Skocz do zawartości

BMW 316 1.6 B automat jakiej generacji gaz?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

najlepiej sekwencje cena okolo 2000zl

na dolocie tez wlasciwie bedzie chodzic cena to jakies 1200-1400zl

Opublikowano
witam.też mam 316 w automacie (M40) i mam gaz zwykły z mini lambdą.zrobiłem 50 tys km i jestem zadowolony. spalanie srednio 12l/100km.potrafi szczelić, ale tylko jak kończy się gaz
ONLY ANIA, ONLY BMW
Opublikowano
A ilu calowe masz felgi?

 

To nie ma nic do rzeczy.

Co do gazu. Możesz włożyć i najtańszy gaz i będzie śmigać dobrze lub jak koledze wyżej czasem strzelać.

Jeśli poczytasz na forum trochę to zobaczysz że jednemu co ma założoną zwykłą instalację np: w 318is chodzi bez zarzutu a drugiemu się wszystko chrzani. Od czego to zależy :?: Chybsa od tego jak jest ta instalacja założona i przez kogo była zakładana :)

Najpewniejszym wyjściem będzie założenie sekwencji i jeśli masz na to pieniądzę to polecam właśnie taki gaz.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Podobno na 18 calowych felgach wiecej pali samochód to prawda?

 

Nie :nienie: Więcej pali gdy masz szerokie opony.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

prawda jest tak...

 

ze glowna przyczyna jest szerokosc opon ale wply ma rowniez rozmiar ! duzo osob mysli ze wtedy masz nizszy profil opony i to samo jest ale to g... prawda...

 

ale jak dobrze pamietam kolega pisal ze ma 1.6 silnik z 18 calowami oponami... i automatem...

 

to chyba katorga juz jest... i do tego gaz... ciezko to widze...

Opublikowano
Chybsa od tego jak jest ta instalacja założona i przez kogo była zakładana :)

A no wlasnie jest wiele gazownikow a nie wielu z nich potrafi zrobic to dobrze

Opublikowano
Podobno na 18 calowych felgach wiecej pali samochód to prawda?

 

Chodzi o to ze im wieksza srednica felg tym szersze opony i stad wieksze zuzycie paliwa na 18 niz na standardowych kolach.

Opublikowano
Podobno na 18 calowych felgach wiecej pali samochód to prawda?

 

Chodzi o to ze im wieksza srednica felg tym szersze opony i stad wieksze zuzycie paliwa na 18 niz na standardowych kolach.

 

No ale nikt nie powiedział że na 18 cali nie włozymy oponek 205 :wink:

Eqs możesz rowinac swoja mysli dalczego auto spali więcej np na oponach 205/50/17 a mniej na 205/60/15. :?:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Miałem 316 autom. w gazie 2 gen - nic nie strzelało ( czysta kopułka ,dobre kable i swiece NGK ), spalanie trasa 10 miasto 13 - 14. Skrzynia nie ma tu nic do rzeczy jesli chodzi o prace takiej instalacji.

Mozesz smiało taką zakładac ale licz sie ze auto , które i tak jest nie za szybkie jeszcze straci na osiągach po ingerencji mikserem gazu w dolot powietrza. Będziesz narzekac ze dostało muła. Lekiem wydaje sie byc BLOS, który sam chyba włoze do iSa ale jak sobie to podsumujesz przy zakłądaniu nowej instalacji to wyjdzie ci prawie cena sekwencji.

Nie wiem jakie masz dojscia - ja szacuje 2 gen na 1700zł i do tego gdybys chciał BLOS pózniej masz + 350zł wiecej = napewno ponad 2000 zł. Sekwencje mozna załozyc od 2300zł do takiego silnika a wtedy jest inna jazda, normalna moc i zadnych strzałów.

