Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

troszke mnie niepokoja zbyt wysokie obrotu na biegu jalowym bo sa w granicach 950-1000obr na minute (bylo juz tak odkaz kupilem moja bunie) dodam jeszcze ze jak bylo zimno z -5 i ponizej to zaraz po zapaleniu silnika na ssaniu obroty byly w granicy 1350obr/min , czy to normalne , jesli nie to jak to poprawic zeby bylo dobrze?? moje bmw to e36 325i z 91 r

 

pozdrawiam

Opublikowano

moze przeplywka swiruje...

Ja w soim R6 mam na ssaniu 900 obrotow a przy rozgrzanym jakies 650-700...

Bardzo Mądry Wybór :)

-OO=[][]=OO-


Nie sztuka zabić muche przednią szybą :)

Sztuka zrobić to boczną :D

Opublikowano
ja ostatnio walczylem z tym samym problemem co TY kolego i u mnie walnal czujnik polozenia przepustnicy.odłacz od niego wtyczke na wlaczanym silniku, jak obroty wroca do normy to wiadomo.nowy-220 zl :cry: ale uzywke trafisz za 50zl.pozdrawiam

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
Sprawdź kolego filtr powietrz :cool2: Ja w swojej Betce miałem po zakupie 1200 obrotów na minutę. W chwili po wymianie filtra obroty spadły do 700-800/minutę.
Freude am fahren...
Opublikowano
a gdzie szukac tego czujnika polozenia przepustnicy ?? moze jakis obrazek ?? :| , a filtr powietrza jest prawie nowy(przynajmniej tak wyglada )

 

pozdro

kolego nie mam fotki ale patrzac na przepustnice tj.obudowe przy kolektorze ssacym na osi przepustnicy od strony kabiny jest na dwa wkrety przykręcony czujnik a na nim 3-pinowa wtyka.najlatwiej bedzie jak zlapiesz bagnet od oleju i najblizej niego jest ten czujnik.powodzenia i sprawdzaj

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
Witam o ile się orientuje to za wolne obroty odpowiada regulator wolnych obrotów przez wielu nazywany błędnie silniczkiem krokowym

zgadza sie tylko kiedy potocznie zwany krokowiec ma "wiedziec" ze moze przejac wladze nad wolnymi obrotami, a no wlasnie jak czujnik polorzenia przepustnicy mu o tym "powie". mialem tak u siebie i teraz jest idealnie

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano

Witam

Chciałbym się wtrącić i pocieszyć Cie ze obroty masz OK to ze raz masz 50obr wiecej lub mniej nic nie znaczy. Jesli chcesz zeby bylo idealnie to gwarantuje Ci ze stracisz kupe kasy zanim dojdziesz do ładu. Falowanie związane jest z łapaniem lewego powietrza ale nie zawsze. Być moze masz troszeczke wgorszym stanie silniczek krokowy, zalozysz uzywany i bedzie to samo a nowy to koszt 500zl. Mozesz tez uszczelnic caly kolektor dolotowy to tez kosztuje, poprwić przeplywke i moze sie okazać ze obroty dalej tak samo lekko falują, bedziesz szukał który jest weżyk pekniety i zasysa powietrze i tez bez skutku, moze poprawisz kolektor wylotowy i tez niepotrzebnie, zaczniesz podejzewac ze sa luzy na zaworach, moze walek rozrzadu zuzyty, a po wydaniu 2 tys okaze sie ze przyczyną była zużyta uszczelka od korka wlewu oleju :) Powaznie te +-50 obr to jest idealnie dla starszego auta i nie ma wplywu na jego siągi, jak trzyma obr od 800 do 950 a na zimny od 1200 do 900 to jest OK uwazam ze silnik masz zdrowy :)

Opublikowano
zgadza się czujnik położenia przepustnicy działa w dwóch położeniach jako otwarta lub zamknięta jeżeli strona zamknięta nie zadziała to będą kłopoty chciałem tylko zwrócić uwagę na ważny regulator biegu jałowego ale oczywiście Kolego można zacząć od czujnika przepustnicy
Opublikowano
Witam

