Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam chce kupić ładną 540 ale nie wiem jak tam ze spalaniem wkońcu ma 286 km ile pali taka bmka w sedanie automat lub manual pb lub gazu sekwencja oczywiście ale tak szczerze ja mam dość ciężką nogę na jakie spalanie muszę być przygotowany??? :D
Opublikowano
Witam.Moim zdaniem nie kupuje sie auta z 4.4litrowym silnikiem i patrzeniem ile spali.Czy to będzie 20 czy 25 litrów, nie gra to roli w takiego typu autach.Ma się po prostu jechać z potęgą :twisted: Pozdrawiam
BMW M-Power
Opublikowano
Witam.Moim zdaniem nie kupuje sie auta z 4.4litrowym silnikiem i patrzeniem ile spali.Czy to będzie 20 czy 25 litrów, nie gra to roli w takiego typu autach.Ma się po prostu jechać z potęgą :twisted: Pozdrawiam

 

:clap: święte słowa

a dodać od siebie mogę że spalanie w tych motorach nie jest aż tak duże :twisted: :8)

Opublikowano
ja myślę ze jak masz 535i to różnica nie powinna być aż tak duża aby nie brac

 

no... nie zwróciłem uwagi na to że kolega porusza się 535i

jeśli tak się sprawy mają to możesz śmiało wskakiwać na 540i bo różnica jeśli będzie to nie będzie dużo (zapewniam Cię)

:twisted:

Opublikowano
witam chce kupić ładną 540 ale nie wiem jak tam ze spalaniem wkońcu ma 286 km ile pali taka bmka w sedanie automat lub manual pb lub gazu sekwencja oczywiście ale tak szczerze ja mam dość ciężką nogę na jakie spalanie muszę być przygotowany??? :D

 

Spalanie gaz sekwencja w E39 B62:

Trasa - 12 litrów - średnia prędkość 130 km/h

Trasa - 18 litrów - średnia prędkość 170 km/h

Trasa - 25 litrów - jazda nieekonomiczna;-)

Miasto/Trasa - 15-16 litrów - średnia prędkość 50 km/h

Miasto - 18-20 litrów - średnia prędkość 30 km/h

Miasto - 25 litrów - jazda zakorkowane;-)

Miasto - 28 litrów - jazda nieekonomiczna;-)

 

jazda nieekonomiczna - wyjaśniam termin;-)

Czyli uzywanie pełnych mozliwości auta, tryb sport, manualna zmiana biegów, przyspieszanie i hamowanie.

 

Genaralnie nie licze ile spala bo to mało ważny parametr w 540. A statystyke stworzyłem by obalić pewne mity o sekwencji w 540iA.

Jesli chodzi a sekwencje w 540 to kwestia ekonomii.

Jesli chcesz załozyc gaz do 540 to :

1. silnik musi byc w idealnym stanie

2. instalacja musi być zaistalowana bardzo porządnie

3. układ chłodzenia czyli pompa, termostat muszą byc sprawne

4. przepływomierz musi byc w dobrym stanie

5. swiece i cewki nienaganne

Zaniedbanie któregokolwiek punktu = kłopoty z sekwencją

 

Jeśli chodzi o osiagi....NIE MA ŻADNE RÓŻNICY.

Dla malkontentów podam(średnie z 10 pomiarów przy kazdej prędkości):

osiągi benzyna:

100-6,6s 160-12,5s 200-21s

osiągi gaz:

100-6,6s 160-12,6s 200-21,5s

 

Ale jest jedna wada....w procesie dopalania spalin powstaje dziwny zapach....dopalanego gazu. I chyba nic z tym się nie da zrobic

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Opublikowano

Jeśli chodzi o osiagi....NIE MA ŻADNE RÓŻNICY.

Dla malkontentów podam(średnie z 10 pomiarów przy kazdej prędkości):

osiągi benzyna:

100-6,6s 160-12,5s 200-21s

osiągi gaz:

100-6,6s 160-12,6s 200-21,5s

 

Ale jest jedna wada....w procesie dopalania spalin powstaje dziwny zapach....dopalanego gazu. I chyba nic z tym się nie da zrobic

nie sądzę bym był malkontentem ale nie uwierzę w te osiągi na gazie

:twisted:

Opublikowano

Jeśli chodzi o osiagi....NIE MA ŻADNE RÓŻNICY.

