Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z prawym kierunkiem przód i nie wim co mam juz robic .

wymienialem żaróweczke , patrzalem styki czy nie ma zworki czy nie zaśledziale patrzalem nawet kabel i nie moge znaleź przyczyny czemu nie pali , tyl normalnie pali tylko ze szybciej tak jak by wskazywalo na zwarcie czy przepalona żarówke . Co mam robic :mad2: juz nie mam pomyslow . Zastanawiam sie o wymianie calego przewodu kierunku prawego przod tylko nie wim jak to zrobic jak ktos moze pomocy.

Pozdrawiam wielbicieli BMW !!!

Edytowane przez Shogun
Opublikowano
.........kierónkiem.........

 

 

Nie chce tutaj uchodzić za znawcę j.polskiego ale popraw tego byka bo aż bije bo oczach i to w tytule na głównej stronie forum :duh:

 

Pzdr.

Opublikowano

Zgadzam się z przedmówcą co do poprawienia tego wyrazu bo kole w oczy :P

 

A co do kierunkowskazu to probówka w dłoń i sprawdzaj gdzie masz przerwe.

Opublikowano
Witam mam problem z prawym kierónkiem
(...)paczalem styki czy nie ma zworki

 

Moje oczy !! :duh:

 

(...) zaśledziale

 

jakie ?

 

Prośba do admina o korektę ortograficzną w miare mozliwości, chociaz w tytulach tematów, bo jak wchodzi tu ktoś "z zewnątrz" i popatrzy to ładną laurkę sobie użytkownicy BMW wystawiają :?

Opublikowano
.........aż bije bo oczach.........

 

 

No tak jak ktos zwraca komus uwage o bykach !

Bez obrazy pozdrawiam !

Opublikowano
koledzy dobrze ci piszą, przełóż żarówkę z drugiego i zobacz. Jak nie pomoże to próbnik w dłoń i szukasz gdzie dopływa prąd, a gdzie nie. Powodzenia.
Opublikowano

Przerabiałem ten problem.

Przyczyną jest stan polskich dróg - tu się wszystko wytrzęsie i wytłucze.

Rozwiązanie jest proste: wyciągnij żaróweczkę z kierunkowskazu i podegnij trochę blaszkę w gnieździe tej żarówki. Musisz to zrobić umiejętnie - nie za mocno do góry, bo nie będzie styku. Poradzisz sobie na pewno.

Innym wyjściem jest kupno nowych kierunków (na co się pewnie niedługo skuszę). Inpro robi bardzo ładne......

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.