Skocz do zawartości

2,5 tds (automat)problem z odpalaniem jak jest zimny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem tu nowy jak widać :) ale od razu mam pytanie i proszę o jakieś wskazówki. Troszkę historii na wstępie. Zostałem właśnie posiadaczem e36. Samochód kupiłem od ciotki, która głównie jeździła po zach. Niemczech. Auto ma przejechane ponad 500 tys. Przed zakupem padła pompa wtryskowa (została zregenerowana, koszt ok 2 000 pln.). Następnie w ASO stwierdzono, że rozrząd jest już i trzeba wymienić cały (koszt, ponad 5 000), zaznaczam, że jeszcze nie byłem właścicielem. Auto po odebraniu z serwisu nie odpala jak jest zimne (no mi przynajmniej), oddawane było z powrotem do serwisu.Tam twierdzą, że wszystko jest ok, ale wg. mnie nie jest.Auto jak już raz zapali, to później, w ciągu dnia jest już ok.Raz mi pali za pierwszym razem, raz nie, loteria normalnie. Zauważyłem, że warunki pogodowe nie mają tu większego znaczenia. Potrafi odpalić przy -3, a potrafi nie odpalić przy +6. Czy ktoś może mnie oświecić o co kaman.

Pozdrawiam.

Opublikowano
wiem że sporo, ale skusiła mnie cena no i to że robiony był rozrząd i pompa. co do świec to mONdry mechanik powiedział, że brali ja na diagnostykę, robili wszystkie możliwe testy i im pali normalnie. a ja jak ja wsiadam rano to mam loterię, uda się czy się nie uda.
Opublikowano

Dragon240 wybacz, więcej się to nie powtórzy, poniosło mnie "zletka".

Zerknę na te świece, dzięki za jakiś trop no i proszę o więcej:)

Opublikowano
PabloZG mam podobny problem do Ciebie, tylko, że ja mam 318 tds, a problemy zaczynają się z uruchomieniem silnika w temperaturze około 0 st. Celsjusza, miałem sprawdzaną kompresję i jest dobra, wiem natomiast, że mam nieco przyspieszony wtrysk i nie wiem czy to ma jakiś wpływ na odpalanie. Proszę o pomoc
Opublikowano
miałem sprawdzaną kompresję i jest dobra,

dobra to znaczy jaka :?: :P konkrety prosze :norty:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
Sprawdź ciśnienie w układzie paliwowym czy jest prawidłowe i czasem nie słabnie może to jest przyczyną.
Opublikowano
mechanik mi powiedział, że 30 ma kompresji, ale auto mam już w domu, ustawił mi kąt wtrysku, bo niby był źle ustawiony, teraz muszę go kręcic trochę dłużej zanim odpali, ale odpala, nie wiem czy to czasem nie dlatego, że mam źle rozrząd ustawiony, zobaczę co się będzie działo dalej
Opublikowano
hmm niewiem czy to cos pomoze kiedys tez mialem tdsa i tez slabo palil znajomy podpowiedzial mi zebym zakupil i zamontowal zworke dzieki ktotej nie cofa sie paliwo zpowrotem do baku!!kupilem(15pln)i zamontowalem pod maska na przewodzie paliwowym i...pomoglo :mrgreen: autko palilo za kazdum razem i nie mialem juz z tym problemu:D :D

...mimo staran otoczenia nie udało mu sie zmadrzec...BMW

http://allegro.pl/show_item.php?item=641252496


http://img.userbars.pl/80/15963.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.