Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tam zawsze bede zwolennikiem cichych i "delikatnych" modyfikacji w autku. O chociazby to tutaj z zewnatrz niby nic ... a jednak kopa ma.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4532265183&category=6009

 

A jak znajde to podepne tu jeszcze jedna. Ma ciutke wiecej kucyków, jednyne 680. Acha i to jest na orginalnych konstrukcjach silnika tzn. baza. Bo nie mowie o takich jak ta E34 z norwegii co to ma 1034 KM. Ale jade ja zobaczyc to zdam wam potem relacje.

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano (edytowane)
Łoooo koleś się musiał nieźle napocić ,żeby upchnąć dwie turbiny pod machą z IC i to w wersji 750 :shock: :shock: Edytowane przez ozzy

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
tak to prawda zeby tam cos wepchnac to sie trzeba nagimnastykowac. Przyklad to filterek storzkowy na poczatek polecam - kupa zabawy. Ale dalo rade :D

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano
Przyklad to filterek storzkowy na poczatek polecam - kupa zabawy. Ale dalo rade :D

 

Każdy normalny gazownik ci taki storzek wsadzi bez problemu :lol: :wink:

Opublikowano
nie chodzi o to zeby gazownik tylko zeby to zrobic samemu to po pierwsze primo a po drugie primo ulitmo stozek to na poczatek. Dalej podzialac to jest sztuka.

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano

no albo jak juz masz cos napakowane

ja mialem np. male problemy bo mam webasto zalozone. Poza tym samo zalozenie to nie tak hop siup zeby to rece i nogi mialo najlepiej zeby gdziesz byl nadole i z przodu. Zeby lapal naprawe chlodne powietrze ot co

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano
Instalujac filtr stozkowy bez zadnej oslony termicznej, BMW TRACI moc i moment obrotowy. Oryginalny uklad dolotowy jest stosunkowo dobrze zaprojektowany i "domowe" modyfikacje (szczegolnie filtry stozkowe zainstalowane wewnatrz komory silnika) zmniejszaja osiagi silnika.
Opublikowano
Ja tam zawsze bede zwolennikiem cichych i "delikatnych" modyfikacji w autku. O chociazby to tutaj z zewnatrz niby nic ... a jednak kopa ma.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4532265183&category=6009

 

A jak znajde to podepne tu jeszcze jedna. Ma ciutke wiecej kucyków, jednyne 680. Acha i to jest na orginalnych konstrukcjach silnika tzn. baza. Bo nie mowie o takich jak ta E34 z norwegii co to ma 1034 KM. Ale jade ja zobaczyc to zdam wam potem relacje.

 

Hmm... dałeś linka do amerykańskiego ebaya, zobaczyłem sobie przy okazji inne autka z kategorii "7-Series" i stwierdzam, że w USA jest naprawdę... DOBROBYT :D . Tylu ślicznych E32, szczególnie 740, na sprzedaż jeszcze nie widziałem! Europa jest do tyłu!

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

bezsprzecznie, niezaprzeczalnie i napewno ale...

dostep do naprawde dobrych czesci jest latwiejszy i relatywnie taniej jest.

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.