Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chcę zmienić silnik w mojej małej 3-ce z 1,8 na 2,5 vanosa lub 2,8. Czy posiada ktoś info jakch zmian trzeba dokonać w zawieszeniu silnika. Może ktoś z Was spotkał się juz z taką przeróbką i ma takie informacje lub linki.Będę wdzięczny też za wyrażenie opini o obu tych silnikach.
Opublikowano
Jedz do Łodzi do warsztatu Jagiełłów na ul. Św. Teresy. Oni takie swapy robia. Albo zadzwon i sie zapytaj tel szukaj na necie.
Opublikowano
Chcę zmienić silnik w mojej małej 3-ce z 1,8 na 2,5 vanosa lub 2,8. Czy posiada ktoś info jakch zmian trzeba dokonać w zawieszeniu silnika. Może ktoś z Was spotkał się juz z taką przeróbką i ma takie informacje lub linki.Będę wdzięczny też za wyrażenie opini o obu tych silnikach.

 

Na forum co kilka dni ktoś się pyta o SWAP i zawsze pada odpowiedź (w przypadku zmiany z 1.8 na 2.5), że jest to ekonomicznie nie opłacalne chyba, że masz jakiś sentyment do auta i koszty nie grają roli.

Pozdrawiam,

Kamil
Opublikowano
Na forum co kilka dni ktoś się pyta o SWAP i zawsze pada odpowiedź (w przypadku zmiany z 1.8 na 2.5), że jest to ekonomicznie nie opłacalne chyba, że masz jakiś sentyment do auta i koszty nie grają roli.

Pozdrawiam,

Heh :roll: ...

No właśnie. Dlaczego nikt nic nie szuka... obawiam się, że znam odpowiedź. :worried:

 

Sikora najpierw poszukaj, pomyśl i dopiero pytaj się już o jakieś szczegóły.

 

Bakukamil dobrze pisze. Jeśli masz kasę, nerwy i sentyment do auta, to rób swap-a.

Opublikowano
No to jak już ktoś założył dział o compakcie to wcisne się ty z moim małym pytankiem... Czy Copacty lepiej wchodzą w uślizg tyłu z racji swojej krótkości?? czy raczej nie mają ciężkiego kufra którym mogły by zarzucać?? :idea:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Nie ma to jak "fachwa" pomoc od kolegów z klubu. Dlaczego wszystkich obchodzą koszty i ekonomia , dlaczego na proste pytanie większość patrzy przez pryzmat pieniędzy. Gdyby nie było mnie na to stać i myślał ekonomicznie , kupiłbym sobie skuter... A co do szukania i sprawdzania Drogi Kolego to własnie o taką pomoc poprosiłem Was , Klubowiczów , bo jeśli się nie mylę to właśnie po to jest forum.
Opublikowano
nie obrazaj sie na kolegow,kazdy ma prawo wyrazic swoja opinie.moim zdaniem tez jest to nie oplacalne,koszt silnika osprzet itp.ale jak chcesz twoj samochod twoja kasa.uzyj wyszukiwarki.
Opublikowano
No to jak już ktoś założył dział o compakcie to wcisne się ty z moim małym pytankiem... Czy Copacty lepiej wchodzą w uślizg tyłu z racji swojej krótkości?? czy raczej nie mają ciężkiego kufra którym mogły by zarzucać?? :idea:

 

Rozstaw osi jest identyczny jak w innych wersjach nadwoziowych dlatego podejrzewam ze idzie na boki tak samo jak inne... Jakby juz miala bardziej ochoczo chodzic na bok to moze mialoby na to wplyw mniejsze dociazenie tylnej osi, przez co mniejszy docisk kol do poloza a co za tym idzie latwiej zerwac przyczepnosc. Po deszczu wystarczy redukcja do 2 i 2500-3000obr/min i ladnie sie slizga w zakretach...

Opublikowano
Nie ma to jak "fachwa" pomoc od kolegów z klubu. Dlaczego wszystkich obchodzą koszty i ekonomia , dlaczego na proste pytanie większość patrzy przez pryzmat pieniędzy. Gdyby nie było mnie na to stać i myślał ekonomicznie , kupiłbym sobie skuter... A co do szukania i sprawdzania Drogi Kolego to własnie o taką pomoc poprosiłem Was , Klubowiczów , bo jeśli się nie mylę to właśnie po to jest forum.

 

 

no właśnie tylko że ten temat nie konieczne o compakcie był poruszany wiele razy

wszyscy pytaja, dostają odpowiedzi lepsze lub gorsze ale zawsze

w wielu odpowiedziach jest zawarta ukryta proźba o kalkulację takiej operacji (dla osoby chcącej przeprowadzić swap)

i co ? tak naprawdę chętni jak sobie przeliczą to wychodzi im że taniej kupic mocniejsze auto, ekonomia bierze górę na sentymentem do auta może to i dobrze

 

ja mam takie auto bylo 320 jest 325 nie ja się w to bawiłem i nie wiem ile było z tym roboty ale za to wiem ile ja mam zabawy chcąc coś zrobic przy silniku(np. który rok produkcji)

nie wspomnę o skrzyni biegów ,sprzęgle i innych pierdołach, których prawdopodobnie nie zmieniono podczas wyminy silnika

 

 

a tak wogóle to chciałbym prosić kolegów którzy dokonali u siebie zmiany silnika na inną pojemność lub nawet typ(z BOSH na SIEMENS) o pochwalenie się tym na forum ,

podejrzewam że ich ilość będzie odwrotnie proporcjonalna do pytających o taką przeróbkę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.