Skocz do zawartości

kto chce gaz II generacji do swojego BMW


NIrVaNA

Rekomendowane odpowiedzi

Zalozylem ta instalke bo oczywiscie jest tania. Jakos ciezko mi bylo wlozyc instalke ktorej cena to prawie polowa wartosci samochodu. Zobaczymy jak bedzie.

Wiem ze auto jest juz do odbioru ale niestety odbiore je dopiero w nastepnym tygodniu jak bede w Polsce. Pojezdze to dam znac czy mocna kupa.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

ja wtrące tu swoje niedawne doświadczenia.

tej zimy wmontowałem w swoje cudeńko techniki instalacje LPG - sekwencje, ale zanim to zrobiłem, to troche rozmawiałem z fachowcami-gaziarzami, aby wybrać godny uwagi warsztat.

W krakowie nikt obecnie już nie chce założyć "niższej" instalacji jak sekwencja do "7", bo jest zbyt duże ryzyko niekontrolowanych rozregulowań i wystrzałów, a już przy pierwszym strzale zwykłej lpg może uszkodzić przepływomierz, lub nawet kolektor.

Tak więc wstawiłem nową marki tomasetto, i auto jeździ normalnie, w warunkach miejsko/podmiejskich pali ok. 13,5 L gazu.

Przy codziennej jeździe takim autem DOBRE lpg jest prawdziwą oszczędnością (oczywiście co niektórzy z czytających - przeciwni zagazowaniu - zanegują to stwierdzenie, ale zdania nie zmienie)

 

Pozdrawiam kolegów tych "za" i tych "przeciw" (koleżanki też)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowe odpuście szamilow

 

Na początku napewno będzie się chwalić jak to fajnie się nie jezdzi,, ubytek mocy nie znaczny ,, nie szzczela wszystko ok

ale już za 5 miesięcy stwierdzi że

autkiem już się nie da jezdzić na benzynie

nie chce wdawać kolejne 500zł za przepływke

boji śie już przyspieszać i wyprzedać w obawie przed bum

autko systematycznie traci moc i żwawość na lpg

 

-----jakie z tego wnioski wyciągnie to już wiemy -----

 

 

Ja jeste przeciwanikiem lp II gen w bmw,,,,, a na sekwencje pozostaje bierny,,,uważam że jest to sensowne i ekonomicne rozwiązanie na dłużej choć sam raczej nie skożystam

 

Pozdro

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie kupno auta z II gen. gazu nie jest błędem, bo jak kupujesz auto to z regóły wydajesz całą kasę jaką tylko masz, i jak byś kupił bez gazu to dłużej by trwało zanim uzbierałbyś na sekwencję. Nie mniej jednak II gen. w tym aucie to półśrodek, jak ktoś mówi że jemu działa dobrze, to niech zdejmie mikser i sięprzejedzie, bezie wiedział że mówi głupoty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli ktos kupil e32 z lpg (tak jak ja) to po scianieciu tego lpg bedzie wiedzial jaka jest roznica... Majac gaz auto faktycznie przy wyprzedzaniu np tracilo moc po strzale niedalo sie nim jechac i wszelkie rozne problemy( moze zle dostrojenie tego wszystkiego) , przestalo chodzic na benzyce , przeplywomierze do wymiany , pompy paliwa do wymiany ( jedna boscha 670 zl x 2 1340.. ) teraz mam gaz odlaczony i ciesze sie pelna moca silnika.. Moje zdanie jest takie ze gazu absolutnie NIE! a jezeli ktos chce oszczedne auto to napewno nie e32 (zaznaczam ze to tylko moje zdanie)

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli ktos kupil e32 z lpg (tak jak ja) to po scianieciu tego lpg bedzie wiedzial jaka jest roznica...

A ja myśle że będzie wiedział tylko ten kto kiedyś jezdził sprawną niezagazowaną e32 ,,, bo po wywaleniu lpg silniczej jednak nie odzyskuje całej mocy i dynamiki,,,

wiele żeczy nie działa już jak należy(mn wtryskiwacze,,przepływka, pompy paliwa, sondy lambda,, katalizatory,,, z głowicą i zaworami też różnie bywa,,)ot tyle

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gazie auto przejechalo jakies 10 tys a wiem co to jest sprawne e32 ostatnio wydalem ponad 2 tys wlasnie na pompy paliwa przeplywomierze itp

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majac gaz auto [...] przestalo chodzic na benzyce , przeplywomierze do wymiany , pompy paliwa do wymiany ( jedna boscha 670 zl x 2 1340.. )

Przepływomierz rozumiem, parę innych rzeczy zrozumiem, ale pompy? Dlaczego gaz "popsuł" pompy paliwa?

Może jezdził przez jakiś czas bez paliwa,,a wtedy szlag je trafia

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie bylo tak ze poprzedni wlasciciel zaniedbal sprawe benzyny i jej praktycznie wogole nie bylo dlatego padly pompy. Majac 100 litrowy zbiornik i jest w nim 5 L to praktycznie nic teraz jezdzac nigdy niemialem ponizej 20 L niemam zamiaru ponownie wydac 1340 zl na pompy....

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.