Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak zdiagnozować silnik w inpie? Jak wybieram SILNIK to puzniej wyskakuje jakaś lista do wyboru i nie wiem co z niej wybrac... Skąd mam wiedzieć która pozycja? to są jakieś rodzaje silników czy sterowników od silnika?
  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jak zdiagnozować silnik w inpie? Jak wybieram SILNIK to puzniej wyskakuje jakaś lista do wyboru i nie wiem co z niej wybrac... Skąd mam wiedzieć która pozycja? to są jakieś rodzaje silników czy sterowników od silnika?

 

typ silnika. poszukaj na internecie są opisane typy silnika w danej bmw, w którym roczniku i z jakim silnikiem.

 

np. tutaj

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series

Opublikowano
Mam taki problem.Zainstalowałem inpe wg instrukcji nerwusa.Wszystko działa jest oki.Ale-z moim autem moge się połączyć tylko z silnikiem...reszta nie działa.W carsofcie to samo-tylko silnik reszta nie działa:/ kabel viakena kkl do VW.W swoim aucie mam kabel OBD w środku a reszte aut sprawdzałem zokrągłym złączem pod maską...czy to wina kabelka czy mojego auta?Ale jak by coś było nie tak-nie łączył by się wogóle.
...Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj,wsiądź odpal fure w gaz napier...szyby w dół,ryk silnika niech cię niesie:)
  • Zarejestrowani
Opublikowano

Ale jaki blad ci konkretnie wywala przy polaczeniu z innym modulem ?

 

Swja droga fajny podpis - ryk silnika nie h ce niesie - warkoczaco kleipacy dieslowski :d

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

połącz pin 7 z pn 8 w tym China-viaken-kablu

 

:lol:

>wspierajmy chiński przemysł a obudzimy się pod rządami Wen Jiabao za wielkim murem < :cool2:

>Tak dla ACTA a USA da na wizy stamtąd bisko do Fidela

>Wybierzmy jeszcze raz Donalda a któregoś ranka obudzi cię Angela Merkel

Opublikowano
Ale jaki blad ci konkretnie wywala przy polaczeniu z innym modulem ?

 

Swja droga fajny podpis - ryk silnika nie h ce niesie - warkoczaco kleipacy dieslowski :d

 

Auto już diesel zapomniałem zmienić w profilu:)

Dzięki za podpowiedź.

...Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj,wsiądź odpal fure w gaz napier...szyby w dół,ryk silnika niech cię niesie:)
Opublikowano (edytowane)

Po wymianie przepływomierza złapałem trochę martwiące błędy...

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

-------------------------------------

Date: 02/05/12 13:09:31

ECU: MS430DS0

JobStatus: OKAY

Variant: MS430DS0

-------------------------------------------------------------

RESULT: 11 errors in error memory !

