Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam pytanie odnośnie postu znajdujacego się w dziale zrób to sam (http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48167), zamkniecia obwodu wlutowaniem diody. Jeśli przed cała procedurą odlacze klemy od akumulatora nastepnie wykonam to co trzeba i podlacze je spowrotem czy bede musial jechać na reset bledu czy wszystko bedzie ok?? I czy przez tak dlugi okres bo sadze ze z 1h mi zleci przy calej robocie nie wyplynie to negatywanie na jakies podzespoły w samochodzie które potrzebuja stale dobiegajacej energii??

Opublikowano
Witam,

Mam pytanie odnośnie postu znajdujacego się w dziale zrób to sam (http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48167), zamkniecia obwodu wlutowaniem diody. Jeśli przed cała procedurą odlacze klemy od akumulatora nastepnie wykonam to co trzeba i podlacze je spowrotem czy bede musial jechać na reset bledu czy wszystko bedzie ok?? I czy przez tak dlugi okres bo sadze ze z 1h mi zleci przy calej robocie nie wyplynie to negatywanie na jakies podzespoły w samochodzie które potrzebuja stale dobiegajacej energii??

 

Bez przesady, to nie stacja kosmiczna, mozesz spokojnie odlaczac i brac sie do pracy. Blad trzeba skasowac na kompie

Xdrive

Koder

Opublikowano
jeżeli przed tym co chcesz zrobić masz wykasowany błąd i nie świeci się kontrolka to jeżeli będziesz "grzebał" na wyłączonym zapłonie to błąd się nie pojawi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeżeli przed tym co chcesz zrobić masz wykasowany błąd i nie świeci się kontrolka to jeżeli będziesz "grzebał" na wyłączonym zapłonie to błąd się nie pojawi.

 

Zgadza się.

Opublikowano
Lepiej wymiem całą mate w siedzeniu dla bezpieczeństwa swego i pasażera i nie rób drut systemów. Mata nie jest droga.
Opublikowano
Witam. Panowie a ta diode to bez różnicy jak wlutować chodzi mi o to z której strony jaki kabel z góry dzieki i pozdrawiam
Opublikowano

DITUR mata nie jest droga, ale caly czas z nią mam problem we wczesniejszym aucie jak i w tym, mam dosc juz tego wymieniania, a rola jaka w pełni w samochodzie jest nastepujaca:

1. wykrycie osoby ciezszej chyba niz 16kg powod jezeli dziecko jest przypiete w foteliku to poduszka ma niewystrzelic bo jest ciezar mniejszy.

 

Wiec robiac to co planuje zrobić nie moge na przednim siedzeniu posadzić dziecka bo mata zawsze wystrzeli gdyz komputer odczytuje parametr jakby caly czas siedziala osoba dorosła na siedzeniu przy kazdej stłuczce odpali poduszke a naszczescie jeszcze dziecka nie mam wiec nie mam czym sie martwic w pszyszlosci bedzie musialo sie przyzwyczaic jezdzic z tylu chyba ze do tej pory zmienie auto :)

Opublikowano

też mam problem z tą matą, to oczywiście standard...

 

natomiast mam pytanie które dotyczy życia i śmierci !!!

 

po wlutowaniu diody poducha zawsze wystrzeli czy nigdy nie wystrzeli ?????

 

na to nikt nie potrafi odpowiedzieć, a przecież to jest najważniejsze !

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano (edytowane)
zrobione - błąd skasowny!!!!!!!! Edytowane przez mtworus

BMW - Będziesz miał wydatek...niestety prawda

TDS - Trudno Dojść Sedna... oj bardzo

myślisz że BMW to dobre auto - przesiądź sie na Toyotę...zobaczysz jak się myliłeś

Opublikowano
Tak jak kolega napisał wyżej wlutowanie diody komputer odczytuje jak cały czas zajęty fotel pasażera

 

to jest pewne na 100% ???

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.