Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Problem jest nastepujący. Posiadam BMW E34 M21 z 1990r. w automacie. Właśnie wymieniłem końcówki wtrysków (wszystkich 6) z powodu wariacji obrotów. Jak stawałem na światłach samochód zaczynał się trząść i silnik pracował jakby miał zaraz zgasnąć. Po wymianie wtrysków dzieje sie to samo tyle że nie trzęsie tak bardzo. Wiecie może co może być tego przyczyną.

PZDR

Opublikowano

Nie podłączałem pod komputer. Mechanik powiedział że wtryski to wymieniłem. Wspominał później że "chyba" trzeba wymienić filtr paliwa...

Autko nie licząc tego zachowuje się jak należy. Nic dziwnego się nie dzieje tylko obrotomierz wariuje.(ale wyczytałem że trzeba wymienić baterie)

Opublikowano
powinnes zaczac od pompy wtryskowej. od tego glownie faluja obroty. mozna sprawdzic kat wtrysku. pompka paliwa lub ze gdzies tez moze miec powietrze lapac. Ale wplyw ale glownie tu problemem bedzie raczej popma wtryskowa
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie tak, ale filtr paliwa wymienić nie zaszkodzi, jak dawno nie wymieniałeś. On potrafi wiele namieszać, a nie jest drogi.

 

Odnośnie mechanika, to trzeba mu pogratulować. Fajnie jest wydawać nie swoje pieniądze z hasłem "może pomoże"...

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.