Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam taki mały problem w e30 tylna lewa opona sciera sie duzo szybciej od strony wewnetrznej, felga jest prosta, amortyzatory nowe a kąty własciwe...

 

i o co chodzi???

KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano
katy sa dobre według stacji diagnostycznej, opone starło po około 10tys tak ze po prawej jest łysa a reszta tak do 3-4 mm i to tylko jedna opona
KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano
Niekoniecznie to musi byc kont pochylenia kola , bedzie ci darlo opony jak masz zbieznosc uwalona
Fiu , fiu - zaszczekał kot Filemon :-))
Opublikowano
Ja miałem to samo lecz w E28.Cieło opony od wewnątrz.Przyczyną były tzw.satelity jakieś gumy w zawieszeniu.Niestety było to za kadencji poprzedniego właściciela i on to robił.A ja do dziś studiując Etzolda nie wiem o czym on mówił. :shock: Ale może ktoś będzie wiedział co to jest.
Opublikowano
Ja miałem to samo lecz w E28.Cieło opony od wewnątrz.Przyczyną były tzw.satelity jakieś gumy w zawieszeniu.Niestety było to za kadencji poprzedniego właściciela i on to robił.A ja do dziś studiując Etzolda nie wiem o czym on mówił. :shock: Ale może ktoś będzie wiedział co to jest.

Prawopodobnie chodzi o tuleje poliwinylowe czy jakoś tak :oops: . Wybicie tego ustrojstwa powoduje, że tylne koła właśnie się tak charakterystycznie pochylają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.