Skocz do zawartości

330D raz odpala, a raz nie... POMOCY!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak jak w temacie, mam problem u siebie w 330D. Mianowicie jazda moim autem to ruletka, jeżdże, jeżdżę jeżdżę i jest ok, a w pewnym momencie chcę go odpalić i nic, mogę kręcic go do rana i nic, aż w po jakimś czasie cyk i odpala, nie wiadomo czemu! Nikt nie wie co to jest, czasem jest tak że odpala 30 razy pod rząd a czasem go zgasze i za cholere nie chce odpalić! CO TO MOŻE BYĆ??? a sprawa druga nie wiem czy powiązana jest z tym, że ostatnio raz jest ok a raz jakby brakowało mu mocy, ledwo przyspiesza, tak jak 320D a nawet wolniej, a chwile potem już normalnie przyspiesza jak należy?
Opublikowano

Witam,

podłącz pod komputer autko i zobacz jakie masz błędy. Prawdopodobnie będziesz miał odpowiedz na swoje pytanie czemu tak się dzieje.

Opublikowano
To zrobiłem odrazu i nic nie wyszło, wyszły świece żarowe, ale one raczej nei mają nic do tego skoro na goracym sliniku nie pali i wyszedł jakiś mały problem z powietrzem, w dolocie, przepływomierz sprawdziłem już, jest ok. A propo zamulania to sprawdze elektrozawory, AGR itp, ale nie wiem co z tym odpalaniem??
Opublikowano

czasowy brak komunikacji miedzy pompa wtryskowa a sterownikiem silnika

rozbieramy wszytkie wtyczki czyscimy zmniejszamu srednice dylikatnie we wtyczkach a bolce rozginamy igielka mało roboty a odsuniesz podejrzenia o zasniedziałych stykach

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano
a może któryś wtrysk ?? też może nie palić
Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI
Opublikowano
Witam.Mam podobny problem e46 330d-184ps .Co jakiś tydzien auto po prostu nie chce odpalić,mimo wielu prób, po jakimś czasie 10 niekiedy 20 min auto odpala jakby nigdy nic i znow śmiga jakis tydzien bez problemu dzieje sie to wyłacznie na ciepłym silniku,nigdy nie zdarzyło sie to na zimnym! Byłem na kompie wszystko ok, mechanik kazał wymienić impulsator- czujnik obrotów wału ,nic z tego ,autko dalej nie odpala -pomocy![/url]
Opublikowano
nie wiem jak u was ale u mnie problem pojawił się po zatankowaniu ropki która okazała się dziadostwem . diagnoza wtrysk nr 2 i 5 załatwione i na szczęście tylko tyle tankowałem na stacji markowej po drodze ze szczecina do wrocka :( auto około 4 tyś przerywało i po zgaszeniu nie chciało odpalić na ciepłym kilka razy mi się to zdarzyło i płukanie stp pomogło na tyle że wtrysk znowu chodzi, nie trzymał może na ciepły parametrów ale było ok następnym krokiem była wymiana 2 i 5 i jest git :) może to też was męczy
Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI
Opublikowano

Witam

 

Pierwsze systemy cr bosha mialy system zasilania niskiego cisnienia - pompa w baku (badz 2 pompy zaleznie od marki itp itd). Przy napieciu okolo 14V (zapalony silnik) wartosc cisnienia zasilania paliwem powinna wynosic 400kPa, samochod sprawnie startuje juz od cisnienia 320kPa (zapchany filtr paliwa). Nic z silnikiem nie dzieje sie bez wiedzy sterownika!!! Ponizej pewnej wartosci cisnienia (260kPa) sterownik uniemozliwia rozruch silnika. Dosc czesto w tym motorze wystepuje ta usterka. Jezeli wartosc cisnienia bedzie oscylowac w granicach w/w progu cisnienia to w zaleznosci od wartosci napiecia (oraz jego spadku podczas uruchamiania silnika) silnik moze nie wystartowac.

Diagnosta zamiast bledow powinien sprawdzic parametry live data i zweryfikowac odczyty z wszystkich czujnikow.

Jezeli nie ma mozliwosci podlaczenia komputera to trzeba sprawdzic cisnienie manometrem.

Jezeli wartosc cisnienia jest zbyt niska to trzeba sprawdzic dlaczego oraz wyeliminowac usterke i powinno byc ok. Jezeli wartosc cisnienia jest ok to trzeba diagnozowac dalej.

Do uruchomienia silnika potrzebne jest: synchronizacja, obroty powyzej 150rpm, cisnienie min 200barow w railu.

Na jakiej podstawie mechanik wymienil czujnik polozenia walu to nie wiem. Sprawdz wartosc cisnienia zasilania i napisz ile wynosi. Bedziemy dzialac dalej.

Pozdr

 

ps

Mam nadzieje ze ow mechanik sprawdzil rowniez przelewy!!

Witam wszystkich.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witajcie.

Może macie jakieś pomysły, bo moja 330d nie odpala na ciepłym dopiero po pół lub godzinie jak przestygnie, ponoć jest to związane z ciśnieniem na railu. To pierwszy problem. Drugi to masakra, trzy litry a mmocy ma tyle co punto!!! :evil: . Ten saochód nie ma mocy!!! wyczyszczone EGR, IC, elektrozaworki przy EGR i turbinie, zmienione wężyki, zaślepiony EGR i N I C !

Nie odpala dalej, pomimo wymiany przekaxnika pompy paliwa i zmiany te nie wpłynęły na wzrost mocy, jak był muł tak jest. Co do diabła się z nim dzieje? Macie jakieś pomysły???

Błagam o pomoc.

:modlitwa: Anita

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Co do diabła się z nim dzieje? Macie jakieś pomysły???

Błagam o pomoc.

:modlitwa: Anita

Prawdopodobnie elektryczna pompka paliwa, która znajduje się przy progu pod nogami kierowcy zaczyna szwankować. Jak się nagrzeje nie mam mocy pompować paliwa. Jak się ostudzi, startuje. Jakby co, zapraszam do mnie do warsztatu w Raszynie.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Super, podaj proszę telefon i adres a jutro tam będe. :D .

Też doszłam do podobnego wniosku.

Wielkie dzięki za reakcję.

:cool2: Anita

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.