Chciałbym się wtrącić i pocieszyć Cie ze obroty masz OK to ze raz masz 50obr wiecej lub mniej nic nie znaczy. Jesli chcesz zeby bylo idealnie to gwarantuje Ci ze stracisz kupe kasy zanim dojdziesz do ładu. Falowanie związane jest z łapaniem lewego powietrza ale nie zawsze. Być moze masz troszeczke wgorszym stanie silniczek krokowy, zalozysz uzywany i bedzie to samo a nowy to koszt 500zl. Mozesz tez uszczelnic caly kolektor dolotowy to tez kosztuje, poprwić przeplywke i moze sie okazać ze obroty dalej tak samo lekko falują, bedziesz szukał który jest weżyk pekniety i zasysa powietrze i tez bez skutku, moze poprawisz kolektor wylotowy i tez niepotrzebnie, zaczniesz podejzewac ze sa luzy na zaworach, moze walek rozrzadu zuzyty, a po wydaniu 2 tys okaze sie ze przyczyną była zużyta uszczelka od korka wlewu oleju :) Powaznie te +-50 obr to jest idealnie dla starszego auta i nie ma wplywu na jego siągi, jak trzyma obr od 800 do 950 a na zimny od 1200 do 900 to jest OK uwazam ze silnik masz zdrowy :)

ok.z tym ze dla R6 normalne obroty to: na cieplym 700+-50 na zimnym 900+-50, dlatego tez fakt koszty kosztami ale warto poszukac i posprawdzac.moze sie okazac naprawde jakas mala glupotka a i czlowiek zadowolony z siebie bedzie.pozdrawiam

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
ja w swoim mam ze tak powiem krokowca po tuningu mlotka i pilki. mam luzna obudowe i w kazdym momencie moge regulowac obroty. staram sie miec jakies 950-1000. i tez mam male pytanie. w mojej nie mam efektu zalaczenia ssania zaraz po odpaleniu. czy to normalne?
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
napewno normalne to nie jest bo efekt ssania powinien być na zimnym silniku ale jeżeli kolega ma "krokowca po tuningu młotka i piłki to się nie dziwię obroty na jałowym są za wysokie powinny być około 700 przy silniku 6-cylindrowym
  • 5 lat później...
Opublikowano
Odświeżę troszkę temat bo mam mały problem. Wczoraj przestał działać mi jeden cylinder wymontowałem przepływomierz tą rurę od niego i wsadziłem szmatę w przepustnicę by pozbyć się syfu ze środka. Problem nie ustał. Więc dzisiaj zdemontowałem cewkę na 6 garze i okazało się że mam tam wodę przez co cylinder nie działał. (woda dostała się tam przez odczepiony wężyk od spryskiwaczy ) Po wyciągnięciu wody i wysuszeniu cylinder działa. Tylko obroty silnika wzrosły mi do 1000 na biegu jałowym. Po odpięciu wtyczki od przepływki obroty falują więc przepływka raczej dobra po odpięciu wtyczki od przepustnicy obroty stoją tak jak stały . Co to może być ?? Przed zalaniem cylindra wszystko było ok. :(
Opublikowano
Sprawdzałem bo na początku myślałem że kawałek szmatki się urwał czy coś i zostało w środku ale domyka się cała i nic tam nie ma. ;/
Opublikowano

sprawdż jeszcze czy zdejmując rurę nie odłączył sie przewód od krokowego

możesz też odłaczyć przewód od aku na parę minut,jeżeli to coś z elektroniką,to czasami pomaga

Opublikowano
Właśnie dziwne bo patrzyłem na wszystko czy tak czasem właśnie się coś tam nie odłączyło ale co widze wszystko ładnie podłączone z aku też próbowałem i cały czas to samo . jutro chyba pojadę na wtyczkę do warsztatu ale jeszcze poszukam. To rozumiem że objawy typowe do lewego powietrza?? dobrze rozumiem? I czy jak faktycznie bieże lewe powietrze to na kompie to wyjdzie?
Opublikowano
Więc ta rura gumowa idąca od przepływomierza do przepustnicy 4 razy ściągana zakładana i na 100 % jest dobrze założona na koniec nawet taśmą izolacyjną przeleciałem harmonijkę by mieć pewność że gdzieś tam nie ma dziury. I obroty dalej na 1000 jak dodam gazu i odpuszczę szybko to lubi stanąć na 1500 i zostać w tej pozycji. Jeszcze jakieś propozycje co to może być?? Na zimnym przez chwilę myślałem że pomogło bo stało na ok. 800 ale jak się rozgrzał to dalej 1000. :zly:
Opublikowano
Też na to zwróciłem uwagę i linka jest luźna tak jak powinna . Jeszcze po dodaniu gazu i puszczeniu obroty zaczeły mi się blokować na 1300 a 1500 i stoją chyba że dam ostro po garach to wtedy spadnie na 1000 i będzie stało :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.