Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!!!

 

Mam bmw e30 i zrobiłem szczepa od e36 wrzuciłłem silnik i wystąpiły problemy z prędkościomierzem i obrotami a mianowicie nie działa prędkość a obroty są od 0 do max 1500 więcej nie idzie. Zegarów nie wymieniałem. może to być spowodowane niskim stanem zasilania z bateryjek w zegarach????? bo ta wymiana trwała stosunkowo długo. Jak mierzyłem napięcie na bateriach to jest jakieś 2V. Może wie ktoś coś na ten temat....

 

Pozdrawiam!!!!

Opublikowano
A sprawdzałeś akumulator? Może masz za słabą baterie lub padnięty alternator albo słabe połaczenie między nimi, wtedy właśnie potrafją dziać się takie cuda ze wskazówkami.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
jezeli chodzi o baterje w zegarach to jeszcze nie sprawdzałem ale przez jakis czas dzialaly mi te zegary ale znowu nie dzialaja.nie mam juz pojecia co to moze byc. Pewnie i tak dojdzie do tego ze wymienie zegary moze to pomoze. Pozdro :cry2:
Opublikowano
No wiec wtyczkę już sprawdzałem i nie ma żadnych zwarć, a co do bateri to mają nie całe 2V i na wtyczce przy dyfrze też są 2V nie wiem czy tyle powinno być ale na moje oko to za mało. Może mi gdzieś jakieś bezpieczniki poszły ze nie ładuje tych akumulatorków w zegarach ale sprawdzałem te w komorze silnika i są dobre. Nie mam pojęcia co to może być. Pewnie dojdzie do tego w kńcu że bedę musiał wymienić te czortowskie zegary. Ale może coś wymyślicie... Czekam na jeszcze jakieś nowe pomysły... Pozdrawiam :roll:
Opublikowano
Nie wiem czy czasem nie powinienes zmienic kostki kodujacej w liczniku, takie jest moje zdanie a jesli sie mysle to niech mnie ktos poprawi.
Opublikowano
Nie wiem czy czasem nie powinienes zmienic kostki kodujacej w liczniku, takie jest moje zdanie a jesli sie mysle to niech mnie ktos poprawi.

 

Dokładnie - nie wszyscy to wiedzą, ale liczniki w e30 pracują dokładnie tak samo - liczy się kostka kodująca - takie małe gówno od spodu zegarów...

Opublikowano

no wiem ze takie cos ma duże znaczenie ale jak wymieniłem (bo miałem dwie) to nic nie dało tylko obrotomierz dawał na wyrzsze obroty i to z 2000 jak to było na początku do 3500 teraz ale predkości nadal nie ma.

KU...A MAĆ ta wymiana silnika mnie juz dobija nic mi nie działa jak trzeba

już nie mam siły. a może ma ktoś do sprzedania elektronike do zegarów bo tylko ją trzeba wymienieć CHYBA??? Jak ktoś ma to na maila niech sie odezwie [email protected]

 

POZDRO!!!

Opublikowano

no wiem ze takie cos ma duże znaczenie ale jak wymieniłem (bo miałem dwie) to nic nie dało tylko obrotomierz dawał na wyrzsze obroty i to z 2000 jak to było na początku do 3500 teraz ale predkości nadal nie ma.

KU...A MAĆ ta wymiana silnika mnie juz dobija nic mi nie działa jak trzeba

już nie mam siły. a może ma ktoś do sprzedania elektronike do zegarów bo tylko ją trzeba wymienieć CHYBA??? Jak ktoś ma to na maila niech sie odezwie [email protected]

 

POZDRO!!!

Opublikowano

Przede wszystkim zaczałbym od sprawy najprostszej czyli od bezpiecznikow. U mnie bylo akurat na odwrot bo to obrotomierz nie dzialal po zmianie silnika i komputera sterujacego. Trzeba bylo wymienic bezpiecznik i dziala.

Pozdrawiam

 

witam!!!

 

Mam bmw e30 i zrobiłem szczepa od e36 wrzuciłłem silnik i wystąpiły problemy z prędkościomierzem i obrotami a mianowicie nie działa prędkość a obroty są od 0 do max 1500 więcej nie idzie. Zegarów nie wymieniałem. może to być spowodowane niskim stanem zasilania z bateryjek w zegarach????? bo ta wymiana trwała stosunkowo długo. Jak mierzyłem napięcie na bateriach to jest jakieś 2V. Może wie ktoś coś na ten temat....

 

Pozdrawiam!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.