Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Raczej nie warto. Fakt - dźwięk silnika jest fajny. Ale to to raczej do 3-ki a nie do piątki :) Do tego dochodzi problem z czyszczeniem filtra. Trzeba to robić znacznie częściej niż wymiana zwykłego filtra powietrza. Ogólnie na pewno nie zyskasz na tym mocy (a prędzej stracisz).
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
Dac sie da tylko po co. Z tego co wiem to nie warto, nawet podobno wystepuje pogorszenie osiagow...

zależy to głównie od umiejscowienia filtra,założyć trzeba w takim miejscu żeby nie łapał gorącego powietrza od silnika.Jeśli nie chcesz się bawić to załuż sportową wkładkę w miejsce orginalnego filtra,napewno utraty osiągów nie będzie,polecam wkładki K&N(bawełna) lub Pipercross(gąbka)

Nur bmw e32
Opublikowano
uklad dolotowy w bmw jest ponadprzecietnie rozbudowany, inzynierowie badali go i skonstruowali tak aby auto bylo najmocniejsze, zeby palilo jak najmniej paliwa i nie trulo srodowiska. modyfikujac ten uklad mozesz osiagnac cel odwrotny od zamierzonego i poza buczeniem pod maska nic nie osiagniesz. wieksze dziury w filtrze mogo spowodowac przedostawanie sie drobinek kurzu ktory to jest zabojca dla twojego silnika, jak sie domyslam ktory juz swoje przejezdzil. wiec jesli chcesz zeby auto lepiej jezdzilo to zakup orginalny nowy filtr powietrza i zatankuj dobre paliwo. napewno nie zaszkodzi.
Opublikowano
uklad dolotowy w bmw jest ponadprzecietnie rozbudowany, inzynierowie badali go i skonstruowali tak aby auto bylo najmocniejsze, zeby palilo jak najmniej paliwa i nie trulo srodowiska. modyfikujac ten uklad mozesz osiagnac cel odwrotny od zamierzonego

I to samo dotyczy wydechu i jego domowych przeróbek.. aha i nie tyle rozbudowany co dopracowany..

Opublikowano
no i jeszcze przepływki bardzo nie lubią stożków, olej którymi jest nasączona większość stożków szubko zniszczy przepływkę
Opublikowano
Jak chcesz poprawić osiągi to wstaw większy silnik. A takim kombinowaniem to mozna przeważnie tylko zaszkodzić.
Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Opublikowano
Ja u siebie mam zalozony stozek i jestem bardzo zadowolony tyle tylko ze musialem odgrodzic filtr zeby nie dostawal goracego powietrza i to sie udalo w 100% a i doprowadzilem dodatkowe powietrze ZIMNE :8) i autko wyraznie lepiej sie zbiera powyzej 2tys.
Opublikowano

wyraznie lepiej buczy, moge sie z toba zalozyc ze wcale lepiej nie przyspiesza. ma to sens w autach ktore non stop jezdza z predkoscia obrotowa powyzej 5000 obr/minute - przy odpowiednim zestrojeniu dolotu, wylotu i modyfikacjach silnika. jednym slowem rajdowki - ale one wolnych obrotow nie maja wcale. nimi ciezko jezdzic po ulicach.

 

smiem twierdzic ze nawet jestes stratny kilka setnych czesci sekundy przy przyspieszaniu od 0 do 100km/h

 

no ale coz. najwazniejsze ze lepiej sie z tym czujesz, w koncu to twoje auto.

 

p.s. sam przezylem mlodzienczy wiek, poprawianie fabryki bylo moja pasja. dzis wiem ze to byl blad, szkoda kasy i czasu. wiec poprawic fabryke moge w ten sposob ze domontuje sobie podlokietnik czy podgrzewacze foteli. silnik zostawiam inzynierom z bawarii, i tak w porownaniu z innymi silnikami z tamtych lat mam ponadprzecietny silnik. 24 zawory czy zmienne fazy rozzadu to w tamtych czasach kosmos.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.