Skocz do zawartości

E32 w cenie do 6000pln, jest sens szukać?


Gierap

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jakiś czas przeglądam ogłoszenia motoryzacyjne i zastanawiam się czy warto patrzeć na E32 w cenie do 6k pln :?:

Oczywiście chodzi o najstarsze roczniki, przed 90r, najlepiej M30B30 w manualnej skrzyni.

Nie oczekuję cudów, ale chociaż nie skatowanego silnika i nie dziurawego nadwozia, co do wyposażenia to także standard montowany w E32 mi wystarcza.

Jak myślicie patrzeć czy raczej nie ma sensu,bo to jedne wielkie skarbonki :?: Zdaję sobie sprawę że za zadbany egzemplarz trzeba wyłożyć 8-12kpln, jednak to są już młodsze roczniki z większymi silnikami, a czy na takie jak wyżej opisywałem 6k wystarczy :?:

Już od dłuższego czasu szukam samochodu (różne marki i modele) i jestem załamany tym co próbują sprzedawać ludzie i za jaką cenę, stad proszę o szczerość :wink:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

jak ja szukałem u nas E32 to za 4-6 tys był szrot

nawet za 8 jakos tak nie ciekawie wyglądały

trze ba by było wyłożyć 10tys na coś konkretnego

 

wiec pojechałem do Niemiec i za 1800- 2300tys euro można przywieść nieźle cacko i tak proponuje zrobić

 

każde auto to skarbonka ale zajechane lub nie zadbane BMW to skarbiec i prawdo podobnie jak takie kupisz to je przeklniesz na wieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno na v8 to trochę mało,a jak się trafi to z regóły drach lub uszkodzony,ale 6 tyś zł spokojnie wystarczy na e32 z roczników 86(końcówka) do 90 roku.Polecam Ci silnik m30b35 w manualu,chociaż automatem bym nie pogardził,jeżdziłem jakiś czas,bardzo przyjemnie szczególnie po mieście.Można powiedzieć,że e32 kosztuje tyle samo ile e30(325i) z tego samego rocznika,na moment bym się nie zastanawiał co wybrać,oczywiście 7er :wink:
Nur bmw e32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zalezy ile potrafisz sam zrobic przy samochodzie i zaciecie przy tych rocznikach zawsze jest co robic ale nie jest tak zle ja swoja kupilem za 5tys z 90' w ats i nie narzekam troche podlubie i jest ok

 

Nie mam z tym większych problemów, wiele rzeczy (jak nie wszystkie) potrafię wykonać u siebie, jedynie sprawy typu szlif,lub inne obróbki mechaniczne odpadają :wink: ale żadne wymiany czegokolwiek mi nie straszne.

 

Właśnie E30 jest główną alternatywą w tym momencie dla E32, jednak trochę się obawiam, bo mocniejsze E30 są zazwyczaj mocno wyeksploatowane przez młodych właścicieli :?

 

Napewno na v8 to trochę mało,a jak się trafi to z regóły drach lub uszkodzony,ale 6 tyś zł spokojnie wystarczy na e32 z roczników 86(końcówka) do 90 roku.Polecam Ci silnik m30b35 w manualu,chociaż automatem bym nie pogardził,jeżdziłem jakiś czas,bardzo przyjemnie szczególnie po mieście.Można powiedzieć,że e32 kosztuje tyle samo ile e30(325i) z tego samego rocznika,na moment bym się nie zastanawiał co wybrać,oczywiście 7er Wink

 

Nie, nie V8 odpada, interesują mnie 730 i 735 R6 tylko w manualnej skrzyni, ale patrząc na ogłoszenia, łatwiej 730 z manualem, więc wolę mniejszą moc ale na razie przejadł mi się automat :wink:

 

Nie powiem, że czuję się trochę pokrzepiony waszymi wypowiedziami, bo sądziłem, że jednak za taką gotówkę nie ma co na E32 liczyć, a od przysłowiowego dziecka zakochany jestem w tym modelu serii 7, tylko teraz jak się nie naciąć i nie kupić padła.

Edytowane przez Gierap
http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gierap widzę że E30 ci przeszła, i dobrze, jest tego mnóstwo, ale trafić taka jak ma Dixi to nie sposób...

