Skocz do zawartości

<t>który rocznik jest bdb do 98r</t>  

5 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytańie jak w bmce 3 z silnikiem 2.0 lub 2.5 spisuje się gaz zastanawiam się nad kupnem takiego auta z gazem jak z przebiegami ile wytrzymują i jak blacha dzięi wielkie z góry

 

NIE TEN DZIAŁ!!! przenoszę. mod.

Opublikowano

blacha i zawias : problemów raczej nie będzie

gaz : no to już nikt nie wie

ja osobiście odradzam gaz, jestem jego zdecydowanym przeciwnikiem w każdym rodzaju auta

Opublikowano

Blacha w BMW to niestety nie jest Audi (bezwypadkowe), więc trzeba się przyjrzeć, szczególnie że E36 ma juz swoje lata. Jej jakość jest bardzo podobna do VW, czyli dobra. W moim poprzednim aucie - E36, mimo iż było generalnie zadbane i nie miało poważnych dzwonów to drobne ogniska rdzy zaczęły się pojawiać w różnych miejscach.

 

Co do gazu to generalnie uważa się, że Beemki nie lubią gazu, ale jakby nie było mało znam silników R6 jeżdżących tylko na benzynie w moim mieście. Żadnych mieszalników oczywiscie, tylko sekwencja.

 

Co do przebiegów to 200 tys. dla R6 to rozgrzewka. Dużo to 350 tys. w górę wg mnie z kilku powodów. Przede wszystkim sprawdź stan auta, to podstawa, zadbana Beemka to skarb, zajechana to skarbonka (bez dna).

Opublikowano

hahahahhaahah

a co to za ankieta ?

 

zanacz odpowiedź

 

GAZ TAK ALBO NIE

 

buehehehehehehehheheheheheh

i co wyniki mają przedstawić?

jak to zintepretować?

 

ja bym takiego starocia nie gazował, szkoda kasy na instalkę,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam sekwencje w 325 i spoko jest. Jedyne co mnie wkurza to to, że się na gaz za szybko przełącza a wtedy reakcja na pedał gazu jest dużo wolniejsza. No ale to tylko do czasu aż silnik nie osiągnie optymalnej temperatury, a poza tym do wyregulowania w serwisie. Generalnie bejka zapierdziela ostro. Gaz to jedyne dla mnie wyjście żeby jeździć takim motorem, bez jakiegokolwiek zastanawiania się czy czasami nie wartoby było przejść się gdzieś z buta bo taniej. No i oczywiście jak chce pocisnąć to tak robię. Zresztą ceny wahy już tylko będą szły w górę, także może i ci zagorzali przeciwnicy niedługo też zmienią zdanie. Takie realia. Wolę wydać na wahę 2 razy taniej i różnice wydać na coś innego do beci. Pozdro... :cool2:
Opublikowano
Ja mam sekwencje w 325 i spoko jest. Jedyne co mnie wkurza to to, że się na gaz za szybko przełącza a wtedy reakcja na pedał gazu jest dużo wolniejsza. No ale to tylko do czasu aż silnik nie osiągnie optymalnej temperatury, a poza tym do wyregulowania w serwisie. Generalnie bejka zapierdziela ostro. Gaz to jedyne dla mnie wyjście żeby jeździć takim motorem, bez jakiegokolwiek zastanawiania się czy czasami nie wartoby było przejść się gdzieś z buta bo taniej. No i oczywiście jak chce pocisnąć to tak robię. Zresztą ceny wahy już tylko będą szły w górę, także może i ci zagorzali przeciwnicy niedługo też zmienią zdanie. Takie realia. Wolę wydać na wahę 2 razy taniej i różnice wydać na coś innego do beci. Pozdro... :cool2:

jedź do gazownika niech Ci podniesie temperature przełączania na gaz bo na nienagrzanym silnku jazda na gazie grozi awarią reduktora ( przymarzają membrany), a komputer od benzyny z czasem adaptuje nieprawidłowe parametry i silnik zamula

Opublikowano
Moja poprzednia bmk-a E36-325(do sprzedania)ma założoną sekwencje"landi renzo"sprawuje sie znakomicie i pali 9-15 litrów gazu w zależności od jazdy.Tym samym po ok.20tys.km. koszt instalacji mi się zwrócił. Wynik na hamowni był identyczny na benzynie i gazie i nie czuć żadnej różnicy. Jeżeli ktoś nie daje wiary zapraszam do jazdy próbnej. Nie wiem czemu są przeciwnicy tego rozwiązania (sądzę iż wynika to z braku praktyki i niewiedzy) przecież to nie są te instalacje sprzed 15lat które strzelały i były tylko problemy. :nienie:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam sekwencje w 325 i spoko jest. Jedyne co mnie wkurza to to, że się na gaz za szybko przełącza a wtedy reakcja na pedał gazu jest dużo wolniejsza. No ale to tylko do czasu aż silnik nie osiągnie optymalnej temperatury, a poza tym do wyregulowania w serwisie. Generalnie bejka zapierdziela ostro. Gaz to jedyne dla mnie wyjście żeby jeździć takim motorem, bez jakiegokolwiek zastanawiania się czy czasami nie wartoby było przejść się gdzieś z buta bo taniej. No i oczywiście jak chce pocisnąć to tak robię. Zresztą ceny wahy już tylko będą szły w górę, także może i ci zagorzali przeciwnicy niedługo też zmienią zdanie. Takie realia. Wolę wydać na wahę 2 razy taniej i różnice wydać na coś innego do beci. Pozdro... :cool2:

jedź do gazownika niech Ci podniesie temperature przełączania na gaz bo na nienagrzanym silnku jazda na gazie grozi awarią reduktora ( przymarzają membrany), a komputer od benzyny z czasem adaptuje nieprawidłowe parametry i silnik zamula

 

Gdyby to było takie łatwe to bym już dawno pojechał. Od mojego gazownika dzieli mnie jakieś 1800 km więc trzeba jeszcze poczekać :D

Opublikowano
no to kup sobie interfejs do gazu na usb ściągnij oprogramowanie i sam sobie zmień wyniesie Cię to taniej niż koszt przejechania 1800 km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.