Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam.mam zamiar turbic moja coupetke.i plynie kila pytan:1-ile mozna dmuchac bez ruszania glowicy tj.odprezania, 2-jaki potencjal maja oryginalne wtryski,a jesli maly to jakie wsadzic, 3-jaka turbine wsadzic bo myslalem o K04, 4-kto w okolicy pomorza dobrze to wystroi i na czym najlepiej:czy swinka czy ecu-master, 5-czy na uturbieniu wyrzucac katy, 6-jak ma sie vanos do turbo???prosze o powazne porady lub kontakt do kogos kto ten temat juz cwiczyl.pozdrawiam p.s.ile uzyskam kucy przy bezpiecznym dmuchaniu dodam ze silnik w stanie bardzo dobrym Edytowane przez SIERKA

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano

Podstawowa sprawa zmień temat bo woła o pomstę do nieba to jest silnik M50B25 !!!!!

 

W jednym z BMW Trends był artykuł zę bezpieczny wynik to około 250KM i nie trzeba ruszać wału tłoków ani korbowodów inna mocnijesza uszczelka cię czeka wtrsyki o większej wydajnoiści turbo intercooler i wystrojenie tego do kupy myślę iż katy można by wywalić ale dać cały wydech dedykowany dobrej firmy tylko koszt około 2-3 koła zł ale przy koszcie turba to pierdnięcie:)

 

Ogólnie po takich modyfikacjach 535 bnie ma szans a mozesz spróbować skoczyć do M5 3,6

 

Ale roboty cię czeka sporo

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Podstawowa sprawa zmień temat bo woła o pomstę do nieba to jest silnik M50B25 !!!!!

 

W jednym z BMW Trends był artykuł zę bezpieczny wynik to około 250KM i nie trzeba ruszać wału tłoków ani korbowodów inna mocnijesza uszczelka cię czeka wtrsyki o większej wydajnoiści turbo intercooler i wystrojenie tego do kupy myślę iż katy można by wywalić ale dać cały wydech dedykowany dobrej firmy tylko koszt około 2-3 koła zł ale przy koszcie turba to pierdnięcie:)

 

Ogólnie po takich modyfikacjach 535 bnie ma szans a mozesz spróbować skoczyć do M5 3,6

 

Ale roboty cię czeka sporo

ok ale sie zamotalem :duh: z tym silnikem hehehe.przepraszam nastepnych czytelnikow, a Tobie dzieki za rade i prosze o wiecej.pooozdrooo

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
cały wydech dedykowany dobrej firmy tylko koszt około 2-3 koła zł ale przy koszcie turba to pierdnięcie:)

 

Za kawał rury średnicy wylotu turbosprężarki zakończonej tłumikiem przelotowym to raczej zbytnia rozrzutność :)

Opublikowano
Ja nie piszę o rurze ze złomu tylko o wydechu firmy np: MotorSport od kolektora po tłumik końcowy który da mu dodatkowe kilkanaście KM
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
generalnie bede walczyl z kolega w garazu ale chce zeby bylo jak najlepiej.razem juz zrobilismy suszarke w sierce,kolega w passacie a teraz robi w corsie c20xe.pozdrawiam.panowie prosze o jak najwiecej rad bo bez kitu bmw to nowe wyzwanie.pozdrooo

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
generalnie bede walczyl z kolega w garazu ale chce zeby bylo jak najlepiej.razem juz zrobilismy suszarke w sierce,kolega w passacie a teraz robi w corsie c20xe.pozdrawiam.panowie prosze o jak najwiecej rad bo bez kitu bmw to nowe wyzwanie.pozdrooo

 

Garage Tuning - prawie ja Jessie James :mrgreen:

...nie lepiej sprzedać klamora, dołożyć koszt sprężarki i kupić M3 ? w ten sposób otrzymasz w zależności od wybranego silnika 280 - 321 KM i może moment obr nie będzie powalający jak to ma miejsce w silniku doładowanym to S50 zawsze można :norty:

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
Ja nie piszę o rurze ze złomu tylko o wydechu firmy np: MotorSport od kolektora po tłumik końcowy który da mu dodatkowe kilkanaście KM

 