-------------------------------------------------------------

233 catalyst efficience Main cat. Bank 1

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

N_32 2912.00 rpm

MAF 326.82 mg/stk

TCO 84.00 Grad C

TIA -6.16 Grad C

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.40 h

catalyst efficience to small

---

---

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

stat. Error

Errorcode: E9 71 01 28 5B 3C B0 38 62 4F

-------------------------------------------------------------

240 burning fail Cylinder 3

Error frequency : 37

Logistic counter: 40

TCO 96.00 Grad C

N_32_TOL 736.00 rpm

MAF_TOL 114.39 mg/stk

MAF_BOL 92.60 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.10 h

---

Misfire CARB_B1

Misfire CARB_B4

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

sporadic Error

Errorcode: F0 F6 25 28 C0 17 15 11 62 52

-------------------------------------------------------------

239 burning fail Cylinder 2

Error frequency : 25

Logistic counter: 40

TCO 96.00 Grad C

N_32_TOL 736.00 rpm

MAF_TOL 114.39 mg/stk

MAF_BOL 92.60 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.10 h

---

Misfire CARB_B1

Misfire CARB_B4

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

sporadic Error

Errorcode: EF F6 19 28 C0 17 15 11 62 52

-------------------------------------------------------------

242 burning fail Cylinder 5

Error frequency : 33

Logistic counter: 40

TCO 95.25 Grad C

N_32_TOL 800.00 rpm

MAF_TOL 103.49 mg/stk

MAF_BOL 81.71 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.10 h

---

Misfire CARB_B1

Misfire CARB_B4

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently not available

sporadic Error

Errorcode: F2 B6 21 28 BF 19 13 0F 62 52

-------------------------------------------------------------

238 burning fail Cylinder 1

Error frequency : 24

Logistic counter: 40

TCO 97.50 Grad C

N_32_TOL 768.00 rpm

MAF_TOL 98.05 mg/stk

MAF_BOL 87.15 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.00 h

---

Misfire CARB_B1

Misfire CARB_B4

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

sporadic Error

Errorcode: EE F6 18 28 C2 18 12 10 62 53

-------------------------------------------------------------

243 burning fail Cylinder 6

Error frequency : 17

Logistic counter: 40

TCO 97.50 Grad C

N_32_TOL 768.00 rpm

MAF_TOL 98.05 mg/stk

MAF_BOL 87.15 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.00 h

---

---

Misfire CARB_B4

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently not available

sporadic Error

Errorcode: F3 B4 11 28 C2 18 12 10 62 53

-------------------------------------------------------------

241 burning fail Cylinder 4

Error frequency : 10

Logistic counter: 40

TCO 96.00 Grad C

N_32_TOL 768.00 rpm

MAF_TOL 98.05 mg/stk

MAF_BOL 81.71 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.00 h

---

---

Misfire CARB_B4

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently not available

sporadic Error

Errorcode: F1 B4 0A 28 C0 18 12 0F 62 53

-------------------------------------------------------------

202 Lambda regulating limit Bank1

Error frequency : 11

Logistic counter: 40

N_32 672.00 rpm

TCO 96.00 Grad C

R_LS_UP_1 255.00 Ohm

VLS_UP_1 0.05 V

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.00 h

Mixture limit rich

---

---

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

sporadic Error

Errorcode: CA F1 0B 28 15 C0 FF 0A 62 53

-------------------------------------------------------------

203 Lambda regulating limit Bank2

Error frequency : 11

Logistic counter: 40

N_32 672.00 rpm

TCO 96.00 Grad C

R_LS_UP_2 208.00 Ohm

VLS_UP_2 0.03 V

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.00 h

Mixture limit rich

---

---

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

sporadic Error

Errorcode: CB F1 0B 28 15 C0 D0 05 62 53

-------------------------------------------------------------

227 lambda contol tolerance Bank 1

Error frequency : 6

Logistic counter: 40

N_32 736.00 rpm

MAF 87.15 mg/stk

TCO 97.50 Grad C

LAM_MV_1 -0.00 %

aufgetreten vor (rel. BZ) 4.90 h

Deviation rich

---

---

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

sporadic Error

Errorcode: E3 F1 06 28 17 10 C2 80 62 54

-------------------------------------------------------------

228 lambda contol tolerance Bank 2

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

N_32 832.00 rpm

MAF 92.60 mg/stk

TCO 45.00 Grad C

LAM_MV_2 20.70 %

aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h

Deviation rich

---

---

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

stat. Error

Errorcode: E4 71 01 28 1A 11 7C B5 62 85

=============================================================

 

Macie jakieś sugestie co to może być w ogóle? (na walniętej przepływce (odłączona była tak defacto) nie było żadnego z powyższych błędów).

Drugie pytanie, da się INPĄ sprawdzić jakie parametry daje przepływomierz / jakie powinny być prawidłowe dla 3.0 benzyny e46.

