Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sprzedałem swoje td po wielu problemach, szczególnie z pompą właśnie. Teraz szukam raczej benzynki ale trafiła mi sie tds-ka z grudnia '95. I tu moje pytanie- słyszałem że od '95 montowali inne pompy, takie jak do e39- czy to prawda??

Żółw się rusza...

Nie sprzedam mojego is-a (a na pewno nie tanio) :D

Fotki http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=96849

Opublikowano

Sprawdź numer pompy E34 rocznik 95 i E39 w realoem. Z tego co pamiętam, to są takie same.

 

Co nie znaczy, że pompy są bezproblemowe (wiem coś o tym).

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
Sprzedałem swoje td po wielu problemach, szczególnie z pompą właśnie. Teraz szukam raczej benzynki ale trafiła mi sie tds-ka z grudnia '95. I tu moje pytanie- słyszałem że od '95 montowali inne pompy, takie jak do e39- czy to prawda??

 

Siemka - jestem nowy na tym forum, ale miałem już 2 bmw tds i omegę tds - tak masz rację psują się pompy, ale raczej to jest szczelność pompy i można to zrobić kupując sopie tzw chipa nawet na allegro za około 90 zł

Powinno pomóc ponieważ steruje on podgrzewaczami które podgrzewają non stop oczywiście do przekręcenia zapłonu.

www.trofea-sport.pl
Opublikowano
Sprzedałem swoje td po wielu problemach, szczególnie z pompą właśnie. Teraz szukam raczej benzynki ale trafiła mi sie tds-ka z grudnia '95. I tu moje pytanie- słyszałem że od '95 montowali inne pompy, takie jak do e39- czy to prawda??

 

Siemka - jestem nowy na tym forum, ale miałem już 2 bmw tds i omegę tds - tak masz rację psują się pompy, ale raczej to jest szczelność pompy i można to zrobić kupując sopie tzw chipa nawet na allegro za około 90 zł

Powinno pomóc ponieważ steruje on podgrzewaczami które podgrzewają non stop oczywiście do przekręcenia zapłonu.

Ten czip z allegro to zwykły uklad z rezestorem za 1zl.Po zakupie tego cuda i tak dalej bedzie problem z pompą kwestia czasu kiedy pompa padnie .Padaja nastawniki i sekcje.

Pozdrawiam

Opublikowano

do 1994 byly nastawniki potencjometryczne typu EDC (nie do regenerowania) natomiast od 1994 weszly nastawniki indukcyjne typu HDK, podobno da sie je regenerowac - z jakim skutkiem nie wiem.u mnie w beatce mam EDC i dzisiaj bylem u Pana ktory sie zajmuje TYLKO BMW DIESEL, na wymianie wtrysku sterujacego i umowilem sie wstepnie na wymiane nastawnika - z nastawnikiem 1200zl. jesli chodzi o roznice miedzy pompami to roznily sie one rozmarem kolnierza przy glowiczce, tam gdzie sa przykrecane do bloku silnika.poza tym

 

do 1994 byly pompy z koncowka numeru ser. ....995 EDC

....993 EDC (inny rodzaj ciezkie do dostania)

 

pozniej .......994 - najbardziej popularne i najwiecej tego na rynku.

 

mam nadzieje ze pomoglem.pozdrawiam.

Opublikowano
wizualnie EDC i HDC roznia sie wyjsciem powrotu paliwa z nastawnika, starsza ma wylot skierowany do gory - a nowsza w bok - w strone przedniej szyby.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.