 

Moim zdaniem z 6tys w kieszeni trafisz dośc dobre E32, sam się zastanawiałem jakieś pół roku temu nad E32 do lawety, wybrałem inny wóz, ze względu na małą praktycznośc E32, wybrałem Combi :D

 

Ale do rzeczy, widziałem kilkanaście sztuk, z tego 5-6 to był złom tylko na wagę, ale dwie, trzy sztuki były naprawdę fajne, z tego jedna 735i za 4500zł była naprawdę super, nawet mierzyłem jej kompresję i byłem na ścieżce i wyszła rewelacja :shock: :D

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gierap widzę że E30 ci przeszła, i dobrze, jest tego mnóstwo, ale trafić taka jak ma Dixi to nie sposób...

 

Moim zdaniem z 6tys w kieszeni trafisz dośc dobre E32, sam się zastanawiałem jakieś pół roku temu nad E32 do lawety, wybrałem inny wóz, ze względu na małą praktycznośc E32, wybrałem Combi :D

 

Ale do rzeczy, widziałem kilkanaście sztuk, z tego 5-6 to był złom tylko na wagę, ale dwie, trzy sztuki były naprawdę fajne, z tego jedna 735i za 4500zł była naprawdę super, nawet mierzyłem jej kompresję i byłem na ścieżce i wyszła rewelacja :shock: :D

 

Nie tyle co mi przeszła :D co zauważyłem, że w podobnej cenie jest E32, która znacznie bardziej mnie przyciąga :wink: mam swoje ulubione modele i E32 jest w czubie takiej listy, a E30 niestety nisko, w sumie tylko E36 mniej mi się podoba. Jako że specjalnie na lataniu bokiem i mega wysokich obrotach mi nie zależy, stąd wielkość 7 i osiągi M30B30 lub M30B35 w E32 są dla mnie jak najbardziej wystarczające.

Tylko teraz wyszukać coś zdrowego :roll: ale cóż nie spieszy mi się, szukam już ponad miesiąc - plan docelowy to do sezonu wakacyjnego coś kupić.

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm według mnie, to E32 sensowne zaczynaja się od 8tys. w górę niezależnie od rocznika, są to już wiekowe auta i każde z nich żeby było dobre musi być mocno doinwestowane, a jak wiadomo doinwestowanego auta nikt nie sprzeda za 5-6 tys. czyli w cenie części. Oczywiście należy też uważać na ludzi którzy chcą niebotyczne sumy za swoje auta ponieważ im się tylko wydaje że ich auto jest w super stanie. Każde jedno e32 ma do remontu całe przednie zawieszenie, i jest to dobry pretekst do zbijania ceny. No i podstawa w silniku to absolutnie żadnych drgań podczas pracy, i wkręcanie siena obroty absolutnie bez zająknięcia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm według mnie, to E32 sensowne zaczynaja się od 8tys. w górę niezależnie od rocznika, są to już wiekowe auta i każde z nich żeby było dobre musi być mocno doinwestowane, a jak wiadomo doinwestowanego auta nikt nie sprzeda za 5-6 tys. czyli w cenie części. Oczywiście należy też uważać na ludzi którzy chcą niebotyczne sumy za swoje auta ponieważ im się tylko wydaje że ich auto jest w super stanie. Każde jedno e32 ma do remontu całe przednie zawieszenie, i jest to dobry pretekst do zbijania ceny. No i podstawa w silniku to absolutnie żadnych drgań podczas pracy, i wkręcanie siena obroty absolutnie bez zająknięcia.

Niezgodzę sięz tobą,że prawdziwe e32 zaczyna się od 8tyś zł.Okazje się zdarzają i to naprawdę często.2 miesiące temu byłem ze znajomym w Monachium po auto,znależliśmy je na autoscoucie24,cena 500e,w ogłoszeniu było napisane,że auto tylko na eksport,czyli coś nie tak,ale postanowiliśmy zaryzykować i pojechaliśmy tam.Na miejscu ujżeliśmy e32 w całkiem niezłym stanie , wersja il 3.5 automat 90rok,okazało się,że silnik się grzeje,sprzedający powiedział,że jest pęknięta głowica,ale co tam byliśmy lawętą znajomy stwierdził,że najwyżej rozbierze ją na części,ostateczna cena 400e.Okazało się,że to uszczelka pod głowicą,auto zarejestrował,wyszło ponad 4,5 tyś zł,auto dosłownie płynie po drodze,nic nie puka,nie stuka,nieraz warto zaryzkować.