Edytowane przez Mess88
Opublikowano

Witam,

Koledzy mam problem z moja E36 1998 323ti- mianowicie dziś zapaliła mi się kontrolka ASC i nie idzie jej zgasić, kontorla nie działa. Reszta kontrolek i elektronicznych gratów jest ok.

 

Mam pytanko- w celu zdiagnozowania tego auta [ewidentnego błędu ASC/ABS] muszę kupić ADSa czy wystarczy fejs USB OBD2 z przelotką 20pin? Sporo opini już widziałem, chciałbym by ktoś się ostatecznie wypowiedział, pewnie nie będzie możliwa diagnoza silnika na zwykłym usb ?

Opublikowano
Witam,

Koledzy mam problem z moja E36 1998 323ti- mianowicie dziś zapaliła mi się kontrolka ASC i nie idzie jej zgasić, kontorla nie działa. Reszta kontrolek i elektronicznych gratów jest ok.

 

Mam pytanko- w celu zdiagnozowania tego auta [ewidentnego błędu ASC/ABS] muszę kupić ADSa czy wystarczy fejs USB OBD2 z przelotką 20pin? Sporo opini już widziałem, chciałbym by ktoś się ostatecznie wypowiedział, pewnie nie będzie możliwa diagnoza silnika na zwykłym usb ?

 

Powinna wystarczyć INPA ze zwykłym interfejsem. Ja bez problemu łączyłem się z nowszymi silnikami benzynowymi za pomocą zwykłego fejsu i czytałem błędy.

Oczywiście do tego bez problemu czytałem przez USB - BEZ PROBLEMU :)

Opublikowano

Oki. Super wielkie dzięki ;))

 

Okazało się że kabel pod maską się wypiął, ale fejsa i tak kupie nie zaszkodzi zobaczyć co tam pokaże po połączeniu ; )

Opublikowano
połącz pin 7 z pn 8 w tym China-viaken-kablu

 

:lol:

>wspierajmy chiński przemysł a obudzimy się pod rządami Wen Jiabao za wielkim murem < :cool2:

>Tak dla ACTA a USA da na wizy stamtąd bisko do Fidela

>Wybierzmy jeszcze raz Donalda a któregoś ranka obudzi cię Angela Merkel

 

Ale musze 7 do 8 podłączyć czy 8 do 7 czy je zmostkować?Wiem kabel nijaki ale że za free to może coś z niego będzie.Inne auta sprawdzam bez problemu(e46 z gniazdem okrągłym pod maską)

...Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj,wsiądź odpal fure w gaz napier...szyby w dół,ryk silnika niech cię niesie:)
Opublikowano

Tylko serwis: bo jak był robiony to obecnie robi się wszędzie i nie do odczytu

Znam przypadek :cool2:

auto kupione w komisie, przebieg zrobiony jak talala , ale ale :

Auto było serwisowane i okazało się, że ostatni przegląd był robiony ze stanie 100tyś większym.

Skutki komis się migał konsultował z prawnikami ,a skończyło się tym że oddali 8tyś zł gościowi aby tylko nie zakładał sprawy cywilnej która by przegrał . :nienie:

Morał

Mam na ok auto ma jakiś przebieg po testach jest wszystko Ok

Sprawdzamy w serwisie czy jest jakieś info jak jest z większym przebiegiem a auto nam się podoba kupujemy i dogadujemy się w sprawie zwrotu ? kasy :cool2:

Trzeba ukrócić bydlęce zapędy Komisów :nienie:

Opublikowano

Kilka dni temu próbowałem sie podłączyć do X3 2005 rok z silnikiem 2.0D 150KM na sterowniku DDE 5.0, niestety inpa nie chciała sie połączyc z silnikiem oraz poduszkami. Wszystkie inne moduły dawały się diagnozować w pełnym zakresie bez problemu. Wszystkie testy także udawało się włączyć. Łączyłem się już z takim autem ale z silnikiem benzynowym, wersja z USA, i nie było żadnego problemu. Kabel jest sprawny, inne bmw działają zawsze.

