Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam wszystkich jaki gaz zalozyc najlepiej do 730

wyczytalem ze zwykly bardzo strzela w 750 a czy w 730 tez taj jest tragicznie??

Edytowane przez ariel999999
Opublikowano

BMW nigdy nie produkowało silników V6 jak już to masz rzędową 6 a nie w układzie V.

A co do lpg to tylko sekwencja jak chcesz uniknąć problemów, chociaż w E32 730i miałem Lpg II generacji i tragedii nie było, ale co sekwencja to sekwencja!!!

Opublikowano
witam wszystkich jaki gaz zalozyc najlepiej do 730

wyczytalem ze zwykly bardzo strzela w 750 a czy w 730 tez taj jest tragicznie??

 

750 to już jest inna bajka :twisted:

przydała by się sekwencja ale na zwykłym też będzie jeździć , tragedii nie będzie ale rewelacji też nie

a silniczek masz już V8 czy jeszcze R6 ???

Opublikowano

ja wlasnie demontuje lpg II gen z 730 moze chcesz kupic?? w butli jest 20l gazu zatankowanego :-)

 

oddam za nowy przepływomierz :-)

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano (edytowane)
ja wlasnie demontuje lpg II gen z 730 moze chcesz kupic?? w butli jest 20l gazu zatankowanego :-)

 

oddam za nowy przepływomierz :-)

 

mozesz go wyrzucic bo drugi raz nikt nie zarejestruje tego samego gazu...takie sa przepisy :shock:

Edytowane przez zbigniewst
Opublikowano
silniczek mam r6

a ile kosztuje zalozenie takiego gazu 2 gen i z jakimi podzespolami najlepiej??

 

Kosztuje tyle, ze sie nie oplaca w porownaniu z zalozeniem sekwencji.

A od tego, jakiej firmy sa podzespoly, wazniejsze jest, kto zaklada instalacje i czy ma o tym pojecie.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

morzesz ...

 

chyba "możesz" :wink:

 

Jeśli chodzi o "zwykłą" instalkę a nie o sekwencje po polecam LadniRenzo.Ja mam taki w E32 i jest zadowolony-strzałów ZERO...Ze spalaniem też nie ma tragedii :)

A jeśli chodzi o sekwencje po polecam PRINCE-droga ale naprawdę dobra.BRC??Hm...Miałem trochę problemu z nią w 528 i ja jej nie polecam-takie jest moje zdanie..

 

Pozdrawiam Łukasz

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

 

morzesz go wyrzucic bo drugi raz nikt nie zarejestruje tego samego gazu...takie sa przepisy :shock:

 

jak zapłacisz to i odbiorą :twisted:

Opublikowano
Ja nie chcąc zaśmiecać forum to razem z łukaszem mamy pytanie o SGI do V12 . Jest w ogóle coś takiego? Szukałem i są stare posty o gazie do V12 i raczej bez konkretów o sgi.
Opublikowano

I naprawdę nikt tu na forum nie pisze o sekwencji do V12?

 

Przecież tu ludzie w tych silnikach mają tylko:

- benzyna

- sekwencja

- 2-generacja, bo jeszcze nie zdążyli jej zdemontować po poprzednim właścicielu

 

:P

Trwa ładowanie podpisu...
Opublikowano

hmmm zapamiętaj sobie jedno, nigdy ale to nigdy nie zakładaj nowej instalacji drugiej generacji, auto na tym nigdy ale to nigdy nie bezie chodziło dobrze. Weź przejedź się takim autem bez gazu, i załóż mikser na przepływomiesz (tak poprostu sam mikser) to tak jak byś facetowi jaja obciął. Ja kupiłem moje e32 z instalka BRC, i generalnie gimela jakiej świat nie widział, wymieniłem świece przewody, palec i rozdzielacz i [BAD] sztrelał dalej i nie jechał ani na benzynie ani na gazie. Wszystko działo się do momentu aż rozwaliłem przepływomierz i powiedziałem dosyć. Zamontowałem sekwencję na STAGU 300, jakieś tam szybkie wtryskiwacze, i reduktor bezmembranowy, no poprostu auto jeździ bajecznie. Jedynym wytłumaczeniem że jeździ siena drugiej generacji jest to, że jak siekupuje auto bez gazu to trudno jest założyć sekwenję, bo człowiek z regóły już wydał kasę na auto a sekwencja nie jest tania, a każde 100km na benzynie to utrata kasy na zakup sekwencji. Reasumując można ewentualnie kupić auto z gazem 2 gen. tylko po to żeby przepękać jakiś czas i założyć sekwencję. Moja kosztowałą 3 tys. zł bez zbiornika (już był po starej instalce).

 

P.S> żeby nie było nie jestem sceptykiem gazu drugiej generacji, bo rodzice maja już kilka lat taką w astrze MK I i spisuje się idealnie. Poprostu to sienie nadaje do silników powyżej 1.8 l bo przepływ powietrza jest za mały i tyle. jak ktoś ma wątpliwości jaki masy powietrza wchłaniaja takie silniki to niech zdejmie kolanko filtra powietrza i przyłoży rękę i przegazuje. Od razu zrozumie dlaczego mikser czy nawet blos na dolocie to zły pomysł.

 

Jak ktoś chce to mogę sprzedać moją starą instalkę BRC za 300zł bez zbiornika, acha tylko emulator sondy jest od 4 cylindrowego.

Opublikowano
I naprawdę nikt tu na forum nie pisze o sekwencji do V12?

 

Przecież tu ludzie w tych silnikach mają tylko:

- benzyna

- sekwencja

- 2-generacja, bo jeszcze nie zdążyli jej zdemontować po poprzednim właścicielu

 

:P

 

tak wyglada w 730 gaz BRC

 

http://www.czakram.pl/grafika/SQBMW730.JPG

 

a pisze o tym gazie bo znajomy sobie zalozyl i sobie chwali...zadnych klopotow...jak zalozyc to dobra instalacje a nie zeby puzniej sie denerwowac ze cos nie gra :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.