Dla malkontentów podam(średnie z 10 pomiarów przy kazdej prędkości):

osiągi benzyna:

100-6,6s 160-12,5s 200-21s

osiągi gaz:

100-6,6s 160-12,6s 200-21,5s

 

Ale jest jedna wada....w procesie dopalania spalin powstaje dziwny zapach....dopalanego gazu. I chyba nic z tym się nie da zrobic

nie sądzę bym był malkontentem ale nie uwierzę w te osiągi na gazie

:twisted:

 

Zapraszam na testy i może wspólne opijanie lub zapijanie rozpaczy....Twojej;-) hahahahhaha

Jeśli nie chce Ci się przyjezdzać testy mozemy przeprowadzić na najbliższym zlocie na Śląsku, koledzy wtedy zaświadczą.

 

A tak na serio, wystarczy doprowadzić silnik do stanu idealnego by cieszyć się właściwie działająca sekwencją.

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Opublikowano

:lol:

 

Ja rozumiem że na gazie taniej i tak dalej, ale z tymi osiągami to lipa kolego.

Gonil mnie kiedys 544i, bylismy na CB.

Jak dojechal do mnie na LPG, to mu odjezdzalem jakby byl 530-ką.

Potem powiedzial że na Pb przelącza, i różnica byla kolosalna - uciec mu nie moglem w ogóle.

 

Jechalem i innym 4.0 na LPG, i po depnięciu nie ma niestety takiej reakcji na gaz jak być powinna. Zmiana na Pb95, i jest inaczej.

Opublikowano
NIe wiem jak jest na sekwencji,ale na blosie maluteńka może różnica-nieodczuwalna--525i-pzdr. :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

Jechalem i innym 4.0 na LPG, i po depnięciu nie ma niestety takiej reakcji na gaz jak być powinna. Zmiana na Pb95, i jest inaczej.

ja jechałem kolegi 740i na LPG i po zmianie z gazu na Pb od razu czułem że auto jest żwawsze

zresztą mam porównanie bo potem wsiadłem do mojej 740i z tego samego rocznika z tym że bez gazu no i różnica była odczuwalna

Opublikowano
:lol:

 

Ja rozumiem że na gazie taniej i tak dalej, ale z tymi osiągami to lipa kolego.

Gonil mnie kiedys 544i, bylismy na CB.

Jak dojechal do mnie na LPG, to mu odjezdzalem jakby byl 530-ką.

Potem powiedzial że na Pb przelącza, i różnica byla kolosalna - uciec mu nie moglem w ogóle.

 

Jechalem i innym 4.0 na LPG, i po depnięciu nie ma niestety takiej reakcji na gaz jak być powinna. Zmiana na Pb95, i jest inaczej.

 

Kolego, proponuję więcej wiary w innych. Nie mam 20 lat i nie naginam rzeczywistości na potrzeby własnego dobrego samopoczucia;-)

Nie kazda 540 jest w dobrym stanie, nie każda sekwencja jest taka sama.

Proponuje niedowiarkom zakład, że nie odróżnisz czy bede Cię wiózł na PB czy na LPG gdy bedziesz miał zawiązane oczy. Potem będziesz miał możliwośc zmierzyć czasy. Zapraszam na Śląsk.

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Opublikowano

Jechalem i innym 4.0 na LPG, i po depnięciu nie ma niestety takiej reakcji na gaz jak być powinna. Zmiana na Pb95, i jest inaczej.

ja jechałem kolegi 740i na LPG i po zmianie z gazu na Pb od razu czułem że auto jest żwawsze

zresztą mam porównanie bo potem wsiadłem do mojej 740i z tego samego rocznika z tym że bez gazu no i różnica była odczuwalna

 

To prawda, na LPG silnik inaczej sie zachowuje. Przyspiesza bardziej liniowo, na PB gwałtowniej wyrywa. Ale to wcale nie wpływa na osiągi.

To tylko subiektywne odczucia, pomiary co innego mówią.

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Opublikowano

Taurus czyli tak czy siak jestem wstanie wyczuć kiedy ktoś mnie wiezie na gazie a kiedy nie

:twisted:

Opublikowano
Taurus czyli tak czy siak jestem wstanie wyczuć kiedy ktoś mnie wiezie na gazie a kiedy nie

:twisted:

 

Hahahaha, dobre. Punkt dla Ciebie.

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Opublikowano
Tak tu taurus ma rację auto a auto-robi róznicę,na zachodzie gaz sobie chwalą,ciekaw jestem jak jezdzi BM na H2---pzdr. :arrow: .
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

Popieram Taurus'a

Silnik musi być w dobrym stanie i wiedzieć co nieco o instalacji LPG. Jeżeli gaz będzie bardzo dobrze wysterowany to odczucie różnicy na benzynie i gazie jest nikłe.

Tuning is not a crime it's a way of life!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.