Dlatego moim zdaniem zakładanie 2 gen do 4 cylindrowego silnika to przeszłosc. 100% w Twojej sytuacji przymierzał bym sie do gazu na szprycy tylko pytanie ile jezdzisz i czy chcesz to auto trzymac, zeby sie operacja opłaciła.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano
Wiele osob pisze o tej sekwencji za niewiele ponad 2000zl a jak szukalem u siebie instalacji to rozmowa ZAWSZE zaczynala sie od 3000zl wzwyz. Inna kwestia piszecie ze wazne jest kto i jak zalozy instalacje. Jesli porzadny zaklad robi 2 generacje za 1800zl a sekwencje za 3500zl to smiem twierdzic ze ta sekwencja za 2300zl moze byc watpliwej jakosci. Ja mam 2 generacje w M43, zalozona w 2005 roku za koszt 1400zl i jezdzi jak ta lala. zero strzalow nawet na pustej butli. Jak gaz sie wykancza to ogranicza mi obroty ale nie strzeli, a osiagi spadaja tylko w pasmie niskich obrotow, tak do 1,5-2 tysiecy, potem ciagnie az milo :) Inna kwestia od silnika ktory w oryginale ma 12sek z hakiem do setki to ta dolozona sekunda czy poltorej nie robi juz roznicy, pozdrawiam! :)
Opublikowano

Sendra Przyznam ze nie miałem okazji ocenic tej sekwencji za 2300-2500zł ale teoretycznie taka instalacja porównując do 2-gen to przyszłosc w LPG. Mam taki znajomy warsztacik no i z tego co słyszałem nie ma za duzo reklamacji na to co oferują za 2500zł dlatego osobiscie bym sie zastanowił nad wyborem przy montazu nowej.

Pewnie ze mozna dac 2-gen i auto będzie jezdzic i wyjdzie duzo taniej z tym, że teraz nie znam nikogo kto załozy za mniej jak 1600zł.

osiagi spadaja tylko w pasmie niskich obrotow, tak do 1,5-2 tysiecy, potem ciagnie az milo Smile Inna kwestia od silnika ktory w oryginale ma 12sek z hakiem do setki to ta dolozona sekunda czy poltorej nie robi juz roznicy,

Własnie w przypadku 316 automat, który i tak ma dynamike nie za ciekawą dodatkowe pogorszenie przez montaż instalacji bardzo sie czuje nawet na benzynie.( Wiem bo próbowałem jezdzic bez miksera w dolocie i pózniej z nim - wg gazowników srednica była dobrze dobrana ) Zamuli go tym bardziej ze przy zwykłej jezdzie automat operuje silnikiem tak do 2700obr i jesli 2gen to od razu myslał bym o dołozeniu BLOSa.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano
Szczerze powiem tez nie sprawdzalem sekwencji i mam 2 generacje bo mam a bezsprzecznie sekwencja jest bardziej przyszlosciowa, a w sumie juz wtrysk ale to inna bajka bo instalacja kosztuje polowe wartosci dobrze utrzymanej E36 :) Jesli ma sie wybor miedzy zaprzyjaznionym gaziarzem ktory dobrze zalozy sekwencje a 2 generacja to oczywiscie ze warto wybrac sekwencje bo jesli zrobi dobrze to tylko sie cieszyc... Sam mysle nad tym BLOSem bo chetnie bym to widzial u siebie, moze przy nadmiarze gotowki sobie to zaloze :) Nie twierdze tez ze 2 generacja jest lepsza od sekwencji, twierdze tylko ze dobrze zalozona zdaje egzamin w pelni a roznica w kosztach instralacji jest juz wyborem kazdego z osobna. I fakt ze jak zakladac 2 generacje to tylko z BLOSem. Pozdrawiam!
Opublikowano
Sendra - Z tym BLOSem to i ja chce sie wpasowac do mojej 2 gen. bo każda poprawa osiągów jest mile widziana. Obawiam sie tylko regulacji bo znajomy gazownik BLOSami sie nie zajmuje niestety i czuje ze będzie maraton po okolicy, żeby kogos z pojęciem poszukać...ale nikt nie mówił ze będzie lekko.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano
ja polecam lanzo sekwencja kosztuje 3300 ale nie odczujesz roznicy na mocy mozna tez zalozyc polska stag sie nazywa i kosztuje ok 2500 ale nie polecam jej dlatego ze jest polska a wiadomo co za tym idzie
brak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.