Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czesc wam mam do was takie pytanko mam do wymiany przedni pas i lewy blotnik (troszke mi zerzarla rdza od kamieni i za wielkich opon 245 z przodu pieknie obtarly blotnik od sirodka poprzedni wlasciciel takiwe wpasowal ) no i teraz ma dylemat bo samochodzik mam z plaskimi nerkami a co wy na to jak bym wlorzyl te po lifcie i czy beda pasowaly ?
Opublikowano
pasowac beda ale beda miale male szparki. Jesli grila tez masz zardzewialego - ta listwe to wymien na nowsza
B M W
Opublikowano
a mnie ten po lifcie niezbyt się podoba - takie jakies toto obłe :lol: dla mnie ładniejsze są te pierwsze nery jakie były w E36 ale to kwestia gustu - przyjrzyj się i wybierz te, które tobie się bardziej podobają :)
POLSKA TO JEDYNY KRAJ W KTÓRYM PREZYDENT MA SWOJĄ KOPIĘ ZAPASOWĄ
Opublikowano
pasowac beda ale beda miale male szparki. Jesli grila tez masz zardzewialego - ta listwe to wymien na nowsza

 

porobowałem zalozyc nerki po lifcie do starego pasa. szpara jest duza i calkowicie sie mija to z celem. pas po lifcie obowiazkowo.

Jedyną dobrą rzeczą w przednim napędzie jest to ze gdy cofasz masz napęd na tył !
Opublikowano
a mnie ten po lifcie niezbyt się podoba - takie jakies toto obłe :lol: dla mnie ładniejsze są te pierwsze nery jakie były w E36 ale to kwestia gustu - przyjrzyj się i wybierz te, które tobie się bardziej podobają :)
Moim zdaniem ładniejsze są te sprzed liftu wyglądają bardziej agresywnie.

Zgadzam się, trochę bardziej, hmm... "płasko" ale przed lift-em jakoś są ładniejsze. :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
Wedlug mnie po lifcie. Jakos bardziej zachecajaco to wyglada. Ale wez pod uwage to ze jak bedziesz sprzedawal auto to ktos kto sie zna na BMW jak popatrzy na nerki i na rocznik auta to bedzie podejrzewal ze auto bylo walone. Jak zdecydujesz sie na po lifcie to zatrzymaj stary pas zeby jak cos pokazac ze zmieniles z wzgledow kosmetycznych hehe
Opublikowano
pasowac beda ale beda miale male szparki

 

Czyli pasowac nie beda ;)

 

Na Twoim miejscu nie zmienialbym na poliftowe bo:

- jak widze poliftowe nerki w przedliftowym egzemplarzu zawsze patrze podejrzliwie,

- sa wedlug mnie mniej atrakcyjne, wieksze jest lepsze ;)

Mysle ze jak bedziesz przemalowywal farba w aerozolu to mniejsze znaczenie ma wedlug mnie marka fabry a wieksze przygotowanie powierzchni pod malowanie i samo nakladanie farby... Jakbym robil to tylko czarny mat...

Opublikowano
tak jak w org nie beda pasowac,ale poszukaj na forum temat wlasnie o nerkach i kilka osob potwierdzalo ze nie sa one duze... Tym sie sugerowalem i dlatego napisalem :?
B M W
Opublikowano

Ja będę teraz malował najbardziej czarnym akrylem jaki mają w mieszalni. Jeżeli nie spodoba mi się to zmienię na czarny mat.

Najlepiej pomaluj sobie na próbę sprayem matowym wtedy widać jak auto wygląda.

http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.