Skocz do zawartości

<t>TDS vs IS</t>  

23 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ciekawe porównanie no nie? pewnie myślicie że koleś tak naprawde nie wie czego chce hehe

ale sprawa wygląda tak ze w gre wchodzi olbo TDS '5' lub '3' albo IS, a to z racji chęci obniżenia do minimum kosztów ekspolatacji t.j wydatków na paliwo (na częsciach i wymianach nie oszczedzma :wink: )

316i i 318i raczej w gre nie wchodzą bo to muły... :roll2:

 

dodam ze jak padnie na IS'a to z sekwencją...

boje sie tds zeby mnie nie zrujnował, na papierze silnik wyglada fajnie ale wiem ze portafi niemiło zaskoczyć... ale paliwko ON bez problemów po 3 zł da sie załątwić :D

sercem jestem przy IS'ie bo uwielbiam e36 coupe! dla mnie to razor!!

prawdo to ze do coupe są graty droższe typu wahacze, sworznie itd., a także osprzet silnika? nie wiem jak jaki jest stosunek kosztów 1.8 8v do IS'a...

ojciec miał e34 525i 24v m50, chciałbym sobie ten silniczek w '3' bądź w '5' ale 14l/100km nie pociągne niestety :mad2:

 

co radzicie panowie dla studenta?

Opublikowano

Siemka

Ja dopiero wybieram sie na studia w październiku bo w tym roku maturka dopiero wiec jak by niebyło jestem gówniarz ale od dziecka spędzam czas w warsztacie :twisted2: i podobnie jak ty liczyłem się z kosztami paliwa po zakupie samochodu i zdecydowałem sie na ten sam silnik co ty z tym że w budzie compact silnik całkiem spoko :) spalanie wacha się w granicach 9-10.8 L w zależności od stylu jazdy(na gazie)...

Zagazowałem ten silnik instalacją sekwencyjną firmy BRC i ją Ci polecam koszt instalacji to 2900 zł ale instalacja naprawde super...

Znajac życie zaraz koledzy z forum pewnie będą pisac że jak ma sie oszczędzac to lepiej kupic Honde czy Golfa :twisted2: ale ja Ci polecam ten silniczek bo jest ekonomiczny i umie pokazac co nie co na drodze...

Pozdrawiam :)

.:::B:::. .:::M:::. .:::W:::.
Opublikowano
ciekawe porównanie no nie? pewnie myślicie że koleś tak naprawde nie wie czego chce hehe

ale sprawa wygląda tak ze w gre wchodzi olbo TDS '5' lub '3' albo IS...

sercem jestem przy IS'ie bo uwielbiam e36 coupe...

 

co radzicie panowie dla studenta?

 

Więc jeśli szukasz coupe to masz problem z głowy :mrgreen: bo

nie było w coupe diesla...

Opublikowano

Witam,

Jak dla mnie diesel odpada bo zamało jeżdżę (ok 25000km) żeby ryzykować wysokich kosztów ewentualnych napraw. Mam swoje M50B25 zagazowane i spalanie na trasie przy spokojnej jeździe schodzi do 11 litrów więc nie jest tak źle, a przynajmniej mozna od czasu do czasu dać upust emocjom :norty:

Pozdrawiam,

Kamil
Opublikowano
Ja również jestem zwolennikiem LPG, gdyż nie dość że silnik się mniej zużywa, to do tego olej nie rozrzedza się benzyną i w dodatku tańsze koszty utrzymania :) Grunt to porządna instalacja, ja mam BRC II gen
Opublikowano
Jeździlem wczesniej Golfem III Dieslem i musze powiedziec ze koszty eksploatacji identyczne jak zagazowane 325i (7l ON i 14 LPG) a jaki fun z jazdy :mrgreen: Nigdy wcześniej nie zmienialem opon co tydzień :norty:
Opublikowano
Też jestem za benzynką :) można krecić swoja "kobietke" na wieksze obroty niz w dieslu i poczuć troszke wiecej sportu niz w dieslu a po zagazowaniu koszty na jedzonko dla auta jest podobne. :P
Opublikowano
Do autora postu: napisz jaki typ nadwozia cie interesuje, a nastepnie do niego dobieraj silnik. Tak chyba jest najlogiczniej...
Opublikowano

pawel_e30 napisał:

 

Ja również jestem zwolennikiem LPG, gdyż nie dość że silnik się mniej zużywa

 

To jak to wkońcu jest??? Ja sie raczej spotykam w 90% z opinią, że na gazie silnik sie właśnie bardziej zużywa.

[/b]
BeEmWu
Opublikowano
Jeździlem wczesniej Golfem III Dieslem i musze powiedziec ze koszty eksploatacji identyczne jak zagazowane 325i (7l ON i 14 LPG) a jaki fun z jazdy :mrgreen: Nigdy wcześniej nie zmienialem opon co tydzień :norty:

 

to chyba na używanych jeździsz

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

co do nadwozia to tak jak napisałem że secrem jestem przy coupe...

 

też sie spotkałem z opinią że tds nie lubia ruskiej wahy (ja ją mam z dobrego źródła także z shitem jako takim nie mam doczynienia wiem na 100% skąd pochodzi i co to za ON), ale zawsze to nie to samo co V-power diesel z shell'a niestety

 

tak zbieram wszystkie info o tds'ie i is'ie i coraz bardziej skłaniam sie ku benzynce... tdsy są juz w wiekszości wyeksploatowane i nie można być pewnym ich przeszłości tak ważej w przypadku tego silnika...

 

sporo głosów jest na "inny (jaki?" ale żadnej propozycji nie ma...

oj coś czuje ze troafi na is'a a chciało by sie mieć R6, ale reali są jakie są i m50 2.5 musi puki co poczekać... thx za odp!

Opublikowano

Wiec jak już wyzej pisałem masz już problem chyba rozwiązany. piszerz ze chcesz coupe, na r6 sobie nie możesz pozwolić jak sądze ze wzgledu na koszty, tds nie ma w tej budzie, wiec pozostaje ci 1.8 IS lub 1.6. Z tych dwóch jednostek to już chyba sobie dasz radę którą wybrać...

pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.