Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8. Nie dopisuj odpowiedzi które nie wnoszą nic nowego do dyskusji, są powieleniem lub wyrażeniem poparcia dla poprzednich postów.

 

 

btw jak sprawdzić czy załącza się sprężarka?

u mnie po włączeniu klimy nic się nie dzieje, obroty stoją w miejscu, nic chłodnego nie leci z nawiewów.

Opublikowano

btw jak sprawdzić czy załącza się sprężarka?

u mnie po włączeniu klimy nic się nie dzieje, obroty stoją w miejscu, nic chłodnego nie leci z nawiewów.

 

 

Po włączeniu klimy, włącza się elektrosprzęgło sprężarki ( charakterystyczne "szczęknięcie") i powinny zmienic sie lekko obroty silnika .

Kiedy układ zaczyna pracować rurka tłoczna i skraplacz powinny robić się ciepłe/gorace,a rurka ssąca powinna robić się stopniowo coraz zimniejsza.

 

nadmuch dobrze ci chodzi? bo klima nie powinna dać się włączyć bez działającego nadmuchu (wyjątek: uszkodzone rezystory nawiewu)

Opublikowano

Po włączeniu klimy, włącza się elektrosprzęgło sprężarki ( charakterystyczne "szczęknięcie") i powinny zmienic sie lekko obroty silnika .

Kiedy układ zaczyna pracować rurka tłoczna i skraplacz powinny robić się ciepłe/gorace,a rurka ssąca powinna robić się stopniowo coraz zimniejsza.

 

nadmuch dobrze ci chodzi? bo klima nie powinna dać się włączyć bez działającego nadmuchu (wyjątek: uszkodzone rezystory nawiewu)

 

lampka zapala sie tak jak mówisz, tylko przy włączonym nadmuchu, natomiast żadnego dżwięku nie ma. co do rurek to nie wiem jak je sprawdzić itd.

 

jaka może być przyczyna niedziałającej klimy?

tzn tego że się w ogóle nie włącza?

Opublikowano

lampka zapala sie tak jak mówisz, tylko przy włączonym nadmuchu, natomiast żadnego dżwięku nie ma. co do rurek to nie wiem jak je sprawdzić itd.

 

jaka może być przyczyna niedziałającej klimy?

tzn tego że się w ogóle nie włącza?

 

co do rurek : do sprężarki podłączone są dwie "rurki", cieńsza-tłoczna i grubsza-ssąca.

 

-jak jest niska tmp.

-bezpiecznik od klimy

-niedochodzi napięcie na sprzęgło spężarki

-brak przejścia na stykach termostatu klimatyzacji (powinien byc przy parowniku)

-za mało czynnika w układzie/nieszczelność

-padnieta spreżarka

 

jest troche tych przyczyn...

Opublikowano
W tym tygodniu mam zamiar pojawic sie na serwisie. Napewno napisze jak sie to zakonczy.
BMW - Like No Other
Opublikowano (edytowane)
Do ciebie
Od: Admin

Do: zbigniewst

Wysłany: 21 Lut 2008 09:58 pm

Temat: Witaj

Odp. od ciebie

Od: zbigniewst

Do: Admin

Wysłany: 21 Lut 2008 10:18 pm

Temat: Re: Witaj

i to tyle. Nic więcej od ciebie nie mam.

 

ja wysylalem nie na priw a wiadomosc dotyczyla tego tematu....http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=73895&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

na poprzednie tez nie odpowiedziales...widocznie masz cos z komputerem..

potrzebny ci onformatyk...moze ci syna podeslac

:?: jest informatykiem

najlepiej to posty likwidowac :clap:

Edytowane przez zbigniewst
Opublikowano

zbigniewst-widze że kogoś moderatorzy tu nie lubią

z nimi to jest tak jak z policjantami jak nie masz punktów to czasem cie puszczą a jak masz sporo to ci jeszcze dołożą do kolekcji

 

Jam ma pytanko

 

Czy sprężarka na gaz R12 może pracować z gazem R134a??????

 

Pytam bo u mnie w jenym autku tak to pracowało i nawet działało

W dodatku była naklejka z serwisu że przychodz r134 a tą z r12 zerwano jednak sprężarka na r12 została(może coś innego wymieniono//?)

 

Z koleji w drógim autku była identyczna sytuacja z naklejkami ale sprężarke też wymieniono z r12 na r134 na nie tylko naklejki :wink: ,,

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
zbigniewst-widze że kogoś moderatorzy tu nie lubią

z nimi to jest tak jak z policjantami jak nie masz punktów to czasem cie puszczą a jak masz sporo to ci jeszcze dołożą do kolekcji

 

Jam ma pytanko

 

Czy sprężarka na gaz R12 może pracować z gazem R134a??????

 

Pytam bo u mnie w jenym autku tak to pracowało i nawet działało

W dodatku była naklejka z serwisu że przychodz r134 a tą z r12 zerwano jednak sprężarka na r12 została(może coś innego wymieniono//?)

 

Z koleji w drógim autku była identyczna sytuacja z naklejkami ale sprężarke też wymieniono z r12 na r134 na nie tylko naklejki :wink: ,,

 

moze pracowac tylko uklad musi byc wyplukany...r134a to jest zamiennik r12

Opublikowano
zbigniewst-widze że kogoś moderatorzy tu nie lubią

z nimi to jest tak jak z policjantami jak nie masz punktów to czasem cie puszczą a jak masz sporo to ci jeszcze dołożą do kolekcji

 

Jam ma pytanko

 

Czy sprężarka na gaz R12 może pracować z gazem R134a??????

 

Pytam bo u mnie w jenym autku tak to pracowało i nawet działało

W dodatku była naklejka z serwisu że przychodz r134 a tą z r12 zerwano jednak sprężarka na r12 została(może coś innego wymieniono//?)

 

Z koleji w drógim autku była identyczna sytuacja z naklejkami ale sprężarke też wymieniono z r12 na r134 na nie tylko naklejki :wink: ,,

 

moze pracowac tylko uklad musi byc wyplukany...r134a to jest zamiennik r12

R134a nie jest zamiennikiem r12. Samo wypłukanie układu niewiele zmieni. Sprężarka może zostać ta sama, należy jednak wymienić uszczelniacze i skraplacz. blaster jeżeli masz naklejkę z r134a to najprawdopodobniej przystosowano w niemcowni układ do nowego czynnika.

peace & love
Opublikowano
No i po klopocie. Bylem dzisiaj na serwisie. Sprawdzili mi szczelnosc ukladu, zaladowali czynnika i heja do przodu! :D Klima chodzi (wlasciwie to chlodzi :mrgreen: ) jak talala! :cool2: Czyli w skrocie: jedyna przyczyna niezalanczania sie sprezarki byl brak czynnika w ukladzie.
BMW - Like No Other

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.