 

Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Próbowałem dodać skrypty z DDE 5.0, jednak dalej bez rezultatu.

Opublikowano

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

ISSS , ISID - hula na 3 tranzystorach powieszony na Porcie :cool2:

A miało być tak pięknie zabezpieczony

:duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

ale żeby ISSS programował starsze trzeba najwspanialszego interfejsu świata czyli ADS

można mu drobić CAN .Projekt leży od 3 lat trzeba go odgrzebać

:mrgreen:

Opublikowano
Kilka dni temu próbowałem sie podłączyć do X3 2005 rok z silnikiem 2.0D 150KM na sterowniku DDE 5.0, niestety inpa nie chciała sie połączyc z silnikiem oraz poduszkami. Wszystkie inne moduły dawały się diagnozować w pełnym zakresie bez problemu. Wszystkie testy także udawało się włączyć. Łączyłem się już z takim autem ale z silnikiem benzynowym, wersja z USA, i nie było żadnego problemu. Kabel jest sprawny, inne bmw działają zawsze.

 

Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Próbowałem dodać skrypty z DDE 5.0, jednak dalej bez rezultatu.

 

 

Miałem podobny problem i zainstalowałem inna inpę taką z Emula i ta ładnie się łączyła z x3 przed lifem czy to z silnikiem czy airbag

Ewentualnie zainstaluj DISa on bez problemu robi te sterowniki... lub

jeśli chodzi o połączenie z silnikiem to połącz go jako e90 i wybierz któryś DDE powinno hulać ....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

ISSS , ISID - hula na 3 tranzystorach powieszony na Porcie :cool2:

A miało być tak pięknie zabezpieczony

:duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

ale żeby ISSS programował starsze trzeba najwspanialszego interfejsu świata czyli ADS

można mu drobić CAN .Projekt leży od 3 lat trzeba go odgrzebać

:mrgreen:

 

:duh:

 

1) Nie ten watek

2) bzdury piszesz (bo niby co te 3 tranzystory dla portu USB robią, zwarcie?)

3) Emulator ICOM działa z Ediabas 7.x.x a ten ADS nie obsługuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ujjjj NERWUS cios poniżej pasa!!!

 

Ja nikomu nie żałuje ale forum jest do wymiany informacji nie bajek. Kolega piwek już raz wstecz edytował posty i wyzerował aktywność na forum właśnie przez tego typu komentarze.

Trzeba czasami wylać komuś kubeł zimnej wody by się opamiętał. I taka rola moderatora czyli moja.

Opublikowano

Ok konstruktywną krytykę jestem w stanie znieść ale pan moderator rozpoczyna wojnę .

Ok :cool2:

Jak tylko znajdę chwilkę i pomyśle jak nakręcić film żeby to udowodnić to zaraz go wrzucę.

Opublikowano

:duh: Może i trochę źle napisałem ADS ale przełączony w tryb OBD , bo jak wiadomo Ani SSS ani ISSS nie pracuje w trybie ADS

dlaczego wiadomo tak został napisany , Poza tym nie wyobrażam sobie programowania sterownika gdzie siedzi Flash kasowany ultrafioletem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:duh: Może i trochę źle napisałem ADS ale przełączony w tryb OBD , bo jak wiadomo Ani SSS ani ISSS nie pracuje w trybie ADS

dlaczego wiadomo tak został napisany , Poza tym nie wyobrażam sobie programowania sterownika gdzie siedzi Flash kasowany ultrafioletem

 

Ok konstruktywną krytykę jestem w stanie znieść ale pan moderator rozpoczyna wojnę .

Ok :cool2:

Jak tylko znajdę chwilkę i pomyśle jak nakręcić film żeby to udowodnić to zaraz go wrzucę.

 

I to właśnie była konstruktywna krytyka.

 

 

Jakoś nie widzę 3 tranzystorów w roli emulatora głowicy ICOM. Wciąż czekam na dowód.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.