Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Mam problem z odpaleniem mojego auta. W niedziele popołudniu wróciłam do domu zgasiłam silnik i wszystko było normalnie. W poniedziłek popołudniu auto juz nie chciało zapalić. Trochę mocniej zadymiło niż zwylke i tyle. Podniosłam masekę i zobaczyłam , że w wężyku wychodzącym z filtra paliwa do wtrysków jest dość duży bąbel powietrza. Odkręciłam przewód paliwowy idący z baku do filtra, przekręciłam kluczyc i paliwo leciało, wiec awaria pompy to raczej nie jest.Czy powodem może być dość długo nie wymieniany filtr paliwa??? Może ktoś jeszcze spotkał się z takim problemem, proszę o pomoc!!!!!!

Opublikowano
Po pierwsze sprobowalbym odpowietrzyc uklad paliwowy. Jesli to nie pomoze to sprawdz czy wszystkie swiece Ci gzreja. Mi kiedys padly dwie i przy temperaturach w okolicach 0 wogole nie moglem jej zapalic.
Opublikowano
Rzeczywiście to mogą być świece, ale w tamkim razie skąd jest bombel powietrza w weżyku wychodzącym z filtra paliwa. Filtr nie był wyminiany jakies 3 lata:(
Opublikowano
U jak trzy latka nic z nim nie bylo robione to teraz dla samego faktu bym go zmienil. a wiec proponuje wymienic filtr, konkretnie odpowietrzyc i ewentualnie jak wtedy bedzie cos nie tak to szukac dalej. Sprawdzenie swiec tez nie zaszkodzi.
Opublikowano
Na początku założyłam czarny scenariusz , że to pompa, ale ona podaje paliwo. Oprócz tego jakie mogą być jeszcze przyczyny. Dodam , że z autkiem nigdy wcześniej nie miałam takiego problemu, zawsze eleganco odpalalo za pierwszym razem.
Opublikowano
Wiesz co nie wiem czy dobrze mowie ale w tds bywa tak ze ta pompka co jest w baku po jakims przebiegu potrafi zaczyna przepuszczac i paliwo cofa sie do baku. Slyszalem tez o jakis patentach z zaworkiem zwrotnym. Ale na Twoim miejscu poszukalbym tego na forum, napewno jest to gdzies opisane(ja przynajmniej to gdzies znalazlem ale niepamientam gdzie). Skozystaj z opcji szukaj to moze cos odkopiesz. Z tego co piszesz wynika ze paliwo moze sie cofac do baku. Pisz jak juz cos bedziesz wiedziec wiecej. Moze cos sie jeszcze wymysli.
Opublikowano
nieszczelna gdzies instalacja paliwowa ale najszybciej to pompka paliwa wypadla z koszyczka lub odchodzi na emeryture. a ile mialas paliwa ? mniej niz 20 litrow?
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano
a tak wogole to kolezanko wymien filtr paliwa bo rzeczywiscie moze on byc powodem a takze to najtansza rzecz i tak musisz bo skoro 3 lata...
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano
iltr wymieniony,3-4próby zapalenia i nic. Niby jest juz lepiej, ale wciaz nie chce zapalic. Pompka paliwa w baku jest raczej ok, bo pompuje paliwo do filtra. Co do swiec to żeczywiście muszę je wymienić. Jeśli chodzi o wtryskiwacze to nigdzie nie ma wycieków, wszędzie jest sucho. Pompa paliwa mogła wysiąść po zgaszeniu silnika? tzn w ciągu kilkunastu godziny???
Opublikowano
Może zawór zwrotny poszedł ci w pompie wtryskowej i puszcza, na twoim miejscu popuszczałbym przewody dochodzące do wtrysków i próbował odpalać, bo jeżeli masz układ zapowietrzony to tak najszybciej odpowietrzysz. Później możesz założyć zaworek zwrotny między filtrem a pompą. Jeżeli uda Ci się ją uruchomić, a po kilkunastu godzinach znów będzie problem, to na twoim miejscu zaprowadziłbym ją do jakiegoś dobrego mechanika, który zajmuje się TDS-ami.
Opublikowano
Przewody dochodzące do wtrysków sprawdziliśmy tylko 2, ale z nich paliwo lecialo. Mam nadzieje, że sprawa zakończy się po wymianie świec i odpowietrzeniu.
Opublikowano
Z tego co mi wiadomo to pompa paliwowa tk od sobie nie wysiada z dnia na dzien. Najpierw sa jakies objawy ze pompa sie juz konczy np falujace obrot lub trudnosci z odpaleniem cieplego silnika. To chyba takie najczesciej spotykane objawy, jesli nie bylo tak u Ciebie to raczej bym sie nie martwil pompa. Przyczyna tkwi gzies indziej a przynajmniej mi sie tak wydaje. Wymien swieczki i konkretnie odpowietrz. Jak nie pomoze to raczej bym szukal czegos zwiazanego z cofaniem sie paliwa od baku. Ale tak na moje oko to samochodzik poprostu jest niezle zapowietrzony. Powodzenia.
Opublikowano
Sprawdź wszystkie te przewody dochodzące do wtrysków. Jeżeli wszystko będzie ok i świeczki będą ok, to spróbuj odpalić go na zaciąg, jeżeli odpali, to obserwuj ten wężyk paliwowy czy nie ma tam powietrza. Jak mi świece padły, to nie mogłem jej za diabła odpalić, a na zaciąg odpaliła. Jak będziesz zaciągać drugim samochodem to próbuj odpalić z 3 i delikatnie popuszczaj sprzęgło, to wtedy nie powinno ci się nic stać, a w ostateczności z 2.
Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie!

Mój problem rozwiązał się w momencie wymienienia świec:)całe szczęscie bo póki co na większy wydatek nie mogłabym sobie pozwolić i zmuszonabym była tylko popatrzeć na moje autko, a tak w sobotę droga, trasa ja i moje autko.

Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc, pozostałym życzę powodzenia!!!

Pozdrawiam

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam wszystkich. Moj problem jest taki mam 325Tds roczek 1992, gdy rano ide odpalac autko jest problem zjezdzam caly aku na maxa gdy podpinam inne auto by pobrac prad jest dalej to samo filtry sa wymienione wtryski sprawne ropka czysta tylko brak checi auta do wspolpracy :( nie wiem co jest grane moja kobita posiada inny samochod i zawsze z jej autem byly problemy od 2miesiecy jest ten problem u mnie mieszkam za granica sa Polscy mechanicy ale zaden nie umie sobie poradzic aha wszystkie swiece sa nowe i grzeją cos slyszalem o zaworku przed filtrem paliwa czy jest sens zakladania tego fikusnego ustrojstwa ??? powiedzcie panowie co mam poradzic bo inaczej zapewne czeka mnie kapitalka ??

 

 

 

zakladam zaworek odpowietrzam i nadal zero akumulator od kumpla wzielem od Daf'a ale nadal nic sprawdzane napiecie wszystko w porządku wiec moze to auto mnie nie lubi zawsze mialem niemca ale takiego uparciucha nie mialem masakra

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam mam pytanko ?? Jak odpowietrzyć układ palwowy w tdsie ,czy wystarczy odkręcic jeden przewód z pompy wtryskowej do wtrysków ,czy trzeba wszystkie przewody odkręcac?? I jeśli odkręce (jeden lub wszystkie ,w zależności jak trzeba) czy wystarczy przekrecać zapłon ,czy normalnie rozruch silnika??!!??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.