Tak, tak... :D

 

WRC nr3/2002 "Sportowe układy wydechowe"

 

" W samochodach z silnikiem turbodoładowanym, zagadnienia związane z układem wydechowym nieco się upraszczają. Sama turbina jest bowiem niejako tłumikiem, który wycisza pracę układu wydechowego. Dłatego też na przykład w Lancerach grupy N stosuje się bardzo proste rozwiązanie. Układ wydechowy składa się wyłącznie z katalizatora i gołej rury bez żadnych tłumików. Daje to mniej oporów i umożliwia uzyskanie większej mocy. Dla silników wyposażonych w turbodoładowanie nie są więc konieczne skomplikowane obliczenia falowe układu wydechowego, gdyż przepływ spalin optymalizuje już sama turbina. Dlatego do tych silników najlepszym układem wydechowym jest po prostu kawałek możliwie najprostszej rury o odpowiedniej średnicy."

Opublikowano
Tak allrad tylko to auto nie będzie jeździć w WRC i byle patrol zabierze mu dowód za nadmierny chałas i będzie po zabawie więc nie pronwó aut z WRC do aut drogowych tam podobna jest tylko karoseria
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Radzę koledze SIERKA odszukać ostatnie BMW Trends z artykułem o turbo , bo 'garage tuning' może temu nie podołać..... To nie uturbienie C20 gdzie mamy baze z C20LET albo VW z AGU (np.). Tutaj tworzymy wszystko od zera....

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
samo wykonanie instalacji turbo to nie problem. sklyszalem jednak ze trudno pozniej komp wystroic zebu to pracowalo jak nalezy.mysle ze bez hamowni i strojenia w jakiejs firmie sie nie obejdzie
Opublikowano
witam.mam zamiar turbic moja coupetke.i plynie kila pytan:1-ile mozna dmuchac bez ruszania glowicy tj.odprezania, 2-jaki potencjal maja oryginalne wtryski,a jesli maly to jakie wsadzic, 3-jaka turbine wsadzic bo myslalem o K04, 4-kto w okolicy pomorza dobrze to wystroi i na czym najlepiej:czy swinka czy ecu-master, 5-czy na uturbieniu wyrzucac katy, 6-jak ma sie vanos do turbo???prosze o powazne porady lub kontakt do kogos kto ten temat juz cwiczyl.pozdrawiam p.s.ile uzyskam kucy przy bezpiecznym dmuchaniu dodam ze silnik w stanie bardzo dobrym

 

1 - bez odprężania można dmuchać tyle żeby nie było spalania stukowego. Ogólnie za bezpieczną granicę przyjmuje się 0,5bar, ale to że tyle można dmuchać to nie znaczy że będzie trwałe. Najczęściej bardzo szybko wydmucha oryginalną uszczelkę która ma przecież dobrych parę lat, poza tym małe luzy w silniku bardzo szybko stają się dużymi luzami, i silnik nadaje się do remontu. Dlatego najlepiej zrobić remont najpierw, dopiero potem można myśleć o zwiększaniu mocy...

 

2 - oryginalne wtryski 190cc z M50B25 starczą na oryginalnym regulatorze trochę ponad 200KM, możesz co prawda trochę zwiększyć ciśnienie ale dużo to nie pomoże, niezbędna jest wymiana na dużo wydajniejsze. Koszt noiwych wtrysków to ok 1500zł

 

3 - KO4 jest trochę za mała do B25, jej wydajność to ok 230KM

 

4 - kto wystroi :lol: heh, tu będzie problem, firm znających się na rzeczy jesty kilka w kraju, koszt takiego strojenia to 1500-2500zł. Co do sprzętu to Ecumaster to też świńka :wink: widzę że brak jeszcze trochę wiedzy więc radzę dobrze się obeznać w temacie przed zabieraniem się za uturbianie bo długo nie pojeździsz...

