Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dysponuje ktoś na forum wiedzą na temat przybliżonych kosztów utrzymania eksploatacyjnego oraz ewentualnych napraw silnika, zawieszenia.

 

Pozdr.

Opublikowano
Na ogół bez awaryjne M5 .Jedyne na co narzekam to spalanie ale jeszcze mnie stać :twisted: Częsci drogie,ale rzadka potrzeba wymiany.Ogólnie auto stworzone do katowania i zabawy a to samo w sobie kosztuje.Pozdrawiam
BMW M-Power
Opublikowano
Co do kosztów napraw silnika, zawieszenia nic nie powiem bo nie miałem M5. W 2007 chciałem kupić z zagranicy ale jak zadałem pytanie w jakim jest stanie to oburzony właściciel mówi mi, cytuję: "Dies ist ein M5 und der ist alle 2 Monate in der Werkstatt!!!", koniec cytatu. No i tu się zaczerwieniłem, patrze do mojej manualki od 540-ki, no i stoi jak byk M-ka ma serwis kontrolny co 2 tys. km. No to co to może być za auto które fabryka musi kontrolować co 2 tys. km czy się nie rozlatuje? Przesadzam oczywiście ale czy to nie budzi obaw co do własnego, amatorskiego serwisowania?
Opublikowano
Co do kosztów napraw silnika, zawieszenia nic nie powiem bo nie miałem M5. W 2007 chciałem kupić z zagranicy ale jak zadałem pytanie w jakim jest stanie to oburzony właściciel mówi mi, cytuję: "Dies ist ein M5 und der ist alle 2 Monate in der Werkstatt!!!", koniec cytatu. No i tu się zaczerwieniłem, patrze do mojej manualki od 540-ki, no i stoi jak byk M-ka ma serwis kontrolny co 2 tys. km. No to co to może być za auto które fabryka musi kontrolować co 2 tys. km czy się nie rozlatuje? Przesadzam oczywiście ale czy to nie budzi obaw co do własnego, amatorskiego serwisowania?

 

mocno eksploatowane auto może zgubić olej o połowe po 2 miechach czyli plus minus 4 tys

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Witam, dysponuje ktoś na forum wiedzą na temat przybliżonych kosztów utrzymania eksploatacyjnego oraz ewentualnych napraw silnika, zawieszenia.

 

Pozdr.

 

Jak mawiaja Amerykanie "if you have to ask, you can't afford it"

 

Czyli-jezeli musisz o to pytasz, to znaczy, ze cie nie stac.. :wink:

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Witam, dysponuje ktoś na forum wiedzą na temat przybliżonych kosztów utrzymania eksploatacyjnego oraz ewentualnych napraw silnika, zawieszenia.

 

Pozdr.

 

Jak mawiaja Amerykanie "if you have to ask, you can't afford it"

 

Czyli-jezeli musisz o to pytasz, to znaczy, ze cie nie stac.. :wink:

 

Masz racje :cool2: :D , a pozostałym dzięki za odp.

Opublikowano
Co do kosztów napraw silnika, zawieszenia nic nie powiem bo nie miałem M5. W 2007 chciałem kupić z zagranicy ale jak zadałem pytanie w jakim jest stanie to oburzony właściciel mówi mi, cytuję: "Dies ist ein M5 und der ist alle 2 Monate in der Werkstatt!!!", koniec cytatu. No i tu się zaczerwieniłem, patrze do mojej manualki od 540-ki, no i stoi jak byk M-ka ma serwis kontrolny co 2 tys. km. No to co to może być za auto które fabryka musi kontrolować co 2 tys. km czy się nie rozlatuje? Przesadzam oczywiście ale czy to nie budzi obaw co do własnego, amatorskiego serwisowania?

 

nie ma serwisu co 2 tys. km tylko jako jedyna ma pierwsza inspekcje juz po pierwszych 2000 km a reszta w normalnych odstepach

 

a co powinno byc robione na poszczegolnych inspekcjach pokazuje plik:

 

http://werkstatt.e39-forum.de/werkstatt/Wartungsarbeiten.pdf

 

pozdrawiam,

darek

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Opublikowano
Jeśli tak no to już brzmi lepiej. Znaczy źle odczytałem tabelki. Co nie umniejsza faktu że właściciel-sprzedawca co 2 miesiące odwiedzał warsztat no chyba że jeździł w wyścigach...ale super zadbana empiątka (na foto) jakby tego nie zdradzała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.