Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM .Niedawno bylem zmuszony sprzedac swoja e 39 528 :cry2: i przesiadlem sie na is 318 panowie tragedia auto jest mojego szwagra i ma nieznosnie brzęczacy i głosny wydech jazda jest poprostu nieprzyjemni i męczaca. Dodam ze wydech został zmieniony i jest tam zgrzebany niema katalizatora orginalny jest tylko pierwszy tłumnik a koncowy to orginał od e46 co do pierwszego to nie wiem w jakim on jest stanie auto nie młode bo 92. Co zrobic by było cicho i przyjemnie a auto nie straciło na mocy bo co prawda nie jest to 28 ale sie wmiare kreci. :duh:
Opublikowano
raczej wczesniej sprzedasz is niz sie do nie go przyzwyczaisz Rorznica pomiedzy 318 is a 528 to przepasc w cichosci silnika , wydechu i oplywajacego go powietrza przy predkosciach wiekrzych .
Opublikowano
No prawda jest taka... że 4 cylindrowce są głośne. Zwłaszcza iesy. Zwłaszcza na dłubanym tłumiku. Ale jak się jeździ ostrożnie jest i cicho i przyjemnie. I jak trzeba wcisnąć to ryknięcie też nie przeszkadza ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.