Nur bmw e32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się podłączę.

 

Ja w swoje 730 '90 przez pół roku włożyłem 2kpn (nie wliczam w to paliwa, klocków, olejów etc.).

 

Cena zakupu czasami zależy od "widzimisię" sprzedającego, a czasem od tego, że potrzebuje (sprzedający) szybko kasy.

Na przykład byłem zdziwiony wypowiedziami kolegów na temat progów, problemów z lewarowaniem auta i rdzą. U mnie nie ma rdzy i podnoszę auto na podnośniku (fabrycznym) podpierając auto w punktach do tego przewidzianych. Tak, że wiele zależy też od egzemplarza, szczęścia i takich tam.

 

Za 6kpn można kupić szrota - dawcę części, albo też i furkę, która zawsze dowiezie do domu.

 

pozdr.

 

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam e32 z 90 roku wlozylem w nia jusz prawie 20 tysi . wymienilem wszystko zawieszenie amory nivo rozrzad paski nowiusienkie lampy polalem ja nowym lakierem(wisnia z opilkami srebra) zalozylem nowy gaz 4tej generacji alumy 18 cali opony 40/250 . srodek mam bezowy oczywiscie skura w idealnym stanie w pelnej elektryce . panuje leszcze zalozyc jej odpalanie z pilota . auto jest zrobione w 100% zgodnie z orginalem zero wiejskiego tuningu. a co do tematu stare e32 sa najpiekniejszymi bemkami ale niema sie co czarowac trzeba wpakowac kupe kasy zeby miec cos co przyciaga oko :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za swoją w ubiegłym roku dałem 6 tys + cło i rejestracja (1100).Auto przyjechało z Włoch, jeden właściciel, udokumentowany przebieg 140tys.Do tego sekwencja (3300), suma sumarum 11 tys. , ale auto super , chodzi jak zegarek.Becia z 1992 roku, 730 manual. Edytowane przez margabidar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za swoją w ubiegłym roku dałem 6 tys + cło i rejestracja (1100).Auto przyjechało z Włoch, jeden właściciel, udokumentowany przebieg 140tys.Do tego sekwencja (3300), suma sumarum 11 tys. , ale auto super , chodzi jak zegarek.Jest to becia 1992 roku, 730, manual.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można kupić...trzeba szukać.Kolega sprzedał co prawda 3.0 R6 i bez gazu za 5.500 ale lalka była...naprawdę,czarna w bananowych skórach,klima sprawna 88r.ale za tą kase to było CUDO!trzeba szukac okazji.kasa byla mu potrzebna i musiał sprzedać.az mu serce pękało :(

 

ttomasz 735 e32-nie che nic mówić ale zobacz jakie błędy robisz :duh:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reguły nie ma totalnie , znajomy kupił 88 rok , zielony metallic , 3.0 R6 w manualu w pięknej jasnej skórze , na prądach ale siedzonka bez elektryki , autko bez klimy a tak ot full opcja , z orginalnym odpinanym hakiem , ze WSZYSTKIMI kluczami w schowku , nawet z orginalną latarką w schowku , naprawde auto całe w 100 % orginał ,

 

Cena za samochód : 1900 zł (

jedyne uszkodzenie jakie miałą to urwany wodzik od jednego zaworu ) jako że mamy 3 takie E32 w swoim otoczeniu ,wiec jeden silnik był na części przełożył głowice i reszte do tej i samochód po prostu tak śmiga że nie do wiary z tych 3 ta chodzi najlepiej , naprawde nie ma reguły jakie autko sie trafi , tu sie trafił bezwypadkowy , w pełnym orginalne , nie modzone przez polskich fachowców...i jeszcze przez długo koledze posłuży....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.