Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

mam do kupienia e46 z silnikiem diesla 2,0 na chipie. podobno ma 173km i to niby jakis chip bmw. kolor czerwony.( ciekaw jestem czy cos o takim slyszeliscie). mam kilka pytan. auto jest na wypasie. ma klimatronic, nawigacje, tv i reszte bajerow. pierwsze pytanie ile taka zaczipowana bmka moze palic? nie zarzynam aut wiec bede jezdzic spokojnie, jak wgrac do nawigacji polski jezyk i mape polski i jak reszte tego komputerka zmienic na polski czyli radio i tv i czy mozna jakos podlaczyc odtwarzacz dvd pod ten telewizorek. czy kontrola trakcji dziala w sposob taki ze gdy sie uruchamia to dzwiek jest taki jakby przeglub stukal? przy odpalaniu i gaszeniu silnika jest tez taki dziwny stuk... nie wiem jak to nazwac. ale w kazdym badz razie dziwny dzwiek co to moze byc?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kontrola trakcji nie powinna chalasowac. Co do podlaczenia dvd to sa dostepne przejsciowki wiec sie zapewnie da. Co do mapy navigacyjnej to szukaj watku na forum o wgrywaniu mapy polski. Co do jezyka kompa to co najwyzej bardziej zrozumialy angielski da sie wlaczyc ale polski odpada.
Opublikowano
stuk byl taki jakby cos przeskakiwalo na zebatce jakiejs. i akurat wtedy kiedy zawracalem i dalem mu wiecej gazu. a to stukniecie przy odpaleniu i zgaszeniu silnika?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na temat chipa to ci nikt nie odpowie. Ja zrobiony byl z glowa i przez profesjonaliste to motor to zniesie.

Ten stuk w silniku tez mnie martwi. Najlepiej podjedz do mechaniora z nia.

Opublikowano
wiesz... ten gosciu mi mowi ze to poduszka silnika prawdopodobnie ale cos w to nie wierze... jade z nia do mechanika w srode. moze cos mi wiecej powiedza. nie wiem czy mam ja kupowac czy nie. ale jest piekna. podobno chip byl montowany w serwisie bmw i ma na sobie jakies symbole bmw.
Opublikowano
stuk przy zapalaniu, gaszeniu może być spowodowanym zużytym kołem dwumasowym, zwróć uwagę na taką możliwość. Odnośnie poduch pod silnikiem to jeżeli byłaby walnięta jedna to z tego co sie orientuje druga też nie działałaby tak, jak powinna - są one połączone przewodem, jakoś tak, dokładnie sie na tym nie znam, ale poszukaj na forum, było o tym sporo. A co do chipa to jeżeli faktycznie był robiony w serwisie i poprzedni właściciel nie wybrał jakiegoś ekstremalnego przyrostu mocy to przy spokojnej jeździe powinieneś nawet uzyskać nieco niższe spalanie niż seria, a silniczek powinien pracować nie krócej niż seria.
Opublikowano
no to mnie troche zmartwiles... nie wiem czy ja kupowac w takim razie. kolo dwumasowe to koszt rzedu 1500zl i do tego nie wiadomo ile robocizna...
Opublikowano
Na temat chipa to ci nikt nie odpowie. Ja zrobiony byl z glowa i przez profesjonaliste to motor to zniesie.

Ten stuk w silniku tez mnie martwi. Najlepiej podjedz do mechaniora z nia.

Owszem , zniesie , zwłaszcza jak tuner wiedział co robi a spalania ?? kto na to patrzy :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podobno chip byl montowany w serwisie bmw i ma na sobie jakies symbole bmw.

 

Pewnie gosc kupil z przesylka z allegro i w sewisie mu montowali :mad2: :mad2:

 

Nie sluchaj goscia pierdoly opowiada a jezeli tak bylo to zaden tuning to zwykle wies upiekszenie.

Opublikowano
jedna wazna rzecz, auto jest sprowadzane. kupuje jeszcze niezarejestrowane. co sie moze stac jesli to jednak to kolo dwumasowe i moze cos wiecej na temat tego pukania w kole przy ostrym zakrecaniu na gazie???... ma ktos tu e46 kto sie moze konkretniej wypowiedziec na ten temat? chipa i spalanie sobie sprawdze na stacji diagnostycznej w sumie. najbardziej mnie wlasnie stresuja te dwie rzeczy, czyli stukniecie przy zapaleniu i zgaszeniu silnika i tyl. mowie wam, auto jest przesliczne i juz sie zakochalem, ale nie chce wpasc w koszty. a gadajac z wami sam bede sugerowac mechanikowi wasze rady bo niekazdy jest super znawca i nie wiem czy trafie na ciecia czy nie wiec wole tez miec wiedze na te tematy ktore mnie teraz stresuja w tej becie. z gory dzeki za pomoc.
Opublikowano
jeszcze jedna sprawa która wg mnie może wskazywać na faktyczne uszkodzenie jakiejś poduszki (silnika lub skrzyni) - uszkodzona poducha = przenoszenie drgań z silnika na budę. Zwróć na to uwagę.
Opublikowano
hmm, to w sumie nie za dobrze. koło dwumasowe podobno słychać przy ostrym dodaniu gazu i puszczeniu - teoria niepoparta badaniami.
Opublikowano
moze to Wam cos pomoze: stukniecie ma raczej metaliczny dzwiek. jak do niej wsiadlem chcialem sprawdzic te 170 kucy i ruszylem ostro przeciagjac jedynke, dwojke i trojke. nic wtedy nie bylo slychac. jak chcialem sprawdzic turbine to kolega ja gazowal a ja sluchalem silnika przy otwartej masce. silnik chodzil idealnie. wcinal sie na obroty bez zadnego ale. cichy, turbinka tez cichutka i sie ladnie zalacza. dzwiek jest tylko i wylacznie przy gaszeniu i zapalaniu silnika. w innych sytuacjach nie wystepuje. tak samo jak ten dzwiek jakby kontrola trakcji sie wlaczala lub cos tam zle zatrybialo z tylu... przy przeciaganiu trzech biegow nic a nic. tylko przy zawracaniu o 180 stopni na szybszym gazie jakies 4 lub 5 stukow w jednym kole.
Opublikowano
dzis bylem jeszcze raz ja ogladac... jest naprawde przesliczna, ale jej stan techniczny chyba wskazuje na to ze byla katowana. pukniecie jednak ewidentnie dochodzi od przodu silnika. podejrzenie to turbo lub kolo pasowe. i to juz stwierdzenie przez mechanika z bmw. zawieszenie zajechane. mechanior nie chce mowic nic wiecej ale daje do zrozumienia ze koszt jej napraw bedzie bardzo wysoki plus mowi ze na bank zaraz zacznie cos wychodzic nowego. szkoda wielka, ale wlasnie przyjechala specjalnie pode mnie inna bmka, tyle ze ta to BMW e46 coupe, na m power felach, bananowe skory, 2001 rok, 88tys przebiegu z pewnego zrodla i 1,8 turbo w benzynie. oczywiscie navi i wnetrze juz po lifcie. szkoda tylko ze niebieska... wazne ze bmw e46. :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.