Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szybkie pytanie szybka odp...

 

Chlopaki jak mozna w najlatwiejszy sposob i bezpiecziejszy sprawdzic czy lozyko kola jest do wymiany... i jezeli tak to ktore... ?

 

bylo troche na forum ale duzo metod... napewno nie bede rozpedzal sie do 100 i gasil silnik... to raczej odpada... chyba ze ostatecznie...

 

lewarek i kazde sprawdzac... ?

 

strasznie mi huczy tak od 60 juz slychac a przy 100 km/h to jak helikopterze...

 

jak hamuje i zwalniam to az dudnienie... myslalem ze moze nie wywazone falgi... sle zrobilem to i dalej...

 

nie da sie tak jezdzic... wydaje mi sie ze prawe przednie...

Opublikowano
ja miałem swojego czasu jak posiadałem e36 to samo, nie wiedziałem z którego koła to dochodzi wiedziałem tylko że z tyłu. Przysłuchałem się i postawiłem w ciemno na lewe, wymieniłem ale hałas pozostał więc wymieniłem i prawe i co się okazało że hałas nadal jest wtedy nabrałem podejrzeń do mostu. Wyjąłem most (bardzo prosto go wyjąć) , rozebrałem i okazało się że w moście jedno łożysko sie zatarło i huczało aż wałek poprzeczny(nie wiem czy tak to się dokładnie nazywa) zrobił się fioletowy troszkę, pojechałem kupiłem nowe (zapłaciłem ok 120zł o to jakieś calowe są tam łożyska) wymieniłem złożyłem i problem znikł całkowicie, dodam jeszcze że dźwięk tak się rozchodził po wszystkich metalach że nie byłem w stanie ustalić na początku przyczyny tego hałasu....

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

Tylko uważaj jak będziesz kręcił kołem by kij od szczotki nie zawadził o obracające elementy koła i nie zrobił dziury w głowie :D

 

A tak poważnie to na dobrych stacjach diagnostycznych mogą Ci sprawdzić

- lewarując autko i specjalnym urządzeniem rozpędzają koło do dużej prędkości (i słychać łożysko lub nie)

 

a tak samemu to mi się wydaje, że lepiej kręcić w młynku :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

jasne , ze jest taki sposób :-)

przytykasz kij od szczotki do elementu, ktory chcesz sprawdzić (w miare mozliwosci), a z drugiej strony do ucha i słychac od razu to czy cos np.buczy, ociera itp...

oczywiscie podchodzi troche pod amatorkę , ale jak najbardziej się sprawdza...sam sprawdzałem kiedyś co mi gwizdało i własnie tym sposobem wykryłem, ze mam rolkę napinajaca do wymiany

Opublikowano
jasne , ze jest taki sposób :-)

przytykasz kij od szczotki do elementu, ktory chcesz sprawdzić (w miare mozliwosci), a z drugiej strony do ucha i słychac od razu to czy cos np.buczy, ociera itp...

oczywiscie podchodzi troche pod amatorkę , ale jak najbardziej się sprawdza...sam sprawdzałem kiedyś co mi gwizdało i własnie tym sposobem wykryłem, ze mam rolkę napinajaca do wymiany

 

 

Jeśli szum łożyska trzeba słuchać przez kij,to znaczy,ze jeszcze nie jest do wymiany.Padnięte łozysko wyrażnie słychac w czasie jazdy.Trzeba tylko wyłaczyć nawiew i radio i już.No chyba,ze ktoś wymaga aparatu słuchowego.Pozdro :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.