Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich

wczoraj stojąc koło bagażnika usłyszałem że coś syczy pod bakiem tak jakby powietrze. w dodatku ostatnio mam problem z odpalaniem blumki jak postoi kilka godzin. odpalam i zaraz gasnie, a kolejny raz musze ja troszke dlużej potrzymac na rozruchu i dodac gazu, wtedy łapie.

 

Nie wiem, czy moze to byc problem z pomką paliwa??

 

dodam tylko że to E34 520i

pozdrawiam

Opublikowano
Rozumiem że ta sytuacja ma miejsce zaraz po wyłączeniu silnika i trwa dosyć krótko? Jeśli tak to przyczyną może być zacięty zaworek zwrotny który ma za zadanie utrzymywać paliwo w przewodzie.
Opublikowano

aa moze syczy pompa paliwa ?? tez mi syczy jak silnik chodzi...

 

A przyczyną tego ze nie mogłes odpalić moze być za mała ilość paliwa w baku ??

u mnie w takim samym silniku, jezeli zejdzie do rezerwy to juz nie moze czasami zapalić bo paliwo zleci i nie ma jak zaciągnąć !

przy jakiej ilości paliwa masz problemy z zapaleniem....??

BMW - (B)undi (M)ogą (W)szystko

____________________________________

http://images28.fotosik.pl/149/a02ba562ebf79f25.png


http://www.bmw-wloclawek.pl

Opublikowano (edytowane)
aa moze syczy pompa paliwa ?? tez mi syczy jak silnik chodzi...

 

no właśnie, też chciałem napisać, że może kolega po prostu słyszy „obecność” pompy, która pracując wydaje miły syczący dźwięk.

Jeżeli chodzi o problemy pompy z zasysaniem paliwa – przy sprawnej pompie nie ma tego typu kłopotów, bez względu na ilość paliwa.

W sprawie kłopotów z uruchomieniem, oprócz pompy mogę zwrócić uwagę na bagatelizowaną często lub nawet zapominaną kwestię regulatora ciśnienia paliwa. Ludzie rzadko dopuszczają na myśl jego zużycie, a jeszcze rzadziej decydują się na zakup nowej części – poniekąd to o tyle zrozumiałe, że zamienników w zasadzie nie ma, dlatego pozostaje konieczność pokazania się w ASO i zostawienia tam kilku stówek.

 

Wg mnie – większość E34 jakie w Polsce jeżdżą ma regulatory ciśnienia, które zostały zamontowane jeszcze w fabryce. W przypadku egzemplarzy starszych niż 17-18 lat – można w ciemno kierować się ku wymianie tego elementu, bo można być prawie pewnym, że w momencie pojawiania się pierwszych kłopotów z rozruchem - regulator ciśnienia należy do najwęższego zbioru odpowiadających za to elementów układu paliwowego.

 

pozdrawiam

Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

A może po prostu masz przytkany dopływ powietrza do baku i tworzy Ci się podciśnienie.

Wywołaj taką sytuacje - jak masz gdy nie zechce palić,

a wtedy odkręć korek wlewu paliwa i na otwartym baku spróbuj odpalić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Solaris a gdzie ten regulator się znajduje? bo u mnie czasem ciężko jest auto zapalić. muszę chwilkę pokręcić. a czasem odrazu. i nie wiem czemu tak sie dzieje. :roll:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Ja w swoim dawnym E34 miałem rurki odpowietrzające przegnite i też syczało, a potem nawet ciekło. Oczywiście wymiana na nowe pomogła :wink:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Solaris a gdzie ten regulator się znajduje? bo u mnie czasem ciężko jest auto zapalić. muszę chwilkę pokręcić. a czasem odrazu. i nie wiem czemu tak sie dzieje. :roll:

 

Regulator ciśnienia jest zamocowany na lewym końcu listwy wtryskowej – od niego odchodzi przewód paliwowy odpływowy.

W tym wątku coś na temat mojego regulatora napisałem:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=545836#545836

 

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dzięki Solaris... bedę musiał mu się głębiej przyjrzeć :)
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
dzięki Solaris... bedę musiał mu się głębiej przyjrzeć :)

 

hehee - i prawdopodobnie głębiej sięgnąć do portfela :twisted2: bo mimo, że znam przypadek, że ktoś trafił na dobrą używkę, to lepiej trzymać się zasady, żeby wydać dużo, ale przynajmniej najlepiej :)

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
aa moze syczy pompa paliwa ?? tez mi syczy jak silnik chodzi...

 

A przyczyną tego ze nie mogłes odpalić moze być za mała ilość paliwa w baku ??

u mnie w takim samym silniku, jezeli zejdzie do rezerwy to juz nie moze czasami zapalić bo paliwo zleci i nie ma jak zaciągnąć !

przy jakiej ilości paliwa masz problemy z zapaleniem....??

 

syczenie słychać przy uruchomionym silniku, jesli chodzi zaś o paliwo to zauważyłem to w momencie kiedy było 3/4 zbiornika.

 

w aucie nie ma instalacji gazowej.

 

pozdrawiam

Opublikowano
aa moze syczy pompa paliwa ?? tez mi syczy jak silnik chodzi...

 

– poniekąd to o tyle zrozumiałe, że zamienników w zasadzie nie ma, dlatego pozostaje konieczność pokazania się w ASO i zostawienia tam kilku stówek.

 

pozdrawiam

 

solaris czy znasz przybliżona wartość tego regulatora??

Opublikowano

Jest to oryginalny produkt kupiony w Bawaria Motors. Cena 407zł (BTW. kuriozalne dla mnie jest to, że identyczny regulator w Intercars kosztuje 556,32 zł !!!!!!!!!! )

 

masz więcej pod tym adresem !!! poczytaj tam !!

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=545836#545836

BMW - (B)undi (M)ogą (W)szystko

____________________________________

http://images28.fotosik.pl/149/a02ba562ebf79f25.png


http://www.bmw-wloclawek.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dzięki Solaris... bedę musiał mu się głębiej przyjrzeć :)

 

hehee - i prawdopodobnie głębiej sięgnąć do portfela :twisted2: bo mimo, że znam przypadek, że ktoś trafił na dobrą używkę, to lepiej trzymać się zasady, żeby wydać dużo, ale przynajmniej najlepiej :)

pozdr.

 

Hehe. może z czasem się dorobię na takie nowe "małe" i drogie ustrojstwo. :D

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
solaris czy znasz przybliżona wartość tego regulatora??

 

Oczywiście – z dokładnością do 1gr – Nie napisałeś jaki silnik jest w Twoim 520i (2 czy 4 zawory na cylinder?)

 

Tak czy inaczej: Oryginał BOSCH 2,5BAR do silnika M20B20 w ASO Bawaria Motors kosztuje 407,64zł (przynajmniej ok. trzy tygodnie temu tyle płaciłem za mój)

 

Natomiast do M50B20 są dwa typy, obydwa Bosch 3,0BAR – jeden kosztuje 285,88zł, drugi 300,57zł

 

Pozdrawiam.

 

P.S.

Nie uzasadniając, dodam taką mądrość (z własnego doświadczenia) - zdecydowanie się na oryginał ASO-wy to zaoszczędzenie czasu i bywa że także pieniędzy (jakkolwiek trudno w to uwierzyć) :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.