Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Właśnie zauważyłem że zaświeciła mi się żółta kontrolka " (0) " co pewnie oznacza ze klocki sie skończyły.

 

Czy chodzi to o klocki z przodu ?

 

Jakie polecacie klocki do przodu ? chodzi mi oto żeby przede wszystkim nie piszczały. Jakiej firmy itp. Cena nie jest tak bardzo istotna.

 

Czy jest sens kupowania wyczynowych klocków do zwykłych tarcz ? jak tak to jakie polecacie do mojego modelu ?

 

Czy konieczne jest wymienianie czujnika zużycia klocków hamulcowych przy zmianie klocków ? ( w ASO jak bylem z znajomego siódemką to mówili ze jak klocki zmieniają to i te czujniki tez, ale nie wiem czy przy 3 tez tak jest)

 

Proszę o odpowiedz. pozdrawiam :)

Opublikowano

http://www.moto.allegro.pl/item315176375_oryginalne_klocki_textar_bmw_e36_e46_z4_na_przod.html

 

zastanów się nad takimi. Takie TEXTARY były na pierwszym montażu zakładane w BMW :D

 

Ja takowe mam i jestem zadowolony - zadnych pisków

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Opublikowano

a co czujnikiem ?

 

na intercars znalazłem że są wersje przystosowane do czujnika zużycia i bez tego do e46 .

 

A czy tez z linka powyżej są przystosowane do montażu z czujnikiem zużycia ?

Opublikowano
Ja osobisc mam Ferodo a czujniki z AsO.

-----------------------------------------------------




F06 640i Xdrive

-----------------------------------------------------

Opublikowano

a tak przy okazji.

panowie a czy klocki i czujniki to sie razem kupuje?w komplecie?

a jak sie komp zachowuje po wymianie? trzeba jechac go resetowac?

Opublikowano
a tak przy okazji.

panowie a czy klocki i czujniki to sie razem kupuje?w komplecie?

 

Osobno

 

a jak sie komp zachowuje po wymianie? trzeba jechac go resetowac?

 

Nie trzeba kasować - kontrolka powinna sama zgasnąć.

Opublikowano

nie wiem jak wyglada w e46 to

 

ale w e36 wymienailem klocki... i nie musialem zmieniac czujnika...

 

tylko ze mi kontrolka nie zdazyla zapalic sie...

 

mi wydaje sie ze jak kontrolka zapali sie to wtedy czujniki sa do wymiany...

 

one dzialaja na styk

 

druga sprawa nie wiem jak jest w e46 ale w e36 w wersjach 316 i 318 byl tylko jeden czujnik... - prawym kole... a w wiekszych silnikach juz chyba 2...

 

pod komputer podpinac nie trzeba ;)

Opublikowano
textar ale starczają na 20tkm

to jak ty jezdzisz ?? gaz - hamulec - gaz - hamulec ? czy cały czas na hamulcu ??

nie znam techniki jazdy gaz-hamulec lub na hamulcu możesz mi to wyjaśnic :norty:

Opublikowano
Ja mam tarcze brembo i klocki ferodo. Uważam, że to super połączenie. Sprawują sie idealnie. Oryginalnie są montowane textary, a ja miałem wcześniej juridy. A co do wyczynowych klocków do zwykłych tarcz- nie zakładaj bo wyczynowe klocki są twardsze i strasznie ci tarcze zjadą.
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano

Witam,

 

Klocki oferowane przez ASO to Juridy lub Textary.....Z Juridami kupowanymi np. na allegro trzeba uważać, bo są różne serie (lepsze i gorsze).

Co do czujników, to w E 46 czujniki sa po jednej stronie z przodu (prawa od kierowcy) i jeden z tyłu po stronie lewej (od pasarzera) - jeśli zapaliła ci się kontrolka to konieczna będzie wymiana czujnika. Po wymianie nic nie trzeba restartować. Po przekręceniu kluczyka kontrolka poprostu zgaśnie.

 

Ja ostatnio wymieniałem tarcze +klocki czujnik z tyłu. Tarcze kupiłem orginały w ASO (172PLN za sztukę), do tego klocki ATE (127PLN komplet) i czujnik ATE (32PLN sztuka).

 

pozdro!

Opublikowano

Warto zauważyć iż mimo napisu JURID na części orginalnej i zamienniku nie są one porównywalnej jakości...

 

...co do wyboru producenta i typu klocków hamulcowych to wszystko zależy od wymagań użytkownika (dla jednych Ferrodo Premier jest oki, natomiast inni palą DS2500). Jeśli chcesz zwykłe klocki dobrej jakości wybieraj dobrych producentów np.: ATE, Ferrodo, TRW/Lucas, itp, potem sam określisz jakość wybranej części. Niestety jest grupa kierowców którzy narzekają na piszczące okładziny orginalnych klocków, natomiast po zmianie na część zamienną innego producenta takiego problemu nie ma...

 

Sam wcześniej wybrałem klocki EBC RedStuff i niestety jedyny ich plus to zmniejszone pylenie / zanieczyszczenie. Przednie wystarczyły mi na ok. 6000 km. Aktualnie używam Ferrodo DS2000 i po przejechaniu ok. 8000 km pozostało ok 4mm okładzin, poza tym hamulce na kpl ferrodo jest bardziej wydajny i już przy niewielkim nacisku reaguje dużą siłą tarcia, podczas gdy na EBC nie zauważyłem takiej różnicy między zwykłym zamiennikiem.

 

...niestety koszta: EBC RS ok. 280 zł/kpl/P, DS ok. 300 zł/kpl/P

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
Ja miałem założone w Niemieckim serwisie klocki ATE BMW, tak na nich pisało jak je zdjąłem,a teraz mam ATE i polecam
Opublikowano

polecam Brembo i Ferodo... Miałem komplet wentylowanych tarcz i sportowych klocków w Calibrze... Doooobrze hamowała :cool2:

 

Tarcze ---> http://www.allegro.pl/item332533594_tarcze_sportowe_brembo_max_bmw_3_e36_przod_hittt.html

 

Klocki ---> http://www.allegro.pl/item331374915_ferodo_premier_klocki_hamulcowe_bmw_e36.html

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.