Skocz do zawartości

Czy w waszych e36 da sie zrobic prędko/obrotomierz cyfrowy?


wernus

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś znalazłem opis jak zmienić wyświetlanie przebiegu na obrotomierz i predkościomierz.

http://pl.youtube.com/watch?v=M93qGFUL0lk

filmik pokazuje akurat z3 ale w e36 tez sie da, problem w tym ze nie we wszystkich rocznikach, u mnie niestety nie działa -'94 :cry:

A tu daje opis zapozyczony z innego forum:

 

Najpierw wciskasz "popek" kilka razy i trzymasz.

Przekręcasz kluczyk w pozycje 1

przyciskasz 15 razy (z czym przy 15 trzeba wcisnąć i przytrzymać)

Czekasz aż zapali sie (L off)

puszczasz

i znów wciskasz "popek" (7 razy żeby pokazywało obroty, 8 prędkość)

i później odpalasz auto.

 

Napiszcie czy wam to hula. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 142
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ciekawe od czego to zalezy, ze jedne to maja a inne nie. Masz moze funkcje check?? Bo ja mam pelne OBC ale bez chec i moze to od tego zalezy :idea:

 

Jutro jeszcze pokombinuje bo teraz mi to nie da spokoju :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary sa na 100% oryginalne wszystko sie zgadza po numerach. To samo tyczy sie ukrytych funkcji OBC tez niestety nie dzialaja.

 

Musze cos pokombinowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeh ..kupex ...u mnie nie działa :x

 

...pykam tym cyckiem przy zegarach w każdej możliwej pozycji kluczyka i nic

test zegarów się robi ...ale nie pojawia się żaden napis test choćbym nie wiem jak wciskał

ps. wuzek mam z lipca 95r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moze i to od rocznika zalezy! sam nie wiem! ja mam kompa tego małego: temp. i godzina! i u mnie działa! heheh ale zaszokuje kolegów ze w mojej beci takie bajerki sa :D

a jak nie zrozumielkiscie tego co napisane było to ja napisze jak ja to robie:

1. kluczyk w pozycje 0

2. naciskam ten cycek i sie kasuje mi przebieg dzienny czy jak to sie tam nazywa

3. naciskam jeszcze raz i trzymam i przekrecam kluczyk w pozycje bodajze1(nie na zapłon tylko wczesniej)

4. wtedy wyskakuja mi te cyferki i naciskajac wybieram 15 przy czym jak juz do tego dojde to trzymam ta 15 dopóki nie zaświeci mie sie L off( najpierw bedzie L on ale jeszcze chwile sie przytrzyma to jest L of)

5. puszczam to i od nowa jade na 7(obroty) lub 8(predkosc) gdy wybiore np. 7 to właczam silnik i obroty mi hulaja na tym wyswietlaczu! tak samo sie robi z 8!!!!

spróbujcie to naprawde łatwe a satysfakcja <-OSTRZEŻENIE

Ci u których tego nie ma moga tylko żałowac!

POZDRO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. kluczyk w pozycje 0

2. naciskam ten cycek i sie kasuje mi przebieg dzienny czy jak to sie tam nazywa

...ale w pozycji kluczyka 0 nie da się skasować licznika dziennego, przyciskając cycek po prostu się uaktywnia cały przebieg i dzienny

...rozumiem, że pozycja kluczyka 0 to po prostu włożony kluczyk w stacyjkę i jak się przekręci kluczyk o jeden czyli będzie pozycja 1 ...to wtedy można wyzerować licznik cyckiem

 

..nie wiem u mnie tak jest, ale za 20min zastosuję się dokładnie do instrukcji krzyśka88333 ..choć straciłem już wiarę w ten bajerek u mnie :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy! bo test zegarów sie wam zrobi jak bedziecie trzymac cycek i przekrecicie w poz 1 kluczyk i dalej bedziecie długo trzymac a tu chodzi o to ze jak przekrecicie kluczyk w poz 1 to puszczacie juz ten cycek i ponownie go naciskacie zeby wybrac opcje 15! a trzymanie przez chwile po przekreceniu w poz 1 to samo wam wszytsko sie przełacza i sie robi test zegarów!

a co do tej pozycji 0 to moze i kolega ma racje bo ja najpierw chyba wziałem na 1 i skasowałem licznik i pozniej na 0 i jechałem tak jak napisałem i działa!

POZDRO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytałem wnioskuje ze:

 

- roczniki ponizej '96 nie posiadają tej opcji

- wypowiedzi uzytkownika z beemką'96 nie znalazłem

- '97 i wyzej mogą się cieszyć

 

- w e46 też to działa tylko odblokowanie jest na 19 a nie jak w e36 na 15. Na tescie 7,1 - obroty, a 7,2 - prędkość. Ponoć na 9 mozna sprawdzic ładowanie i pare innych pierdół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.