Skocz do zawartości

olej w filtrze powietrza530d


gucio64

Rekomendowane odpowiedzi

z pod korka wlewu oleju paruje wiec może to ta odma turbo raczej nie (123000km) auto idzie jak rakieta pali malutko wczwartek do zakopanego (30km dojazd do autostrady gliwice na kraków i do zakopanego w nocy prędkość do130 lało jak holera 4 osoby5,8 z powrotem korki na zakopiance + klima bo parowały szyby znowu waliło śniegiem 6,2) więc myślę że to nic poważnego jedynie chyba ta odma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie na to czy turbo padnie ma wplyw jak bylo uzytkowane, jesli ktos wylacza zaraz po zatrzymaniu i nie trzeka 2-3 minut aby olej zdarzyl ochlodzic turbine to dlugo ona nie pociagnie, prawda jest ze jak juz strzeli to zalewa olejem, dostaje sie tez katalizatorom

 

pozdrawiam,

darek

 

ps. 99 - 123tys. km jestes pewny tego wyniku? jakos to weryfikowales bo to szalenie malo jak na ten rocznik i diesla :shock:

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprowadziłem 04 99r. pierwszy właściciel kobieta (przedtem miała 525i) wszystkie przeglądy średnio co 30tyś. auto po przejściach ale jeżdżące na kołach poduszki, kurtyny i boczne ok. ja robiłem przegląd przy 116tyś. w aso w katowicach (olej + płyny)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.