Skocz do zawartości

Po zamknięciu drzwi nagle zapalił się AIRBAG 528I 1998


LeszekW

Rekomendowane odpowiedzi

napewno nie przy zamknieciu dzwi,tylko musiales regulowac siedzenie na wloczonej stacyjce w pozycji 1 tego w e 39 nie wolno robic mozna regulowac siedzenie gdy auto stoi lub gdy silnik pracuje,teraz tylko komputer nic nie pomoze.powdz.
moje e39 525
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po skasowaniu na kompie moze ci sie po jakims czasie znowu zapaliz zerknij pod siedzenie czy sie nic nie poluzowalo i dopiero podjedz na kompa terz miałem ten problem jezdzilem co tydzien na kompa

az mi zrobil przepiecie niestety brakło kasy na wymiane tej maty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam to samo najpierw zapaliła się lampka od airbaga komp wykazał uszkodzenie maty pod pasażerem, koszt maty chyba 600 czy 800zl to poprostu odłączyłem kostke pod siedzeniem wtedy dopiero pod komputer podpiąłem i skasowałem. Bez wymiany bądź odcięcia czujnika kasowanie nic nie da bo po kilku dniach znowu lampka się zapali
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd kasowałem Carsoftem 6.1 SP ale nic, kompletnie nic. Po ponownym przeskanowaniu znowu się pojawiał. Czy może ktoś posiada schemat elektryczny wiązek pod siedzeniem, bądź opis gdzie szukać połączeń, może poprostu coś się wypieło.
LW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na forum byl ostatnio temat jak oszukac kompa zeby bylo OK. przepatrz posty do str.3 po kolei i znajdziesz ten temat. wowczas po zrobieniu patentu , kasujesz blad i masz "prawie" jak dawniej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem, choć do konca nie jestem pewien czy te błędy to mata. Pytanie jest takie, czy istnieje możliwość przeprogramowanie czujnika AIRBAG (zamiast fizycznej ingerencji) Mam w programie Carsoft taką pozycję jak AIRBAG coding, ale tego jeszcze nie robiłem. Będę wdzięczny za rady.

 

6 Zündkreis vom Gurtstraffer am Beifahrer AB

24 Linker Sattellit (Sidebag Sensor) / Druck-Fühler, Beifahrer Airbag

19 Battery Verbindung

LW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem, choć do konca nie jestem pewien czy te błędy to mata. Pytanie jest takie, czy istnieje możliwość przeprogramowanie czujnika AIRBAG (zamiast fizycznej ingerencji) Mam w programie Carsoft taką pozycję jak AIRBAG coding, ale tego jeszcze nie robiłem. Będę wdzięczny za rady.

 

6 Zündkreis vom Gurtstraffer am Beifahrer AB

24 Linker Sattellit (Sidebag Sensor) / Druck-Fühler, Beifahrer Airbag

19 Battery Verbindung

LW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mate mozna wyciac ale warto przestawic sterownik tak aby wypalila poduszka kierowcy.

 

Właśnie kolego gdy odłączysz matę poduszka zawsze wystrzeli niezależnie czy ktoś siedzi na fotelu czy nie (oczywiście kiedy zajdzie taka potrzeba), gdy mata funkcjonuje prawidłowo poducha wystrzeli tylko wtedy gdy ktoś siedzi na fotelu

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy po przetłumaczeniu:

6 - obwód zapłonowy napinacza pasa pasażera

24 - czujnik poduszki bocznej . poduszka boczna - raczej lewa

19 - Połączenie z akumulatorem

Jak sprawdzić ten obwód napinacza, czy możliwe że gdzieś kable nie stykają.

Wszystko grało i nagle tyle błędów.

Może ktoś już przerabiał podobną historię.

LW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.