Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przepraszam znam juz wiele odpowiedzi ale nie wiem czy taka sonda bedzie pasowac do mojego auta http://allegro.pl/item307748346_nowa_uniwersalna_sonda_lambda_4_przewodowa_bosch.html posiadam silnik m40 1,8 nie wiem jaką mam mieć grzałke i rozmiar gwintu. Wiem co powiecie kup orginała ale powiedzieli mi 370 zł za bosha i ponad 400 za ngk. a sam nie wiem czy bedzie to sonda a nie chce wtopic tyle kasy w czesc która moze działac ok. Choc wyskoczyła na kompie i niby sie zwiesza. A pozatym zalało mi bardzo krokowca od gazu i kopci mi końcówke wydechu. Bardzo dzikuje za rozsadne odpowiedzi.
Opublikowano

Moja rada brzmi:

 

Kup używkę wyniesie cie to około 100zł (z allegro)

 

tylko żeby dali ci gwarację rozruchową z tydzień albo dwa

 

Jak kupisz sprawną to niesłyszałem żeby ktoś narzekał

 

 

pozdrawiam

.
Opublikowano

Ja bym jej nie kupił, co jest uniwersalne jest zazwyczaj do D***

 

 

Wydaje mi się że pasować bedzie ale głowy sobie uciąć nie dam

 

Napisz do człowiek jakie masz auto i czy bedzie pasowała ta sonda....

.
Opublikowano
thx chłopaki bo juz mam dosc skakania obrotami na gazie i po regulacji po czyszczeniu krokowca sprawdzaniu tylko sonda moze cos chyba walic ale na benzynie obroty sa ok innego wyjscia jak sonda nie widze bo chyba nie padł mi reduktor
Opublikowano
i jeszcze jedno wazne pytanie musze skoczyc po tej wymianie na komputer skasowac bląd czy nie jest to konieczne
Opublikowano
panowie i jak musze jechac na kasowanie błedów po wymianie sondy bo jutro ma dojsc nowa a nie wiem czy bedzie działac prwidłowo bez kasowania.
Opublikowano

Witam

U mnie uniwersalna sonda nie zdała egzaminu padła po tygodniu (100zł w plecy).Założyłem orginał i jest ok.Na kompie po wymianie byłem lecz błedu nie pokazywało!

Opublikowano

Już dużo pisałem postów o mojej mordędze z sondą ale napiszę jeszcze raz.

Po sprawdzaniu przepływki i innych elektronicznych części, podejrzenie padło na sondę. Kupiłem zamiennik NTK z allegro i założyłem. Auto po odpaleniu zaczęło chodzić równomiernie i płynnie, ale po około 5 minutach znów zaczęło się mulić, więc dałem sobie spokój i nic z tym nie robiłem.

 

Po jakimś pół roku znów zaczął mnie denerwować zanik mocy przy około 2.500tys obr/min no i wyczytałem gdzieś że żeby sprawdzić działanie sondy wystarczy odłączyć jej wtyczkę no i tak zrobiłem. Auto dostało większego kopa i przestało się mulić i jeździłem tak przez 2 tygodnie dopóki nie kupiłem oryginału BOSHA za 370zł. Wymieniłem zrobiłem reset kompa i od tamtej pory autu nic nie dolega.

 

Kolega mi powiedział gdy kupowałem zamiennik NTK że chytry dwa razy traci i miał rację. Więc najpierw odłącz sondę przejedź się i jeżeli auto dobrze chodzi to kup nową sondę oryginalną i nie baw się w szmelc zamiennikowy z allegro. Pozdrawiam

http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano
To ja mam pytanie czy po odłączeniu sondy znacznie wzrasta spalanie? Chodzi mi o to czy to jest dobry sposób na sprawdzenie czy jest sprawna. Samochód mi zaczął nagle palić 16 l/100km więc jeżeli odłączę i będzie palic tyle samo, to wniosek powinien wskazywac na zepsutą sondę. Dobrze rozumuję?
Opublikowano

jak jakis juz czas mykam na universalnym boshu (właśnie takim) i jest git.. to co rozni te sondy od "konkretnie donaszych autek" jest koncowka.. trzeba dorobic wtyczke z naszej starej sondy i jak sie to zrobi we wlasnym zakresie (zaden problem) zgodnie z instrukcja wszystko bedzie wporzo.

pozdro

320 POWODÓW DO SZCZĘŚCIA :]

Obczaj: http://picasaweb.google.pl/Lajfel/Bunia

Opublikowano
Lajfer jesli masz w 320 ,bascha sade a auto jest po roku 92 to lepiej nie dawaj nikomu rad . Uniwersalna sada nadaje sie do smieci , simens to simens a bosch to bosch . nie ma zamian obie sady dzialaja na ruznych napieciach wiec sa zupelnie inne !!!!jak chcesz wykluczyc problem zawsze zakadamy orginal nowy aby wykluczyc powielanie tego samego bledu . jak jest auto vanos( 320 323 328) po roku 92 sada simens . 320 325 do roku 92 bosch , 325 do roku 95 bosch , reszta 316 318 318 is bosch .
Opublikowano

Czy był by ktoś tak miły i podał jaka sonda BOSCH będzie odpowiednia do:

BMW318i /M40/E36/katalizator/sedan

1992/08

Dedykowana przez NGK jest OTA7N-5D3 typR.

Jednak Bosch'a nigdzie jakoś nie mogę odszukać.

 

Dzięki.

Opublikowano
ja ci moge podac ale niestety nr tylko BMW katalogowy . ale zadzwon najpierw do aso i sie dowiesz ile takie cudo orginalne kosztuje .
Opublikowano
wymienilem lambde na ngk objaw dodatkowa moc jak by lepiej sie zbieral bardziej dynamiczny samochodzik ale falowanie nie ustopilo mam objaw taki falowania ze jak jade na luzie to obroty sa ok ale jak sie zatrzymam to obroty czasem sa stale ale nieraz zaczynaja szalec krokowy nowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.