Skocz do zawartości

[E39] Multifunkcja i tempomat - dołożenie - od 09/98


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 335
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

mimo wszystko wciąż proszę o odpowiedź.

Przeczytałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi, czy z multifunkcji do multifunkcji nie będzie problemu.

 

Nawet mój mechanik kazał się upewnić, czy liczba pinów jest tożsama.

Bardzo proszę o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz ja zapytam, czy przeczytałeś mój pierwszy post, bo nie wiem jak jaśniej można to napisać.

Mam kierownicę http://euroactiveparts.com/images/bc_1_b_1350_1.jpg

 

a chce mieć

 

http://e39source.com/wp-content/uploads/2014/01/IMG_2978.jpg

 

 

Reszta jak wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba było od razu napisać że chcesz zwykłą multifunkcję wymienić na kierę sportową, czy m pakietową :wink: bo temat generalnie dotyczy dokładania multifunkcji do aut które tego nie mają. Skoro multi w tej chwili ci działa to taśma w kierownicy jest już "uzbrojona" i nic tam gmerać nie musisz. Jedynie pozostaje zakup poduchy 2 nabojowej i raczej bez problemu będzie hulało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ręki sobie nie dam uciąć :D ale taśma w kierownicy jest jednakowa w każdym e39 poliftowym, tylko w wersjach bez multi nie ma kilku pinów. U Ciebie piny w taśmie kierownicy będą także nie ma problemu. Jedynie jak na starej poduszce miałbyś grzanie fajerki lub inną funkcję np. wyciszanie radia a w nowej tego nie będzie to normalne, że tracisz te funkcje, ale kostki podłączysz bez problemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tu nowy i trochę zielony a mianowicie zamierzam dołożyć tempomat do swojej buni ale mam troszkę problemów bo multi już dołożyłem i śmiga bez problemu ,ale tempomat to inna bajka bo nie mam wiązki ,co prawda zakupiłem już silniczek krokowy z uchwytem,czujniki na pedały sprzęgła i hamulca ,choć na hamulcu już był zamontowany i nie wiem co dalej bardzo proszę o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem jedynie zakomunikować, że z sukcesem udała się operacja zmiany kiery i tak jak sugerowaliście- nie było żadnych kłopotów.

Wymiana 1 do 1. Jedynie wyciąganie poduszki z modelu trójramiennego nieco czasu zajęło, ale to tylko przez niewiedzę.

 

A oto i efekt

 

http://silesia-it.nazwa.pl/logo/IMG_20140725_144426.jpg

 

(z ringami zegarów jak widać, również dołożone przy tej zmianie :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie bo szukam i szukam i odpowiedzi niestety nie znalazlem, jedni pisza tak a drudzy inaczej, a mianowicie chodzi o moja e39 i temat tempomatu, a dokladniej wstawienie go, mam bmw 2000r 2.0d 136KM, co potrzeba aby uruchomic tempomat a kierownice mam zwykla bez przyciskow, ewentualnie koszta jakie moglbym poniesc, pozdrawiam ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silesian - fajnie że wszystko działa, kierka w ładnym stanie :cool2: ramki na zegary są błyszczące czy tak na zdjęciu wyszły? też zastanawiam się nad założeniem ale w oryginale chyba matowe były?

 

darex1987 - proponuje zajrzeć na 1 stronę tematu :wink: w każdej e39 produkowanej po 03.1999r. bez dużego nakładu dokładasz multifunkcję. Podpinasz 3 piny do taśmy w kierownicy i rozprowadzasz je po aucie zgodnie z instrukcją, zakładasz poduchę 2 nabojową z multi i śmiga :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Witam szanownych kolegów mam e39 520i z 79r i nie radzę sobie z tym tempomatem multi już dołożona śmiga bez problemu natomiast nie wiem gdzie wpiąć się w sterownik silnika ? można prosić jakieś fotki na adres erni62@wp.pl z góry wielkie dzięki dodam tylko że terownik ma iedną kość 88 pinów :oops:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz auto z 97r. to czeka cię trudniejsza droga doposażenia auta - nie wiem jak to dokładnie wygląda ale w pierwszyh stronach tego wątku kilka osób pisało o konieczności dokładania silnika krokowego, jakichś cięgien i innych elementów. Modele z tego roku nie miały jeszcze przystosowanej elektroniki do podpięcia tempomatu na zasadzie plug&play. Może znajdzie się ktoś kto to już robił i naświetli ci temat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego już nabyłem potrzebne graty jutro zabieram się do działania muszę tylko poszukać w który pin przy liczniku się podpiąć by działała kontrolka ,normalnie przy teście zegarów sie zapala .Gdzieś doczytałem że gość włożył zwykłą żaróweczkę ale nie chce kombinować jak ma być to oryginał ,zobaczy się co z tego wyjdzie .Z przekładką kierownicy- multi poszło bez problemu wszystko działa jak powinno,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Witam też chciałbym dołożyć multifunkcję z tempomatem. Mam całe drugie auto z 99r kierownica m pakietu tylko czy do 97r podejdzie chciałbym powrócic do oryginalnego radia dolożyć kierownice i te wszystkie bajery. Proszę o podesłanie fotek bartoszfalek@interia.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.