 

5 - katy do wywalenia, wydech należy co najmniej trochę odetkać a najlepiej zrobić nowy - przelot byłby najlepszy dla osiągów silnika turbo, ale hałas będzie spory

 

6 - vanos przy małych doładowaniach i dobrym wystrojeniu nie przeszkadza, jeżdżą w PL auta doładowane z vanosem i mają się dobrze

 

PS: Auto może być:

- szybkie (mocne)

- tanie (tanio zrobione)

- niezawodne

Niestety tylko dwie z tych rzeczy mogą iść w parze, nigdy trzy :mrgreen:

www.turboBMW.pl
Opublikowano
Tak allrad tylko to auto nie będzie jeździć w WRC i byle patrol zabierze mu dowód za nadmierny chałas i będzie po zabawie więc nie pronwó aut z WRC do aut drogowych tam podobna jest tylko karoseria

 

Ja jednak widzę, że Twoja widza na temat tego co piszesz niedorównuje nawt grupie N, a co dopiero WRC. WRC to nazwa magazynu rajdowego. Ja piszę o układzie wydechowym w samochodzie z turbospreżarką.

Opublikowano
samo wykonanie instalacji turbo to nie problem. sklyszalem jednak ze trudno pozniej komp wystroic zebu to pracowalo jak nalezy.mysle ze bez hamowni i strojenia w jakiejs firmie sie nie obejdzie

bez strojenia nie ma mowy, juz ten temat przerabialem bez strojenia a wtedy 3 i 4 tlok lezal w misce olejowej.

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
witam.mam zamiar turbic moja coupetke.i plynie kila pytan:1-ile mozna dmuchac bez ruszania glowicy tj.odprezania, 2-jaki potencjal maja oryginalne wtryski,a jesli maly to jakie wsadzic, 3-jaka turbine wsadzic bo myslalem o K04, 4-kto w okolicy pomorza dobrze to wystroi i na czym najlepiej:czy swinka czy ecu-master, 5-czy na uturbieniu wyrzucac katy, 6-jak ma sie vanos do turbo???prosze o powazne porady lub kontakt do kogos kto ten temat juz cwiczyl.pozdrawiam p.s.ile uzyskam kucy przy bezpiecznym dmuchaniu dodam ze silnik w stanie bardzo dobrym

 

1 - bez odprężania można dmuchać tyle żeby nie było spalania stukowego. Ogólnie za bezpieczną granicę przyjmuje się 0,5bar, ale to że tyle można dmuchać to nie znaczy że będzie trwałe. Najczęściej bardzo szybko wydmucha oryginalną uszczelkę która ma przecież dobrych parę lat, poza tym małe luzy w silniku bardzo szybko stają się dużymi luzami, i silnik nadaje się do remontu. Dlatego najlepiej zrobić remont najpierw, dopiero potem można myśleć o zwiększaniu mocy...

 

2 - oryginalne wtryski 190cc z M50B25 starczą na oryginalnym regulatorze trochę ponad 200KM, możesz co prawda trochę zwiększyć ciśnienie ale dużo to nie pomoże, niezbędna jest wymiana na dużo wydajniejsze. Koszt noiwych wtrysków to ok 1500zł

 

3 - KO4 jest trochę za mała do B25, jej wydajność to ok 230KM

 

4 - kto wystroi :lol: heh, tu będzie problem, firm znających się na rzeczy jesty kilka w kraju, koszt takiego strojenia to 1500-2500zł. Co do sprzętu to Ecumaster to też świńka :wink: widzę że brak jeszcze trochę wiedzy więc radzę dobrze się obeznać w temacie przed zabieraniem się za uturbianie bo długo nie pojeździsz...

 

5 - katy do wywalenia, wydech należy co najmniej trochę odetkać a najlepiej zrobić nowy - przelot byłby najlepszy dla osiągów silnika turbo, ale hałas będzie spory

 

6 - vanos przy małych doładowaniach i dobrym wystrojeniu nie przeszkadza, jeżdżą w PL auta doładowane z vanosem i mają się dobrze

 

PS: Auto może być:

- szybkie (mocne)

- tanie (tanio zrobione)

- niezawodne

Niestety tylko dwie z tych rzeczy mogą iść w parze, nigdy trzy :mrgreen:

dzieki za wszelkie info a co do punktu 4 spoko wiem ze ecu to swinka ale ja generalnie tak nazywam smt ... bo jakos sie tak przyzwyczailem.pozdrawiam :wink:

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.