Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 335
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tutaj jest opis wtyczki multifunkcji z polifta jak masz taka sama wtyczke to latwo mozesz sprawdzic ktore to piny, a jak masz inna wtyczke to kolorami kabli sie sugeruj to powinno byc wszystko tak samo

 

Kolory kabli 4 pinowej wtyczki:

- niebieski - "masa"

- szary - sygnał dla sterownika silnika DME (tempomat)

- biały - I-bus (informacja o wciśniętych przyciskach)

- czerwony - zasilanie "po stacyjce"

 

czyli sprawdzasz sobie do którego pinu wchodzi biały i czerwony w tym wypadku i przedłużasz to do radia w drugiej wtyczce

 

prawdopodobnie beda to piny 4-i-bus,5-zasilanie badz 5-ibus i 6-zasilanie bo z tego co widze masz wolne 3,4,5,6. Daj znać czy poradziłeś sobie

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ktoś może sprawdzić u siebie w aucie czy i-bus podaje napięcie? Bo u mnie jest ok 9 v o ile dobrze pamiętam i teraz nie wiem czy tak ma być, czy po prostu gdzieś się może uszkodził i dotyka do czegoś.
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam mam następujący problem .BMW e39 przed liftem 1996r. Posiadałem kierownicę multifunkcyjną 4 ramienną jednonabojową sterowanie radiem było ok sterowanie tempomatem też bez zarzutu.Zmieniłem na kierownicę serducho 3 ramienną też jednonabojową przed liftową .Otóż teraz , tempomat działa sterowanie radiem niestety nie ,a najgorsze że samoczynnie włącza mi się teraz obieg powietrza zamkniętego .Myślałem że to wina panelu klimatronika ale go wymieniłem na inny i dalej jest to samo jak tylko wyłącze ten obieg na panelu to znowu po paru sekundach włącza mi się automatycznie po czym po kilkunastu sekundach wyłącza i tak w koło. NIe wiem co jest nie tak :( Ma ktoś jakiś pomysł??
Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
Opublikowano
Siemka,montuję kierownicę multifunkcyjną w poliftowej bmw e39 z 2002r.i potrzebuję pomocy. Gdzie konkretnie mam podłączyć przewód z zielonej kostki od taśmy do kostki pod filtrem.Która kostka,który pin?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. Chlopaki zakładam do swojej bmw e39 2.0i 1998r Multi z polifta e 46.

Nie pasuje mi taśma. W moim aucie jest z stara taśmą mocowana Jeszce na kierownicę. I nie mam pojęcia jak to rozgryźć. Wymiana kierownicy była by najprostsza opcja. Ale mimo wszytsko jeśli już ja posiadam. Chciał bym zostać przy niej. Macie jakieś propozycje. Kolumna z e46 etc. Mam dostępem do Anglika. I gdzie znajdę opis DME ms41. W innych przypadkach to pin 27, 40 pinowej wtyczki odpowiada za tempomat. Niestety w moim przypadku jest jedną długa kość 1 do 88 Pin. Ktory odpowiada za tempomat. Proszę o wypowiedzi.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie wiem czym się różni kolumna z e46... ale próbowałem sam u siebie w e39 włożyć nowszą kolumnę kierowniczą elektryczną z e39 i wszsytko by poszło dobrze gdyby stacyjkę dało się przełożyć, niestety wkładki nie pasują. Zakładam że z e46 będzie podobnie. Tak więc by to zrobić, trzeba by było zmienić zamki i kluczyki, ewentualnie przerobić tą obudowę stacyjki.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Cześć. Montowałem u siebie multifunkcje zgodnie z opisem do E39 polift 2002 M57. Mam problem z podpięciem przewodu tempomatu do ecu. Mam więcej kostek jak w opisie. Owszem jest jakas 40 pinowa, ale w innym miejscu jak opisuje autor. Czy mimo wszystko to będzie zawsze kostka 40 pinowa, jest tylko jedna z taką ilością pionów? Miał ktoś taki sam problem? Z góry dzięki. No i opis pierwsza klasa.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Ja też mam problem z tempomatem mam silnik 2.0 d 136Km auto wyszło z fabryki 2001-05-25 (Vin GV64276)

Pod który Pin mam się wpiąć pod maską ? Ktoś pomoże ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam E39 2001 rok polift. Została dołożona kierownica z multi. Radio to business rds. Pociągnąłem kable z pinów 9 i 10 spod kierownicy. 10 wspiąłem zasilanie z radia z pinu 16. 9 wspiąłem się w ibus pin 9. Nie podpiąłem kabla do tempomatu jeszcze. Kierownica świeci ale radio nie reaguje na przyciski mfl. Sprawdzałem i na ibus jest bardzo małe napięcie. Czy ktoś może podpowiedzieć czy robię coś się? Z tego co czytałem to na ibus powinno być większe napięcie. Dodatkowo nie mogę ustawić godziny na radio co też sugeruje że z ibus/kbus jest coś nie tak. Czy brak połączenia 8 pin od tempomatu może mieć związek?
  • 4 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Nie Nie wiem czy tylko ja nie widzę zdjęć. Może trzeba je odświeżyć. Pozdrawiam

 

Pewnie tego już się nie da zrobić.


Edit. Jest na 18-ej stronie link do pdf-a w którym wszystko ładnie jest opisane ;)

Opublikowano

No ok. Sprawa ma się tak. Po rozkręceniu wszystkiego w kostce na kolumnie (ta zielona) mam wszystkie kabelki z wyjątkiem jednego w pinie 1 - ten ma być pusty. Trochę sie zdziwiłem bo z vinu niby tempomatu nie ma wiec skad juz kable w kostce?

Nastepnie wyjąłem wtyczkę ze sterownika i znowu zdziwienie bo pin 27 jest zajęty ale nie wiem co to za kabelek, bo teoretycznie kiedy sprawdziłem pin 8 w zielonej wtyczce w kolumnie to jest biały z dwoma cienkimi czarnymi paskami i taki znajduje sie po stronie wtyku do sterownika ale w pinie 28 :( . Teraz to ja już nie czaję o co z tym chodzi.


Sedan 3.0 benzyna automat polift 2000r.


Ktoś ogarnia o co chodzi ?

W inpie sprawdzałem test przycisków w kierownicy i od tempomatu pokazuje, ze sie zalączają ale kontrolka na liczniku sie niestety nie zapala.

Nic błedów nie wykazuje co sprawdzac, czego szukać ?

Czy może to być wina uszkodzonej taśmy na kierownicy ? Tylko czy wtedy była by reakcja w inpie na guziki ? Kazdy inny guzik działa bez zarzutu, problem w tym, że tempomat nie działa i nie zapala sie kontrolka.

Opublikowano
Można prosić ten opis ze zdjęciami gdyż żadni zdjęcie się już nie ładuje

 

Jest np. na 18 stronie do pobrania lub też strona wcześniej . Ja brałem z 18-ej i działa.

Opublikowano
a moze ktos mi podpowie jak zamienic te tasmy bo sie okazalo ze u mnie tasma jest z kierownica a ta od multi jest na 4 srubach na kolumnie :/
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam! W mojej BMW E39 2.0i 1998 Wszystko zrobione według instrukcji. Sterowanie radiem działa i obieg wewnętrzny także lecz problem pojawił sie pod maską gdyż nie mam osobnych kostek na sterowniku tylko jedną dlugą 88 pinową. I tu problem. Mianowicie w który pin podpiąć sterowanie tempomatem z kierownicy??? Proszę o pomoc. Pozdrawiam!!!
  • 7 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.