jest zadbany i ma 250 tkm (mówimy o E46 a nie FSO jakimś) to można śmiało kupowac...

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
w tym roczniku mozna naprawde kupic auta z mniejszym przbiegiem

Z mniejszym przebiegiem czy wskazaniem na liczniku? jak Wam wyświetlacz przeszkadza to wam do 70 tkm za 100 spręcą :-)

Diesla zazwyczaj kupuje sie jak sie duzo jeździ a jak sie dużo jeździ to sie potem duzo na liczniku pojawia.

Poza tym po 100 tkm może być bardziej skatowane auto wymagajace wiekszych nakładów niz po 250!

 

Jeśli samochód jest zadbany i ma 250 tkm (mówimy o E46 a nie FSO jakimś) to można śmiało kupowac...

 

takie głupie gadanie. ja kupilem diesla z przebiegiem 140 tys. ksiazka serwisowa. wszysko w bardzo dobrych pieniadzach. wcale ne powiedziane ze jak diesel to musi miec nakrecone...

Opublikowano

kupilem diesla z przebiegiem 140 tys. ksiazka serwisowa. wszysko w bardzo dobrych pieniadzach. wcale ne powiedziane ze jak diesel to musi miec nakrecone..

 

po czesci sie zgodze ale diesel z malym przebiegiem musi troche wiecej kosztowac

Opublikowano

Oczywiscie ze to nie jest reguła, ale jak ktoś jeżdzi samochodem do kościoła w niedzielę 3 kilometry to nie kupi diesla.... to jest po prostu nielogiczne\nieekonomiczne.

Jak słyszę o 10 letnich dieslach z przebiegiem 100 tkm sprowadzony z niemiec to mi sie dziwnie kąciki ust do góry podnoszą :-)

Poza regułą jest coś takiego jak TENDENCJA :-) Niemniej jednak poza kilometrami ważny jest stan.... w ramach zblizonych kilometrów stany mogą być diametralnie różne..... tyle tylko chciałem napisać :-)

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
ja jestem przykladem ze nie musi. ludzie teraz rynek jest nasycony samochodami i naprawde jesli nie jestes handlarzem i zalezy ci na sprzedazy auta to musisz byc naprawde elastycznym
Opublikowano
dzieki serdecznie za rady final jest taki ze bunie kupil ktos z Radomia i chwała mu za to nie ma tego zlego co by na dobr enie wyslzo zawsze to mowie dzis w nocy jade osobiscie do niemcowni zobacze co i po ile tam chodzi pozdro :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ASC

kontrola trakcji

- nie ślizgające kołą przy starcie.. :-)

-

-

-

-

można by tę funkcję opisać na kilka sposobów, ale jak ktoś ma DSC to jest sie czym pochwalić ale żeby ASC i kontrole trakcji na dwa podpunkty :-)))

 

 

 

Kontrola trakcji i DSC to jest całkiem co innego ??

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No i wróciłem furek od metra i to sporo tańsze niż była propozycja tej co dałem linka na forum już sprzedana kupił ktoś z Radomia więc powodzenia życzę Berlinie przy wódeczce wyszło że latała w jakiejś firmie. Pyzatym auta tam około 7 tys. mniej więc nie widzę sensu nabijać komuś kasę pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.